Čas oživit vaši zaměstnavatelskou značku

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

Značka zaměstnavatele odráží pověst firmy na trhu práce. Pomáhá získat nové zaměstnance, ale i udržet ty stávající a zvyšovat jejich produktivitu. V dnešní době sociálních sítí se již dávno netýká jen toho, co o sobě firma říká veřejnosti, ale především toho, co o firmě říkají její zaměstnanci. Budovat silnější pozici zaměstnavatelské značky je proto stejně zásadní jako tradiční budování obchodních značek směrem k zákazníkům.

Stejně jako v případě tradičního brand buildingu je i při budování značky zaměstnavatele třeba reagovat na měnící se podmínky trhu a cíle firmy. Trh práce oživuje, a proto je na místě položit si otázku: Jde vaše zaměstnavatelská značka s dobou? Strategie značky zaměstnavatele by měla být revidována s ohledem na možné změny přibližně každý rok. Pokud se vás týká některý z následujících bodů, na které upozornil server ere.net, máte nejvyšší čas.

Významná organizační změna

Pokud se vaše firma stala součástí jiné firmy, má nové vlastníky nebo nové pobočky, všechny tyto změny by se měly odrazit i ve vaší zaměstnavatelské značce.

Nová konkurence

Možná jste zaspali a vaše dosavadní konkurence, která již na změně své zaměstnavatelské značky zapracovala, nyní přetahuje vaše stávající či potenciální zaměstnance. Možná jste začali působit na nových trzích a máte jinou konkurenci, na kterou se musíte připravit.

Změna obchodní značky

Obchodní a zaměstnavatelská značka jdou ruku v ruce. Je třeba, aby byly konzistentní.

Dlouhá doba beze změny

To, co bylo aktuální před rokem, již dnes nemusí vaše zaměstnance oslovovat. Značka zaměstnavatele by se měla aktualizovat přibližně každých 11 měsíců.

Nejasná značka

Jestliže neumíte snadno vysvětlit, jaká je vaše zaměstnavatelská značka, něco je špatně. Vaši lidé pravděpodobně také nebudou rozumět firemní kultuře a smyslu své práce. Zaměstnavatelská značka musí být jednoduchá, jasná a aktuální.

-kk-

Zdroj: ERE.net - přední světová online komunita pro odborníky z oblasti náboru

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace