Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1977 článků.

icon Umíte držet krok s trendy?

6.10.2006 

V dnešním rychle se měnícím marketingovém prostředí se nemůžete spoléhat na včerejší informace. K tomu, abyste mohli dlouhodobě prosperovat je potřeba neustále si udržovat přehled o nových trendech.-…

Osm náborových chyb

20.9.2006 

Špatná rozhodnutí při náboru zaměstnanců připravují firmy o čas, školicí zdroje i psychickou energii. Článek proto shrnuje osm základních náborových chyb.- Neprovádění předběžného screeningu uchazečů.…

icon Multitasking nefunguje

13.9.2006 

Multitasking je jedním ze symbolů moderní informační éry. Spíše než na faktech je ale založen na slepé víře. Představuje častou příčinu kancelářských omylů a i když si myslíme, že díky němu děláme…

Článek v rámci předplatného Jak si zvýšit emoční inteligenci

8.9.2006 

Emoční inteligence znamená souhrn emočních dovedností, které nám pomáhají dosáhnout toho, co chceme, cítit se spokojeně a být v souladu s lidmi kolem nás i sami se sebou. Stále častěji se o ní hovoří…

Článek v rámci předplatného icon Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

7.9.2006 

Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům jen proto, že si to přejete. Chce to věnovat čas a úsilí budování pracovního prostředí, v němž se bude angažovanost rodit a…

Zaměstnanecké výhody pomáhají

6.9.2006 

Studie americké Florida State University prokázala na vzorku téměř 20 000 zkoumaných organizací, že zaměstnanecké výhody mají výrazně pozitivní vliv na chod firem. Zejména podpora pružných mezd a…

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte výstupní pohovory

1.9.2006 

Výstupní pohovor je vhodný nástroj k tomu, aby se zaměstnavatel o sobě něco dozvěděl a mohl se v budoucnosti zlepšit. Řada firem chybuje v tom, že výstupní pohovory nepořádá vůbec, nebo je sice…

Článek v rámci předplatného icon Jak si dlouhodobě udržet klienty

28.8.2006 

Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také dokázat si dlouhodobě udržet ty stávající. Dlouhodobí zákazníci vykazují větší spokojenost, větší tendenci pozitivně informovat své…

icon Úspěšný tým potřebuje podporu organizace

24.8.2006 

Být týmovým hráčem je složitý úkol. Nejde jen o to, pracovat kolektivně jako jeden celek, ale i dokázat spolupracovat s dalšími týmy a jednotlivci. Aby tato spolupráce mohla efektivně fungovat, týmy a…

icon Vzájemná závislost: Definice týmové spolupráce

20.8.2006 

Ve firmách se často hovoří o propojení a vzájemných vztazích. Tyto myšlenky se realizují převážně v týmech, jejichž smyslem je sdílet práci i vztahy. Týmová práce má potenciál k vyzdvihnutí výhod…

Proč se Evropané baví a Američané dřou?

16.8.2006 

Ve Francii se během srpna zastavuje řada provozů. Zejména v Paříži jsou uzavřené obchody a i některá muzea mají otevřeno jen kratší dobu. Francouzi se přesouvají na riviéru či k pobřeží Atlantiku.…

icon O čas nejde

16.8.2006 

Řada lidí cítí v dnešní hektické době beznaděj, když ji práce okrádá o soukromý život. Stoupá počet těch, kteří si stěžují na nedostatek času. Připadají si přepracovaní a v přílišném stresu, jak mají…

icon Pracovní tituly mohou být zrádné

9.8.2006 

Rozdělování dobře znějících titulů mezi běžné zaměstnance může působit jako levná cesta k uchování kvalitních zaměstnanců. Může to však také být velmi riskantní. Dosvědčit by to mohla například…

icon Plýtvání pracovním časem stojí miliardy

28.7.2006 

Objem promarněného času v zaměstnání klesá, přesto však stojí firmy jen v USA miliardy dolarů. Podle výzkumu společnosti America Online a serveru…

Potřebujete školení?

28.7.2006 

Když firma nedosahuje svého potenciálu, nabízí se jako první snadné řešení zorganizovat nějaké školení. V současné době je k dispozici mnoho firemních školicích programů v nejrůznějších formátech.…

Výpis 15611575 z celkem 1977