Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19563 článků.

icon EU potřebuje reformy jako sůl

23.6.2005 

Dva hlavní důvody odmítnutí Evropské ústavy ve Francii a Nizozemsku jsou prý nespokojenost spolitiky hospodářsky slabších států, kteří nejsou schopni revitalizovat svou zaostávající ekonomiku, a…

icon Blog jako nástroj PR

23.6.2005 

Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly uvědomit, že právě blogy mohou být efektivním nástrojem public relations. Nejde však o to, zřizovat blogy pro publikování…

Pět týmů, které potřebuje každá organizace

23.6.2005 

Týmová spolupráce, efektivně pracující týmy, teambuilding to všechno jsou oblíbená témata dnešních firem. Úspěšné týmy dokáží plnit vytyčené strategické cíle a lépe sloužit zákazníkům. Začínáte-li…

icon Proč byste se měli zajímat o blogování

22.6.2005 

Blogování je dnes na internetu běžným jevem. Firmám nabízejí internetové deníčky neformální a jednoduchý způsob komunikace se zákazníky i vlastními zaměstnanci. Důležité je uvědomit si, že blogy mohou…

Škrtnou si ještě kuřáci?

21.6.2005 

Kuřáci znamenají pro své zaměstnavatele vyšší zdravotní náklady. Zaměstnavatelé proto zahájili boj nejen proti kouření na pracovišti, ale všeobecně. Tyto snahy o záchranu zdraví zaměstnanců a nákladů…

Článek v rámci předplatného icon Kdo, kdy a jak v e-komerci

21.6.2005 

Webové stránky jsou dnes běžnou součástí obchodování ve všech oborech. Firmy však stále nedokáží využívat výhod, které jim Internet nabízí, protože nevěnují své on-line působnosti takovou péči jako…

Ten řekl to a ten zas tohle

21.6.2005 

Někdejší ministr zahraničí USA Dean Acheson řekl: Záznamy se nepíší pro informování čtenáře, ale pro ochranu píšícího. Tento výrok dnes odráží pracovní realitu mnoha manažerů lidských zdrojů. Jejich…

icon Aby reklama nevyšla naprázdno

20.6.2005 

Také vás zaráží ten obrovský objem reklamy, který vidíte každý den ve svém okolí? Více zarážející je však stoupající trend neefektivní reklamy reklamy, která se ztrácí v každodenní záplavě šumu a…

Článek v rámci předplatného icon Projektové řízení má smysl

20.6.2005 

Poslední desetiletí se nesla v duchu obrovského rozvoje projektového managementu. Metody řízení projektů se rozšířily daleko za hranice oblastí, z nichž vzešly ( výroba a strojírenství, letecký…

icon Když členové managementu prodávají hamburgery

20.6.2005 

Erika Chroustová Human Resources Manager společnosti McDonalds Czech and Slovak Republic.Jeff Stratton, v současnosti výkonný viceprezident McDonalds USA, začal svou kariéru ve vaší společnosti…

icon Jak přijímat nejlepší obchodníky

17.6.2005 

Zamyslete se nad posledním zaměstnancem, kterého jste přijali. Nezměnil se náhodou v někoho úplně jiného než byla ta osobnost, která se vám jevila při pohovoru jako ideální? Taková situace není nijak…

Dovolená může změnit život

17.6.2005 

Návrat do práce po dovolené je vždy obtížný. Strávili jste volné dny lenošením na pláži, průzkumem fascinujících nových míst nebo odpočinkem s rodinou. Je proto normální, že budete v pondělí ráno…

Článek v rámci předplatného Pracovní nabídku pečlivě promyslete

16.6.2005 

Ohodnocení potenciální práce vás může vyvést z míry, zvlášť pokud nemáte jasnou představu, co od zaměstnavatele požadujete. Budete si muset předem rozmyslet a podle toho rozhodnout, zda konkrétní…

icon Jsme tým, kdo je víc?

16.6.2005 

Špatná týmová spolupráce vede k řadě obchodních problémů. Lidé v byznysu totiž koncept týmové spolupráce stále plně nepochopili, i když mají v každodenním životě před sebou mnoho ukázek úspěšného…

icon Dvě manažerky v jednom balení

16.6.2005 

Sdílení pracovních úvazků je v praxi stále běžnější, na manažerských postech však zůstává spíše výjimkou. Mohou vůbec dva manažeři sdílet jedno pracovní místo? Američanky Cynthia R. Cunningham a…

Výpis 1689116905 z celkem 19563