Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19563 článků.

Vůdce musí být učitel

2.6.2005 

Zvýšený zájem o rozvoj leadershipu vedl v posledních letech k vyšší produktivitě, vyšší morálce a vytvoření žádaných dovedností. Ale stačí jen rozvíjet lídry? Ne. Mnohem důležitější je rozvíjet…

To není váš e-mail

2.6.2005 

Miliony zaměstnanců v práci každý den rozesílají a přijímají e-maily, aniž by si uvědomovaly, že jim tyto zprávy nepatří. Zpravidla se domnívají, že pokud se e-maily netýkají firemních záležitostí,…

icon Desatero týmové spolupráce

2.6.2005 

Proč některé týmy vykazují vynikající výsledky a jiné se neustále potýkají s problémy? Jak můžete zjistit, jak efektivně váš tým pracuje a určit možnosti nápravy? Výzkumy ukazují, že příčiny úspěchu…

icon Hlavu vzhůru!

2.6.2005 

Vědecké výzkumy dokazují, že lidé s pozitivním myšlením se rychleji zotavují po operaci a trpí menšími bolestmi, když jsou nemocní. To samé platí pro podnikatele. Pozitivní myšlení nám umožňuje…

Článek v rámci předplatného icon Jak moc je příliš?

1.6.2005 

Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy svých zákazníků. Zákazníci na druhé straně díky nim mohou získávat dárky zdarma, slevy, kupóny a další výhody. Identifikace…

Starší zaměstnanci nejsou na odpis

1.6.2005 

Všichni vědí, že starší zaměstnanci odmítají změny, zejména učení se novým technologiím. I když si však všichni myslí, že něco vědí, nemusí to vůbec být pravda jako v tomto případě. Tracey E.…

icon Loajální zákazník je vaším nejlepším prodejcem

1.6.2005 

Za peníze si nemůžete koupit jednu z nejdůležitějších věcí nutnou pro úspěch vaší firmy vztahy. Vztahy se zákazníky pohání obchod. Musíte jen najít lidi, kteří věří ve vaše produkty a služby. Toto…

icon Tři mýty o identitě značky

31.5.2005 

Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí kombinace vizuálních prvků využívaných ve firemní marketingové komunikaci. Nejčastěji zahrnuje logo, vizitky, záhlaví dopisů…

icon Řízení virtuálních lidí

31.5.2005 

Mnohé nové firmy jsou dnes čistě virtuální. Podnikatelé i jejich zaměstnanci totiž pracují z domova. Jednotlivé domácnosti přitom mohou být na různých místech v rámci států nebo dokonce světa a…

Šéf nebo kamarád?

31.5.2005 

Povýšení do managementu je velký zlom, který ale také může rozbít vaše přátelské vztahy v práci. Mladí manažeři musí čelit ve své nové roli obtížným výzvám, jako naučit se delegovat a udržet…

icon Lišit se a dominovat

30.5.2005 

Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct mailem, webovými stránkami, referencemi nebo blogy. Dříve, než některá z těchto věcí může mít jakýkoli vliv na jejich byznys,…

icon Generace hráčů

30.5.2005 

Co charakterizuje lidi, kteří vstoupili do pracovní síly v posledních desetiletích? Strach z teroristických útoků? Hip hop? Správná odpověď zní: počítačové a video hry. Fenomén, který spojuje tuto…

icon Když odpočívat, tak konstruktivně

27.5.2005 

V životech vytížených zaměstnanců zbývá velmi málo prostoru pro plánování volného čau a odpočinku. Chtějí-li se manažeři a další prací zavalení zaměstnanci odreagovat, zpravidla si zajdou na kávu,…

icon Malý, kdo zná jen malý cíl

27.5.2005 

Jen těžko můžete dospět k nějakému cíli, když si žádný nestanovíte. Pokud si nenajdete čas, abyste si ujasnili a zapsali své cíle, nemůžete ve své činnosti očekávat úspěch. Zapsat si cíle je skutečně…

Odcházím, můžete mi všichni políbit ...

27.5.2005 

Po třech letech, kdy trávil reklamní textař Chris Goldschmidt 80 hodin týdně v práci, se rozhodl podat výpověď. Čekal ho výstupní pohovor. Nemohl říct přímo manželskému manažerskému páru, co si myslí.…

Výpis 1693616950 z celkem 19563