Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19383 článků.

Článek v rámci předplatného icon Čas začít s marketingem 3.

24.1.2006 

Základem marketingu je komunikace. Úzce souvisejícím termínem je pak marketingový mix. Ten zahrnuje výrobek (produkt), cenu (price), místo (place) a propagaci (promotion). Někteří autoři hovoří ještě…

icon Jak si zapamatovat jména

24.1.2006 

Zapamatování jména zákazníka může pomoci zlepšit prodej vašich produktů či služeb. Řada lidí má však problém se zapamatováváním jmen. Čím více se snaží jména zapamatovat, tím častěji je zapomínají.…

Článek v rámci předplatného Jak postupuje dobrý personalista

24.1.2006 

Výběr vhodných zaměstnanců je jedním z hlavních úkolů každého personalisty. Právě na kvalitě pracovníků značnou mírou závisí prosperita celé firmy.Vybírat pracovníky by personalista měl podle jejich…

Budování výjimečného náborového týmu

24.1.2006 

Efektivní náborový plán může být finančně a časově náročný, ale stojí za obojí, v případě, že díky němu získáte nejslibnější adepty. K tomu je ale nejprve třeba vybudovat kvalitní náborový tým.…

Článek v rámci předplatného icon Nové příležitosti v oblasti fotografických služeb

23.1.2006 

Na rozdíl od běžných 35mm filmových fotoaparátů se digitální přístroje neustále vylepšují a nabízejí nejen stále větší rozlišení, ale také řadu prvků a způsobů, jak dále manipulovat se zachyceným…

icon Nezbytné marketingové předsevzetí pro rok 2006

23.1.2006 

Pojďme identifikovat nejprofitabilnějších 20 % zákazníků a vytvořme strategii pro zvýšení obratu u této skupiny o dalších 20 % do konce roku. Nazvěme ji Strategie 20/20. V čem je její síla a jak ji…

Pozor na zásadní chyby v personalistice

23.1.2006 

V personalistické praxi dochází stále k řadě běžných chyb. Článek upozorňuje na ty nejzákladnější.- Rychlý nábor a pomalé propouštění. Firmy cítí velký tlak rychle obsadit prázdná místa, často proto…

E-Hospital: Celoživotní vzdělávání v nemocnicích

23.1.2006 

Celoživotní vzdělávání je jednou z priorit evropské vzdělávací politiky. Evropská komise proto v rámci své programové sítě Socrates/Grundtvig 1 podpořila projekt elektronického vzdělávání pacientů v…

Článek v rámci předplatného icon Proč VoIP právě nyní

23.1.2006 

Pokud se rozhodujete, zda ve svém zákaznickém středisku zavést VoIP, existuje několik důvodů, které vás mohou přesvědčit. Marketingový ředitel americké společnosti Sphere Communications Todd Landry…

icon Myslet globálně, žít regionálně

23.1.2006 

Rozhovor s Olgou Girstlovou, generální ředitelkou společnosti Gity.Jste čestnou prezidentkou Moravské asociace podnikatelek a manažerek (MAPM), Vaše společnost podpořila mezinárodní konferenci "Žena -…

icon Špatný design stránek odrazuje zákazníky

20.1.2006 

Dvacetina sekundy to je čas, který má webová stránka k dispozici k tomu, aby udělala dobrý dojem na své uživatele. Vyplývá to z výzkumu Carleton University z kanadské Ottawy. Výzkumníci promítali…

icon Sedm příčin firemního neúspěchu

20.1.2006 

Obchodní statistiky ukazují, že řada firem zaniká krátce po svém vzniku kvůli špatnému přístupu podnikatelů. Nejrůznější experti radí, co při spouštění firem dělat a co nedělat. Existují však klíčové…

Cizí jazyk ve čtyřech krocích

19.1.2006 

Pokud se chcete naučit angličtinu, existuje celá řada zdrojů, které můžete využít. Článek přináší několik rad pro ty, kteří již zvládli základy a chtějí se v jazyce dále zdokonalit.- Příprava.…

Článek v rámci předplatného icon Frustrující a nedůležité: Tajemné umění pojmenovávání firem a produktů

19.1.2006 

Jmenujte formu marketingové komunikace, která trvá jen pět vteřin a zároveň je i její nejobtížnější a nejvíce frustrující formou. Jedná se o umění vytvářet jména a názvy produktů, služeb a firem.Za…

icon Vůdcovská lekce od kriminálníka

18.1.2006 

Jonathan Wild (1682-1725), notorický anglický kriminálník, stačil prohledat kapsy ještě knězi, který mu na jeho popravě uděloval poslední pomazání. Těsně před tím, než byl oběšen, vítězoslavně třímal…

Výpis 1615616170 z celkem 19383