Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19373 článků.

icon Sedm téměř smrtelných hříchů managementu

14.3.2005 

Brodící se mezi spoustou papíru nových zákonů a chycený mezi frustrovanými manažery a ukřivděnými zaměstnanci, situace mnohých HR manažerů je nezáviděníhodná. Daniel Isaac, personální ředitel v právní…

icon Co do plánu nepatří

14.3.2005 

Tim Berry se již třicet let zabývá podnikovým plánováním, viděl mnoho stylů a mnoho změn v módě plánování, ale základy jsou podle něj stále stejné. Sestavil seznam nejčastějších chyb, kterých se lze…

Článek v rámci předplatného Přijímáme obchodníky

14.3.2005 

Obchodníky je třeba správně vybírat, školit a motivovat, aby mohli dosahovat potřebné výkonnosti. Paradoxně je z těchto činností nesložitější a nejvíce podceňovaný nábor. Důležité je uvědomit si, že…

icon Informatici nejsou opraváři

11.3.2005 

I přes každoročně vysoké náklady do prostředků informačních technologií většina malých a středních firem stále nechápe investice do IT jako strategické. Odborníci o to důrazněji upozorňují, že je to…

Nadnárodní podniky řídí platy globálně

11.3.2005 

Mnoho nadnárodních podniků nyní řídí své programy zaměstnaneckých platů na globální bázi. Výzkum společnosti Mercer HR Consulting odhalil, že 85 % respondentů má globální platovou strategii. Asi…

Pracovník po návratu z ciziny potřebuje péči HR

11.3.2005 

Působení zaměstnance v cizině je normální, pokud jej zaměstnavatel podporuje. Návrat domů však znamená převrat, který může na oplátku způsobit stres. Tento problém spadá pod oddělení lidských zdrojů,…

Hovory o talentu

11.3.2005 

Vandana Allman sestavuje vědecké nástroje měřící nejlidštější charakteristiku talent. Konzultuje s top manažery jak zlepšit jejich náborové a rozvojové strategie, od náboru a výběru po řízení…

Článek v rámci předplatného icon Deset mýtů o inovacích v IT a managementu

10.3.2005 

Firmy se často nenechají ovlivnit novými trendy dříve, než si přečtou příslušnou odbornou literaturu. V oblasti metodologie IT a managementu literatura zpravidla obsahuje nejčastější omyly, a to i v…

Článek v rámci předplatného Jak si udržet zaměstnance

10.3.2005 

Ztráta zaměstnance stojí zaměstnavatele přinejmenším dvojnásobek jeho roční mzdy. Firmy s vysokou fluktuací zaměstnanců proto přicházejí o mnoho, včetně důležitých zákazníků. Získávání a uchovávání…

Naučte se říkat "ne"

10.3.2005 

Vzpomeňte si, kolikrát jste v životě souhlasili, že uděláte něco, co jste ve skutečnosti ani dělat nechtěli. Mohla vás k tomu přivést práce, přátelé nebo partner. Každopádně jste nedokázali svůj…

icon Z postele vesele

10.3.2005 

Leželi jste někdy ráno v posteli a přemýšleli o nadcházejícím pracovním dnu, říkali jste si: Měl bych zavolat tomu novému klientovi, jen co si dám hrnek kafe... Pak jste se rozhodli, že to může počkat…

Randit či nerandit? Toť otázka

9.3.2005 

S tím, jak trávíme stále více času v práci, není divu, že v kancelářích vzkvétá láska. Například průzkum provedený Americkou manažerskou asociací v roce 2003 zjistil, že 67 % respondentů schvaluje…

icon Zákazník je chodící výplatní páska

8.3.2005 

Služba zákazníkům je důležitá a je za ní odpovědný každý jednotlivý zaměstnanec. Hlavní odpovědnost za vytvoření k zákazníkům přátelské atmosféry však má šéf. Nejen že musí naučit zaměstnance…

Článek v rámci předplatného Jak řídit stres

8.3.2005 

Někteří antropologové se domnívají, že lidé jsou v dnešní době i přes veškeré technologické výdobytky stresovanější než naši předkové, jejichž denní náplní bylo opatřit dostatek potravy pro přežití a…

icon Váš pohled na svět se tímto změní

8.3.2005 

Zjistěte, jak úspěšní podnikatelé vidí svět a jak byste ho měli vidět i vy, pokud chcete být úspěšní. Autor článku nabízí hlubší pohled na slovo, funkci a roli podnikatele. Nabízí pohled na svět očima…

Výpis 1696616980 z celkem 19373