Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19563 článků.

icon Arogance stranou

30.6.2005 

Arogance je vlastnost, která nechybí hráčům baseballu, politikům a také vedoucím pracovníkům. Když selže uvedení nového produktu na trh, reklamní kampaň nebo firemní politika, zkříží si mnozí…

icon Kdo zná koho? Kdo ví co?

30.6.2005 

Osobní styky zaměstnanců mohou být pro firmy stejně důležité jako jejich individuální znalostní základny. Analýza sociálních sítí pomáhá firmám získat jasný přehled o způsobech, jak spolu pracují…

Představení knihy: Přestavba lidských zdrojů (HR)

30.6.2005 

Titul: Přestavba HRAutoři: Martin Reddington, Mark Williamson, Mark WithersVydavatelství: Butterworth-HeinemanKlišé "všechno se mění" je poslední dobou čím dál více pravdivé. To se dotýká i firem,…

Článek v rámci předplatného Jak navrhovat lepší tiskopisy

30.6.2005 

Tiskopisy jsou rozhodující stádium náborového procesu a jejich špatný design může mít za následek horší průběh náborových řízení. Definujte co hledáte!1. Využijte například kvality bývalého…

Proč pracovat doma?

29.6.2005 

Když si běžný zaměstnanec představí, že by se kvůli práci nemusel denně tlačit v městské hromadné dopravě nebo trávit drahocenný čas v dopravní zácpě a potit se při tom v těchto horkých dnech, aniž by…

Článek v rámci předplatného Nejžádanější soft skills

29.6.2005 

Každá firma hledá určitou sadu dovedností a zkušeností vzhledem k oboru své působnosti. V současné době již uchazeči o zaměstnání nestačí být teoretickým expertem. Firmy zajímají především tzv. soft…

icon Jak plánuje dovolenou soukromý podnikatel

29.6.2005 

Naplánujte si zaslouženou dovolenou! Několik jednoduchých tipů: Jste sami páni vašeho času - využijte toho! Každý business má svůj sezónní rytmus - pokud si např. většina vašich klientů bere volno v…

Článek v rámci předplatného icon O kravatu jde až v druhé řadě

28.6.2005 

Většina publikací či workshopů o prezentačních dovednostech a veřejném vystupování se soustředí na tak povrchní věci, že je téměř nemožné, aby si z nich čtenář nebo účastník semináře odnesl nějaké…

icon Přemýšlením k lepším výkonům

28.6.2005 

Téměř každý má touhu se stále zlepšovat v tom co dělá, v rámci svých možností, a dosáhnout úspěchu. Bohužel to není snadné. Když už si vytyčíme bod, kterého chceme dosáhnout a začneme na tom pracovat,…

Článek v rámci předplatného Psychologie a bezpečnost práce

28.6.2005 

Bezúrazové pracoviště vyžaduje pozornost ke třem základním faktorům: -pracovní prostředí (včetně nástrojů a vybavení)-osobnost zaměstnance (jeho postoje, hodnoty a povahu)-chování zaměstnanců (jako…

Učte se rychle, učte se dobře

28.6.2005 

Přestože nám doba dokáže doručit informace ve vteřině, moudrost se stále učí starou cestou. Obecně jsou ale mladí lidé kreativnější, více riskují a mají větší představivost co do řešení problémů než…

Naučte se naslouchat !

27.6.2005 

Efektivní komunikace zavřete ústa a nastražte ušiNaslouchání a vnímání jsou dvě odlišné věci. Vnímáme ušima nasloucháme mozkem, očima, srdcemNaslouchání je opomíjený prvek efektivní komunikace. Pro…

Manažeři z řadových pracovníků - cesta FedExu

27.6.2005 

FedEx je společnost s revolučním systémem. Její ředitel F. Smith v roce 1973 nezaložil pouze společnost on vynalezl systém. S objemem 3 mil. zásilek denně je FedEx vůdčí ve svém oboru. FedEx je…

Článek v rámci předplatného icon Slovo má zákaznická komunita

24.6.2005 

Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí, aby získaly ostřejší pohled do své zákaznické základny prostřednictvím neutrálního on-line prostředí, v němž mohou zákazníci…

icon Práce není všechno

24.6.2005 

Pokud si přejete, aby váš život byl více než jen schůze, e-maily a služební cesty, nejste sami. Koučové mají dnes nejvíce práce právě s tím, aby pomohli vedoucím pracovníkům vyvážit jejich pracovní…

Výpis 1687616890 z celkem 19563