Rok 2015 v korporátní komunikaci: Nejdůležitější trendy (2/3)

Vytisknout

Korporace se snaží přiblížit lidem, a proto nechávají upřímné a autentické zaměstnance šířit komentáře všude tam, kde mohou prospět marketingu a náboru. Zaměstnanci a jejich názory se tak stávají klíčovou složkou úsilí mnoha oddělení. Můžeme očekávat, že se bude stále více investovat do komunikace. Přináší to snížená rizika. Více svobody pro zaměstnance Trendem je dávat zaměstnancům mnohem více svobody na sociálních médiích. Jak jsme již v psali v první části článku, společnosti stále více…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace