Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1977 článků.

Článek v rámci předplatného Jak poznat dobrého náboráře

9.3.2006 

Dobrý náborář je pro každou společnost velice důležitý. Ale jak můžete vědět zda právě ten náborář, kterého se chystáte najmout je skutečně dobrý a poskytne vám výhodu nad konkurencí ve formě…

icon Povýšení do vůdcovské role - výzvy a faktory úspěchu

23.2.2006 

Dnešní různorodá a mobilní pracovní síla neustále mění pracovní povinnosti vůdců, zvyšuje požadavky na řízení lidí. Je třeba plnit nové úkoly, vzniká větší tlak na plnění práce prostřednictvím druhých…

Článek v rámci předplatného Jak na efektivitu programů odměňování

20.2.2006 

Tisícovka zaměstnanců americké společnosti Scottsdale Insurance Co. se každoročně účastní speciálních diskusních skupin, v nichž se zabývá efektivitou firemních systémů odměňování. Každý navíc…

Jak řídit klevety

10.2.2006 

Na mnoha pracovištích bují pomluvy. Někdy to vypadá, že zaměstnanci ani nemají na práci nic lepšího, než klevetit. Šíří se pomluvy o firmě, peněžním hodnocení, spolupracovnících i nadřízených.…

Článek v rámci předplatného icon Neizolujte zákaznický servis

9.2.2006 

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a pevné vztahy se zákazníky. Nejlépe dokáží pracovat jako zprostředkovatelé mezi zájmy zákazníků a…

icon Pět kroků pro expanzi na mezinárodní trhy

8.2.2006 

Rok 2006 by mohl být rokem skutečně globálního marketingu. Kampaně jako I'm loving it společnosti McDonald's se svými lokálními variantami typu Ich liebe es si již ve světě marketingu získali…

icon Řiďte všechny vztahy, nejen ty se zákazníky

3.2.2006 

Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se zákazníky. Lidé raději uzavírají obchody s firmami, které znají a věří jim nebo stavějí na důvěryhodných…

Článek v rámci předplatného icon Tři ingredience přímého mailového kontaktu

2.2.2006 

Nejlepší metodou pro oslovení velkého publika a shromáždění dat je přímý mailový kontakt Direct Mail (DM). Pokud se ozbrojíte správnými daty, sdělením a kreativitou, může být DM silný nástroj.Aby byl…

Článek v rámci předplatného Management talentu klíčovým prvkem HR

1.2.2006 

Podle průzkumu SHRM je management talentu (dále TM) ve firmách hlavní prioritou, přestože úspěch a kvalita strategií se liší.Strategie TM mají přilákat, rozvíjet, udržet a využívat zaměstnanců s…

Co je to neformální učení?

26.1.2006 

Jsme posedlí školením pracovníků. Došli jsme k závěru, že lidská síla je nejdůležitější prvek a jediný způsob, jak ji přilákat, vylepšovat a udržet, je nabízet možnost dalšího vzdělávání. Problém je,…

icon Nezbytné marketingové předsevzetí pro rok 2006

23.1.2006 

Pojďme identifikovat nejprofitabilnějších 20 % zákazníků a vytvořme strategii pro zvýšení obratu u této skupiny o dalších 20 % do konce roku. Nazvěme ji Strategie 20/20. V čem je její síla a jak ji…

Pozor na zásadní chyby v personalistice

23.1.2006 

V personalistické praxi dochází stále k řadě běžných chyb. Článek upozorňuje na ty nejzákladnější.- Rychlý nábor a pomalé propouštění. Firmy cítí velký tlak rychle obsadit prázdná místa, často proto…

V bankách školí manažeři

18.1.2006 

Například Capital One Bank připravuje svůj management pro interní proškolování zaměstnanců v oblasti odborných znalostí. Program vůdci jako učitelé, který pochází z USA, byl rychle adoptován také ve…

Zahrajme si Monopoly!

16.1.2006 

Zahrajme si náborářské Monopoly! Jak uvidíte, bude zde řada kritických stádií, které korespondují s náborovým procesem, praktikovaným většinou firem.Na začátku hry máte k dispozici 500 USD.Plánování…

Článek v rámci předplatného icon Založíte firmu, nebo poskytnete licenci?

11.1.2006 

Během procesu, kdy přijdete na něco nového a úžasného, brzy narazíte na dilema: začít podnikat sami, nebo se pokusit prodat svůj nápad již zařízenému a fungujícímu výrobci?Když podnikáte, řídíte každý…

Výpis 16061620 z celkem 1977