Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16664 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak naplánovat upgrade CRM systému

17.10.2002 

Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému vypracovanou skutečně dobrou strategii. Pokud se podnik rozhodne pro upgrade svého CRM, musí vyřešit celou řadu otázek od…

Článek v rámci předplatného icon CRM - technologie versus podniková kultura

16.10.2002 

V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však stále více zjišťují, že samotná technologie úspěch CRM aktivit nezaručí komunikace, chování a podniková kultura jsou…

icon Emocionální inteligence ovlivňuje úspěšnost manažerů

16.10.2002 

Časopis Fortune uvádí, že 40 % nově přijatých manažerů ve své funkci neuspěje a opustí ji průběhu osmnácti měsíců. Při pátrání po příčinách bylo zjištěno, že se jim nedaří vybudovat dobré…

Článek v rámci předplatného icon Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

15.10.2002 

Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně ovlivnit celkový obraz společnosti v jeho očích. Pokud však podnik dokáže správu zákaznických e-mailů zvládnout, upevňuje nejen…

icon Swisshouse: skutečně živý komunikační prostor

15.10.2002 

E-learning se neustále rozvíjí a díky tomu vzrůstá i zájem uživatelů o rozšířené funkce a propojitelnost s Internetem. Je zřejmé, že se vzdělávací a výukové procesy v brzké době změní. Virtuální…

Článek v rámci předplatného Mýty a pověry o stresu

15.10.2002 

Fenomén stresu obklopuje řada mýtů. Pokud poznáme, co je skutečně pravda, můžeme snáze porozumět našim problémům a bojovat proti nim. Pojďme se na tyto pověry…

Článek v rámci předplatného icon PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

14.10.2002 

Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání správných investorů v pravý čas, a to pomocí přesvědčivých a věrohodných sdělení, která podporují značku firmy a dodávají jí příchuť…

icon KM: jak to dělali v Bouygues Telecom

14.10.2002 

Francouzská společnost Bouygues Telecom si vybudovala na trhu pevnou pozici coby jedna z nejdynamičtějších a nejinovativnějších firem na trhu s mobilními telefony. V současné době má více než 6…

icon Obohacení zákazníkových zkušeností jako marketingový prostředek

14.10.2002 

Studie pojednává o jedné z ruských stomatologických klinik - Denta+, která dokáže nejenom poskytovat své služby na světové úrovni, ale také získat zákazníky (pacienty) tím, že jim nabídne něco více…

Teleworking: Jak má vypadat správná komunikace?

14.10.2002 

Mezi teleworkery a jejich nadřízenými často vázne správná komunikace. Manažeři se totiž často domnívají, že odpovědnost za komunikaci nese vždy jen teleworker. Není a nemělo by tomu tak být manažeři…

Strategie pro vytvoření úspěšné virtuální třídy.

14.10.2002 

Smíšená výuka je způsobem školení, který kombinuje tradiční tréninkové programy s neformálními metodami rozvoje znalostí. Její popularita se zvyšuje jednak díky tomu, že obvyklý způsob výuky bývá…

Multimediální aplikace a vzdělávání - podle čeho vybírat

14.10.2002 

Průzkumy uvádějí, že studenti, kteří při výuce využívají multimédia, dosahují lepších výsledků, mají vyšší výkonnost, lépe si pamatují a potřebují méně času pro získání vědomostí. Jako důvody, proč…

Problematika výkladu případových studií o interpersonální komunikaci

11.10.2002 

Článek se zabývá problematikou posouzení a výkladu výsledků případových studií z oblasti interpersonální komunikace. Tato stať vychází z publikace Case studies in interpersonal communication:…

icon 12 dimenzí strategické podnikové komunikace

11.10.2002 

Přirovnáme-li podnik k lidskému tělu, je úspěšná interní komunikace krví. Rady, jak tuto komunikaci udržovat na úrovni, která jí přísluší, předkládá v tomto článku pan Thomas J. Lee ředitel významné…

Případová studie: Česká pojišťovna, a.s.

11.10.2002 

Významná česká konzultantská společnost Kontis s.r.o. realizovala v roce 2001 implementaci e-learningu v České pojišťovně a.s., nejúspěšnějším a kapitálově nejsilnějším českém pojišťovacím ústavu. K…

Výpis 1603616050 z celkem 16664