Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1999 článků.

Článek v rámci předplatného icon Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek

6.4.2006 

Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska umožnit svým operátorům pracovat s aktuálními daty v reálném čase. Doporučuje to alespoň softwarová společnost Exony, který…

Strategický rozvoj HR oddělení

4.4.2006 

Hewitt Associates, globální společnost poskytující služby vHR, zveřejnila studii označující pět hlavních faktorů, které můžou bránit strategickému rozvojioddělení lidských zdrojů.Během studie byla…

Učící se organizace

27.3.2006 

Učící se organizace je taková organizace, která systematicky shromažďuje zkušenosti a poznatky získané vlastní činností a využívá je k vlastnímu rozvoji a poučení.Kultura učící se organizace by měla…

icon Všechno, co opravdu potřebujete znát pro blogování jste se naučili v mateřské školce

24.3.2006 

Blog může hrát důležitou roli ve vaší interní i externí komunikaci. Společnosti jako Microsoft, IBM, Google nebo Ford již tento nástroj úspěšně využívají. Každá z nich má dokonce několik blogů…

Článek v rámci předplatného Evropský globalizační fond

23.3.2006 

Zmínka o Evropském globalizačním fondu (EGF) padla poprvé ve zprávě Evropské komise z 20. října 2005 o Evropských hodnotách v globalizovaném světě, jejímž cílem bylo zdůraznit, že liberalizace…

icon Nikdo u nás nemá své místo "pod penzí"

16.3.2006 

Rozhovor s Rostyou Gordon-Smith, výkonnou ředitelkou pro lidské zdroje Českého telecomu.Pracujete na vysoké pozici vtelekomunikační společnosti. Co pro vás znamená telefon jako médium?Moje děti mi…

Jak využít internet k procvičování angličtiny

13.3.2006 

Hledáte možnosti, jak zlepšit svou angličtinu pomocí internetu, ale cítíte se zahlceni množstvím dostupných informací? Máte omezen&…

Článek v rámci předplatného Jak poznat dobrého náboráře

9.3.2006 

Dobrý náborář je pro každou společnost velice důležitý. Ale jak můžete vědět zda právě ten náborář, kterého se chystáte najmout je skutečně dobrý a poskytne vám výhodu nad konkurencí ve formě…

icon Povýšení do vůdcovské role - výzvy a faktory úspěchu

23.2.2006 

Dnešní různorodá a mobilní pracovní síla neustále mění pracovní povinnosti vůdců, zvyšuje požadavky na řízení lidí. Je třeba plnit nové úkoly, vzniká větší tlak na plnění práce prostřednictvím druhých…

Článek v rámci předplatného Jak na efektivitu programů odměňování

20.2.2006 

Tisícovka zaměstnanců americké společnosti Scottsdale Insurance Co. se každoročně účastní speciálních diskusních skupin, v nichž se zabývá efektivitou firemních systémů odměňování. Každý navíc…

Jak řídit klevety

10.2.2006 

Na mnoha pracovištích bují pomluvy. Někdy to vypadá, že zaměstnanci ani nemají na práci nic lepšího, než klevetit. Šíří se pomluvy o firmě, peněžním hodnocení, spolupracovnících i nadřízených.…

Článek v rámci předplatného icon Neizolujte zákaznický servis

9.2.2006 

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat a udržovat smysluplné a pevné vztahy se zákazníky. Nejlépe dokáží pracovat jako zprostředkovatelé mezi zájmy zákazníků a…

icon Pět kroků pro expanzi na mezinárodní trhy

8.2.2006 

Rok 2006 by mohl být rokem skutečně globálního marketingu. Kampaně jako I'm loving it společnosti McDonald's se svými lokálními variantami typu Ich liebe es si již ve světě marketingu získali…

icon Řiďte všechny vztahy, nejen ty se zákazníky

3.2.2006 

Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se zákazníky. Lidé raději uzavírají obchody s firmami, které znají a věří jim nebo stavějí na důvěryhodných…

Článek v rámci předplatného icon Tři ingredience přímého mailového kontaktu

2.2.2006 

Nejlepší metodou pro oslovení velkého publika a shromáždění dat je přímý mailový kontakt Direct Mail (DM). Pokud se ozbrojíte správnými daty, sdělením a kreativitou, může být DM silný nástroj.Aby byl…

Výpis 16211635 z celkem 1999