Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19563 článků.

icon Když je matka obchodní partner

11.7.2005 

Emily, 29 a Annie, 56 vedou společně obchod s oblečením pro těhotné v Detroitu. Annie byla šokována, když dorazila pestrobarevná trika, která objednala Emily. Dle jejího názoru by to přece nikdo…

Článek v rámci předplatného icon On-line zákazník si dává pozor

10.7.2005 

On-line transakce si žádají stále větší bezpečnost. Důvěra uživatelů Internetu v zabezpečení on-line nákupů nebo finančních operací klesá. Podle aktuálního výzkumu společnosti The Conference Board…

Článek v rámci předplatného ADD, další z civilizačních chorob?

8.7.2005 

V dnešní době potřebujeme absorbovat co nejvíce informací v nejkratší možné době a to jak v práci tak i doma. Náš okamžitý a otevřený přístup ke všemu a všem vydává spousty zpráv, závazků a…

Jak vyhledávat podněty od zaměstnanců

8.7.2005 

Příliš mnoho organizací neumí adekvátně zacházet se zpětnou vazbou, získanou od zaměstnanců. Zní to jako dobrý nápad, ale cesta k úspěchu je často komplikována nedostatečně plánovanými kroky, které…

icon Nesmrtelnost papíru

7.7.2005 

Už od nástupu prvních digitálních technologií můžeme neustále slyšet různá proroctví o vymizení papíru a jeho nahrazení počítači. Zatím se však tyto vize nepotvrdily a vypadá to, že tomu ještě dlouho…

icon Jak na zákazníky, kteří se jen dívají?

7.7.2005 

Jak se chovat k zákazníkovi, který říká "Nechci pomoci, jen se dívám"? Mc Glothing navrhuje dát zákazníkům verbální mapu vašeho obchodu nebo služeb. Řekněte "Dobře, v pořádku", ale pak dodejte "Támhle…

icon Odměňujte stálé zákazníky

7.7.2005 

Vybudujte si vlastní program jak odměnit vaše stálé zákazníky pomocí našich pěti tipů. Většina Američanů je členem nejméně jednoho programu zabývajícím se výše uvedeným tématem - náklady na získání…

Článek v rámci předplatného Blogy: Výhody i nevýhody pro HR

7.7.2005 

Gretchen Ledgard si jako mnoho dalších zaměstnanců vede internetový deníček (blog). Píše o sobě a svých zážitcích, včetně toho, jak se jí daří jako zaměstnankyni společnosti Microsoft. Nedávno se…

Článek v rámci předplatného icon CRM není zákaznický servis

7.7.2005 

Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí na všechny problémy s uspokojováním zákaznických potřeb. CRM má ve skutečnosti se zákazníky společného jen velmi málo. Žádný…

Článek v rámci předplatného Řekněte sbohem stresu

7.7.2005 

Pracoviště jsou stále hektičtější, složitější a hladina stresu stoupá. Už dnes máme pocit, že stresu je příliš, brzy však budeme na dnešek vzpomínat jako na staré dobré časy. Článek proto uvádí…

Článek v rámci předplatného icon Aby péče o zákazníka byla zisková

4.7.2005 

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a kultury. Stanovení nových cílů a úprava procesů může trvat pouze několik týdnů, změna firemní kultury je…

icon Jak poznat dobré obchodníky

4.7.2005 

Abyste mohli pochopit, co dělá dobrého obchodníka dobrým obchodníkem, musíte nahlížet na svět očima svých zákazníků. Jen tak můžete odlišit skutečně kvalitního obchodníka s pozitivním vlivem na…

icon Spamu bude stále přibývat. Jak mu čelit?

3.7.2005 

K nelibosti většiny majitelů emailových schránek se dá očekávat, že zasílání reklamních sdělení dále poroste a navíc se bude rozšiřovat do dalších oblastí komunikace. Dnes je největším problémem…

Článek v rámci předplatného Můžete si dovolit špatné šéfy?

1.7.2005 

Stále více zaměstnanců opouští firmy kvůli špatnému chování nadřízených. Potvrdil to alespoň on-line průzkum, který navázal na úspěch dvou amerických publikací autorské dvojice Beverly Kaye a Sharon…

E-learning pro malé a střední firmy

1.7.2005 

Od roku 2003 probíhala na území Evropy studie iniciovaná Evropskou komisí, která se zaměřila na e-learning v malých a středních podnicích. Jejím úkolem bylo získat přímou zpětnou vazbu od těchto firem…

Výpis 1686116875 z celkem 19563