Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19376 článků.

Seznam práv uchazečů o zaměstnání

29.8.2005 

Uchazeči mají konsistentně malý užitek z technologických vylepšení, zatímco většině náborářů technologie ulehčila život. Místo volání nebo osobních účastí, mohou surfovat po internetu, neboť velký…

Článek v rámci předplatného icon Aby zákazník vydržel

29.8.2005 

Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich produkt zákazníka, který se k nim bude pravidelně vracet a bude možné předvídat jeho potřeby. Pak se z něho může stát klient nebo…

icon Jak na komunikační dovednosti

29.8.2005 

Komunikační dovednosti jsou velice důležité pro úspěšný styk se zákazníky. Přesto řada firem považuje kurzy komunikačních dovedností za zbytečné. Domnívají se, že už o nich každý slyšel. Ve…

Interní komunikace - drby a odkládání

26.8.2005 

Každý zaměstnanec by měl vědět, co se děje v jeho firmě, jak si jeho zaměstnavatel stojí. V řadě případů se to však zaměstnanci nedozvídají od svých manažerů, ale zvenku. Podle nedávné studie…

icon Poznejte svého zákazníka

26.8.2005 

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez předběžného názoru na zákazníky je věc druhá. K zákazníkům musíte zvolit takový přístup, abyste se dozvěděli, jaké jsou jejich potřeby…

Jak inspirovat zaměstnance

26.8.2005 

Rozhlédněte se kolem sebe. Jsou vaši zaměstnanci apatičtí, nebo plní energie? Vypadá to, že nemají o svou práci zájem, nebo pracují s využitím veškerého svého potenciálu? Většina zaměstnavatelů se…

icon Může být práce zdrojem uspokojení?

26.8.2005 

Kdy získala práce tak špatnou pověst? Máte každé pondělí ráno špatnou náladu a děkujete bohu, když přijde pátek odpoledne?Povědomí, že práce nás odvádí od životních radostí, je relativně nové. Do 19.…

icon Kolik nadřízených je příliš?

26.8.2005 

T. V. Stern dělala tři roky stejnou práci a za tu dobu měla pět různých šéfů. Jeden vyžadoval zprávy plné grafů a tabulek. Další chtěl informovat hlasovou poštou. Jeden nikdy nepožadoval, aby ho…

icon Manažerský průvodce cvičením

25.8.2005 

Cvičení vyžaduje úsilí. Pro řadu lidí však fyzický pohyb není tak náročný jako osvojení zdravých životních návyků. Vedoucí pracovníci, kteří pravidelně cvičí nám potvrdili, že je potřeba kreativity a…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro tiskové zprávy

25.8.2005 

Psaní tiskových zpráv působí na první pohled jako složitá věc. Dobře napsaná tisková zpráva však může zajistit pozornost, které se vám dosud nedostalo. Článek přináší několik rad pro efektivní tiskové…

Metodika přiřazování kandidáta k pracovní pozici

25.8.2005 

Jako náboráři jsme odměňováni za nalézání kandidátů v co nejkratší možné době, což se trochu podobá obchodování s ojetými auty. Pokud nalezneme výjimečné osoby a ty chtějí zůstat u firmy dlouho, je…

Článek v rámci předplatného Odměňování zaměstnanců - 1. část

24.8.2005 

Systém odměňování zaměstnanců by měl firmám umožňovat získat a udržet zaměstnance, přispívat k růstu produktivity, zajistit vnitřní i vnější spravedlnost odměňování, řídit vývoj mzdových nákladů,…

icon Jak řídit zákaznické zkušenosti

24.8.2005 

Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich úspěšné vzájemné vztahy po celou dobu realizace projektů. Tito lidé většinou mají potřebné zdroje a dovednosti, jako jsou…

icon Tipy pro registraci na vašich stránkách

24.8.2005 

Většina provozovatelů internetových obchodů chápe, že dobře promyšlený emailový program, který si zákazník sám zvolí, přinese provoz na jejich stránky, zvýší prodej a konečně přitáhne i stálejší…

icon Bez motivace není byznys

23.8.2005 

Zeptejte se samostatně podnikajících lidí, co je motivuje a odpovědí vám pravděpodobně budou peníze. Podnikatelé, kteří se domnívají, že jim motivaci zajistí peníze však často obelhávají sami sebe.…

Výpis 1651616530 z celkem 19376