Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1977 článků.

Článek v rámci předplatného icon Outsourcing zákaznických služeb drží svůj růst

21.7.2006 

Severoamerický trh s outsourcovanými zákaznickými službami by měli nadále rovnoměrně růst. Ve svém výzkumu to potvrdila agentura Frost & Sullivan . V minulém roce dosáhly výnosy z tohoto trhu 19,5…

icon Peter Drucker o manažerské odvaze

17.7.2006 

Všechny produkty, provozy nebo aktivity by měly být nově nastaveny každé dva až tři roky. Tuto myšlenku vyjádřil zakladatel moderního managementu Peter F. Drucker již v roce 1963. Pro manažery je to…

icon Jak udělat z on-line návštěvníka kupujícího zákazníka?

13.7.2006 

Úspěch přeměny zájmu na uskutečnění transakce závisí i v on-line obchodě na schopnosti spojit se s potenciálním klientem v jeho stávající fázi kupního procesu. Tento proces obnáší fáze posouzení…

Článek v rámci předplatného Nedostatek dovedností zaměstnanců brání firmám v úspěchu

11.7.2006 

Většina vyšších manažerů se domnívá, že jejich zaměstnanci postrádají dovednosti potřebné k dosažení vedoucí pozice firmy na trhu a dokonce ani jejich nejdůležitější funkce nejsou dostatečně výkonné.…

Článek v rámci předplatného HR trendy následujícího desetiletí

10.7.2006 

Rostoucí náklady na zdravotní péči a využívání outsourcingu představují podle HR odborníků dva nejsilnější trendy pro následujících deset let. Ukázal to výzkum více než 1 200 členů mezinárodní…

Nepřetěžujte manažery

1.7.2006 

Manažeři HR zaměřují hodně své energie na organizační změny, jejichž cílem je snižování nákladů, zvyšování flexibility, zlepšování pracovní morálky a motivace zaměstnanců atp. Podtextem ale může být…

Jak zachránit hroutící se strategii

17.6.2006 

Je úspěšná strategie otázkou štěstí nebo kvality jejího designu? Pokud ta vaše začíná pokulhávat, co můžete udělat pro její vylepšení? Podle jistých odhadů ale uspěje jen 30 % záchranných programů.…

Kam směřuje e-learning?

8.6.2006 

Když už se zdálo, že se e-learning ve svém vývoji ustálil, začíná se v poslední době opět měnit. Po letech experimentů a zbytečně nadměrného množství e-learningových produktů vstupuje nyní…

icon Internet jako zdroj potenciálních zákazníků

1.6.2006 

V současné době si mohou podnikatelé vybrat z celé řady nástrojů, které jim pomohou vyřešit starý problém - jak získat nové zákazníky s minimálními náklady, když nemohou v tomto ohledu konkurovat…

Bumerang - proces náboru bývalých zaměstnanců - část 2

31.5.2006 

Jak bylo zmíněno v 1. části článku, nábor bývalých zaměstnanců je levný a efektivní zdroj talentů. V této části se autor zaměřuje na kroky, které je třeba učinit k vývoji kvalitního programu pro…

Deset rad, jak zvýšit návratnost investic do vzdělávání zaměstnanců

29.5.2006 

Investice do vzdělávání zaměstnanců stoupají. Například v USA na ně zaměstnavatelé v minulém roce vynaložili 51 miliard dolarů, což odpovídá průměrným 955 dolarům a 32 hodinám formálního školení na…

Článek v rámci předplatného Přijímat ty nejlepší

23.5.2006 

Pokračující růst a úspěch firem závisí do značné míry na schopnosti přijímat vhodné zaměstnance. Důležité je dokázat najít ty správné talenty právě pro vaši firmu někoho, kdo má patřičné dovednosti,…

Článek v rámci předplatného icon Marketingové opáčko pro malé podniky

17.5.2006 

Malé a střední podnikání je momentálně nejrychleji rostoucím segmentem americké ekonomiky. Američtí publicisté se proto domnívají, že je nejvhodnější doba připomenout si základní marketingová pravidla…

Článek v rámci předplatného icon Web by měl lákat zákazníky

16.5.2006 

Podoba vašich webových stránek se bude pochopitelně odvíjet od toho, co vaše firma nabízí a jaké obchodní příležitosti si od webu slibujete. Vždy byste si však měli dávat pozor na to, aby právě váš…

icon "Příjmy jsou dobré, výdaje špatné" a další obchodní mýty

10.5.2006 

Přesné uvažování a obchodní disciplína jsou předpoklady úspěšného byznysu. Mnoho manažerů však stále trvá na tzv. samozřejmých obchodních pravdách, které jsou ve skutečnosti jen vágními zobecněními.…

Výpis 15761590 z celkem 1977