Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19563 článků.

Článek v rámci předplatného icon Řízení adres v newsletterech

9.6.2005 

Webové a e-mailové adresy představují zvláštní výzvu pro autory elektronických newsletterů. Většinu příjemců otravuje, když jsou nuceni adresy obsažené v textu newsletteru ručně kopírovat a vkládat do…

icon Jak na program firemní etiky a odpovědnosti

9.6.2005 

Finanční skandály posledních let upozornily na důležitost obchodní etiky a právní odpovědnosti firem. Většina firem si dnes již důležitost programů obchodní etiky a právní odpovědnosti uvědomuje.…

Proč v práci potřebujete spojence

8.6.2005 

Proč pracujete? Samozřejmě kvůli penězům a dalším výhodám. Jakmile však dosáhnete splnění svých základních potřeb, nebudete již pracovat pouze kvůli financím a začnete chtít něco víc. Průzkumy…

icon Kdeže loňské vize jsou?

8.6.2005 

Řada podnikatelů není spokojena s konečnými výsledky svých vizí o marketingu nebo vůdcovství. Většinou jim nevyhovují procesy, které už&…

Článek v rámci předplatného icon On-line marketing pro podnikatele

8.6.2005 

Řada malých firem stále nemá své webové stránky. Internet přitom může mít zásadní vliv na úspěch nebo pád firem s jinak vyrovnanými předpoklady. Článek přináší několik rad, jak udělat z firemního snu…

Ví váš šéf, že žijete i mimo práci?

7.6.2005 

Je sedm hodin večer a vy si tento týden již potřetí objednáváte něco k večeři do kanceláře. Nejen, že neustále pracujete přesčas, ale váš šéf vám ukládá i práci o víkendech a na obědě jste již nebyli…

icon Dva různé boje

7.6.2005 

Počítačové viry a špionážní programy známé pod označením spyware denně znepříjemňují život uživatelům internetu. Za poslední dobu se staly předmětem mnoha odborných studií. Ať už se jednalo o výzkumy…

Článek v rámci předplatného icon Není logo jako logo

6.6.2005 

Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem může být například internet. Můžete si projít webové stránky konkurentů, podívat se na jejich loga a ujasnit si, co se vám na…

Sedíte pohodlně? Tak začněme...

6.6.2005 

Sedí se vám dobře? Pokud ne, máte pravděpodobně nesprávnou židli. Zřejmě byla navržena pro tzv. průměrného kancelářského pracovníka, jehož parametry neodpovídají těm vašim. Každodenní sezení v…

icon Desatero pro úspěšné porady

6.6.2005 

Chcete mít efektivní porady? Řiďte se následujícími deseti doporučeními.- Zapamatujte si, že porada je obchodní aktivita, při níž se sejdou vybraní lidé, aby se věnovali práci, která vyžaduje týmové…

icon Hlasová odezva a šílený zákazník

3.6.2005 

Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci zákaznických středisek nabízejí zákazníkům nepříjemné zkušenosti. Na rozdíl od prodejního místa, kde se zákazník může…

icon Bylo nebylo...

3.6.2005 

Přimět někoho, aby vám naslouchal je poměrně obtížné. Měli byste si proto uvědomit, že nejlépe dokážete upoutat něčí pozornost dobrým příběhem. Vůdcové v průběhu celých dějin sdělovali své myšlenky v…

icon Neposední konzultanti

3.6.2005 

Konzultantské firmy zažívají nebývale vysokou fluktuaci zaměstnanců. Hovoří o tom alespoň výsledky studie společnosti Top-Consultant.com . Fluktuace se v těchto firmách má navíc v průběhu letošního…

Článek v rámci předplatného Kultura je rozhodující

3.6.2005 

Proč dají zaměstnanci přednost jedné práci před jinou? Často je to kvůli podnikové kultuře. Kultura organizace a kultura týmu je nejdůležitějším produktem, který musíte prodat, když usilujete o pozici…

icon Kdy říci zákazníkovi ne

2.6.2005 

Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu nebo jste dokonce považovali někoho ze zákazníků za nepřítele. V takových situacích je na místě i pocit, že systémy pro…

Výpis 1692116935 z celkem 19563