Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3050 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak využít přirozenou lenost lidí v prodeji

5.5.2014 

Prodej není pouze o argumentech a apelování na logické myšlení prodej je především o emocích a o tom, jaký má potenciální klient z daného produktu pocit. Jak uvádí autor nedávno zveřejněného článku…

Minimální mzda: Udržet chudé v trvalé chudobě

2.5.2014 

Škodlivost minimální mzdy je jednou z mála věcí, na které se ekonomové napříč názorovým a politickým spektrem ve značné většině shodnou. Kdo však skutečné dopady zákonem stanoveného prahu ceny práce…

icon Vyjednávání: Jak dosáhnout oboustranného vítězství

24.4.2014 

Mnozí lidé se cítí nesví, když mají o něčem vyjednávat. Někteří dokonce vyjednávání přímo nesnášejí. Ať už však chceme nebo ne, vyjednávání se nevyhneme v mnoha životních situacích včetně těch…

icon Vyjednávání: Jak dosáhnout oboustranného vítězství

24.4.2014 

Mnozí lidé se cítí nesví, když mají o něčem vyjednávat. Někteří dokonce vyjednávání přímo nesnášejí. Ať už však chceme nebo ne, vyjednávání se nevyhneme v mnoha životních situacích včetně těch…

O ustrnutí ve vývoji nemůže být v našem případě řeč

23.4.2014  Rozhovor s Olgou Lamačkovou, personální ředitelkou EY Česká republika

Olga Lamačková má na starosti HR oddělení společnosti EY (dříve Ernst & Young) v České republice. Po startu své kariéry jako asistent auditora v pobočce firmy Arthur Andersen v Bratislavě se po…

Technologie a vzdělávání. U nás si vybere i náročný klient

18.4.2014  Rozhovor s Petrem Hodboděm, Business Unit Managerem pro divizi Marketing & Education společnosti Avnet

Petr Hodboď působí v oblasti IT vzdělávání více než 16 let. Před nástupem do společnosti Avnet v roce 2009 pracoval ve školicím středisku společnosti IBM Česká republika, do kterého jej přivedla…

Článek v rámci předplatného icon Bez výrazné kreativity nejsou zásadní inovace

18.4.2014 

Většina firem se bez inovací výrobků či služeb neobejde. A to jak těch postupných - kontinuálních, tak i těch skokových – diskontinuálních. Aby firmy nejen přežily, ale také se intenzivně rozvíjely,…

icon Jak uzdravit firmu

18.4.2014 

Nejprve je nutné si uvědomit, že je zde problém jinými slovy, že byl zvolen špatný směr. Podle Douga Yakoly, seniorního partnera McKinseys Recovery & Transformation Services, mnoho manažerů…

Článek v rámci předplatného icon 7 největších sales omylů, které jste pokládali za pravdu

17.4.2014 

Celých 92 % prodejců má rezervy v budování a udržování obchodních vztahů; a přitom právě kvalitní obchodní vztahy jsou pro firmu zásadní. Mnozí se neřídí dobrými radami (i když dnes je těžké si ty…

Komunikace není legrace aneb Motivující atmosféra a komunikace ve firmách

16.4.2014 

Také cítíte, že z vaší pozice byste mohli a měli ovlivňovat pracovní atmosféru a interní komunikaci? Víte ale kde začít? Na jakých základech můžete stavět? Na co uslyší top management firmy? Co…

icon Úspěšná strategická komunikace je známkou sebereflexe a úcty

14.4.2014  Rozhovor s Cristinou Muntean, mediální poradkyní, trenérkou, koučkou a zakladatelkou společnosti Media Education CEE

Cristina Muntean je PR poradkyní s více než 12letou praxí v českých i mezinárodních médiích. Vystudovala žurnalistiku na univerzitě v Bukurešti. Od roku 2006 do roku 2010 pracovala v Praze pro…

icon Kolerenčně řízená firma - cesta k optimální definici zdrojů

14.4.2014 

Představujeme vám novou metodiku pro dosahování hyper-optimálního rozvržení zdrojů v týmu a optimalizaci jeho interního fungování dle nejnovějších modelů inspirovaných přirozeným prostředím…

Článek v rámci předplatného icon Rady odborníků: Jak se stát dobrým sales manažerem

14.4.2014 

Blog serveru společnosti SalesForce se v nedávném článku věnoval radám začínajícím sales manažerům. Práce prodejce a práce manažera jsou v mnohém odlišné, a znalosti a zkušenosti, které jste získali…

icon Zdravotní pojištění vs zdravotní daň

11.4.2014 

Typickou výtkou osvobození zdravotnictví ze státních spárů bývá tvrzení, že čistě soukromé zdravotní pojištění by bylo velice drahou záležitostí. Chudí by si jej tak nemohli dovolit, žebrali by po…

Článek v rámci předplatného icon 9 základních charakterových vlastností úspěšných prodejců

8.4.2014 

Žádný učený z nebe nespadl. Stejně tak nepřichází úspěch v prodeji náhodou, ale je výsledkem dlouhodobé a systematické snahy daného jedince. Náhoda může občas nárazově přinést nečekané úspěchy z…

Výpis 15311545 z celkem 3050