Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19564 článků.

icon Sedm pravidel tvrdého managementu pro tvrdé časy

25.10.2005 

Práce si dnes od člověka žádá více než kdy předtím. Neustále přicházejí nové změny, které nutí manažery chtít více nejen po podřízených, ale i sobě samých. Vzrůstá tlak na to, aby se s menším…

Článek v rámci předplatného Nuda a vyhoření - vražedná kombinace

24.10.2005 

Každého začne jednoho dne práce nudit. Je to nepříjemný pocit, přesto však dokážeme pokračovat, i když pomaleji. Pokud však nuda zůstane bez pov&…

Jak na osobní problémy personálu

24.10.2005 

Máte zaměstnance, jehož výkonnost je velmi chabá? Možná jste s ním o tom již hovořili, ale stále nevíte, co se děje. Článek shrnuje několik otázek, které by vám v takové situaci měly pomoci dostat se…

icon Rozumíte pravidlu 80/20?

24.10.2005 

Jen málo pravidel je ve světě marketingu tak široce rozšířeno jako 80/20 (tzv. Paretovo pravidlo. 80 % vašich prodejů je díky pouhým 20 % vašich zákazníků).Podle dnešního marketingu, který je založen…

Článek v rámci předplatného icon Jste vůdce?

24.10.2005 

Zkuste na amazon.com zadat heslo leadership (vedení). Pravděpodobně se vám objeví obrovské množství odkazů. Proč tolik materiálu na toto téma? Podle zákona nabídky a poptávky bychom mohli tvrdit, že…

icon Továrna na hojivý spánek

24.10.2005 

Jste-li rodič, necháte si i méně nadané dítě, protože je vaše. My však musíme slabiny odstraňovat, říká v rozhovoru pro HR-SERVER o personální politice své firmy Ing. Zbyněk Frolík. Se zakladatelem,…

icon Budoucnost reklamy patří interaktivitě

23.10.2005 

Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka. Současný zákazník je ale již zhýčkaný a výrobky si vybírá na základě stále většího počtu parametrů. Chce mít pocit, že se rozhodl…

icon Několik rad pro oběd s klientem

23.10.2005 

Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt před, nebo až po kávě, zaměstnává vás obava, zda čtyři vodky před šestou hodinou byly dobře investované…

Článek v rámci předplatného Jak školí zaměstnance Hilton

21.10.2005 

Hotelový řetězec zjistil, jak si udržet zaměstnance - podle průzkumu v hotelovém řetězci Hilton Int., můžebýt rozhodující faktorškolení zaměstnanců. Z 1800 zaměstnanců Hiltonu jich 37 % tvrdí, že…

Co je to cold call?

21.10.2005 

Asi nikdo nemá rád tzv. cold call, neboli první telefonický kontakt s lidmi, pro které byste rádi pracovali. Cold call je jednou z mála prověřených technik pro vstup na skryté pracovní trhy a…

Článek v rámci předplatného icon Rádio v marketingové komunikaci

20.10.2005 

Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum cílových skupin. Posluchač s ním totiž stráví během nákupního prime time delší dobu než s jinými médii. Rádio dále dokáže působit…

Nebát se a nemlčet

20.10.2005 

Řada lidí má strach z mluvení v cizím jazyce. Nechce se cítit hloupě, obává se, jak to bude znít apod. V zahraničí proto mlčí a…

icon Automatizace v obchodním světě

20.10.2005 

Revoluce automatizace v obchodním světě pokračuje ve směru outsourcingu obchodních procedur. S automatizací sejiž také můžeme setkat ve světě IT. Průzkum, provedený během tohoto měsíce, zaměřený na…

Jak si říci o víc

19.10.2005 

Požádat o zvýšení platu bez přípravy, argumentů a dokumentace, vás může dostat do nepříjemné situace.Proč si zasloužíte zvýšení platu? - Náplň práce se změnila. Máte více povinností, než na začátku,…

icon Prodej + služby = spokojenost zákazníků

19.10.2005 

Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro služby stala úspěšnými prodejními centry. Neměla by ale být obojím? Prodej je podle autora článku pouze vyšší formou služby.…

Výpis 1654616560 z celkem 19564