Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19359 článků.

Internet máme, ale ke vzdělávání ho nepoužíváme

1.10.2004 

Aktuální studie britské Cardiff University se zaměřila na celoživotní vzdělávání prostřednictvím Internetu. S politováním však odhalila, že lidé nevyužívají bezednou elektronickou studnu znalostí k…

Článek v rámci předplatného Jíst se musí (umět)

1.10.2004 

Odborníci na výživu varují, že bychom neměli jíst a současně se věnovat jiným činnostem. Stále běžnější konzumace snídaně v autě, oběda v práci u počítače a večeře při sledování televize vede k velmi…

Článek v rámci předplatného icon Prosím, napište o nás

1.10.2004 

Vztahy s médii jsou uměním i vědou. Mnoho snah PR manažerů vyjde naprázdno. Není těžké vztahy pochopit, ale pro dosažení efektivity to chce opravdovou strategii. Autor se setkal s mnoha pozváními,…

Článek v rámci předplatného icon Konec je teprve začátek

30.9.2004 

Lidé si nejlépe zapamatují to, co řeknete naposledy. I z prezentací si diváci odnášejí nejčastěji to, co bylo řečeno až v naprostém závěru. Konec prezentace je tedy pro diváky vlastně začátkem v…

icon Emoční ignorace

30.9.2004 

Emoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách sebe i druhých lidí, které může výrazně ovlivňovat obchodní interakce. Mnoho lidí si však často emoční inteligenci podceňuje,…

icon Ticho! Mluví vnitřní hlas

30.9.2004 

Většina lidí je v zásadě dobrá a poctivá. I manažeři jako celek jsou v jádru upřímní a zásadoví lidé. Znamená to, že občas pochybují, zda mají něco udělat, aby nešli proti vlastnímu přesvědčení.…

Jak se marodí v Unii

30.9.2004 

Češi patří v Evropské unii mezi špičku v počtu "promaroděných" dní a náklady na nemocenskou každý rok rostou. U nás, stejně jako v Irsku a v Portugalsku, neposkytují zaměstnavatelé zaměstnancům během…

Článek v rámci předplatného icon Jak to ti spotřebitelé uvažují?

29.9.2004 

Marketingoví odborníci se stále snaží porozumět chování spotřebitelů. Nákupní chování je komplexní proces, který vychází ze zázemí jednotlivce, jeho instinktů, pocitů, postojů, hodnot a osobnosti. V…

icon Využijte okurkové sezóny

29.9.2004 

Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí víc než jen příležitost odjet na dovolenou. Toto období je skvělou příležitostí pro plánování základů budoucí produktivity a…

icon Jak zacházet s dlužníky

29.9.2004 

Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají elektronický senzor, který si všímá změn lidského hlasu. Vždy se rozsvítí červené světlo, když zaznamená frekvenci, která…

icon Mají strach ze zákazníků, ale proč?

29.9.2004 

Pracovní skupiny, které jsou příliš vysávané a utlačované, nejsou nakonec jen méně výkonné a méně ziskové, ale mají také vyšší fluktuaci, více pracovních úrazů a menší spokojenost zákazníků, méně…

Článek v rámci předplatného Kdo se bojí, nesmí do práce

29.9.2004 

Každý někdy cítí ostych, ať už se jedná o účast na párty, obchodní schůzku, dotaz náhodného kolemjdoucího na správný směr nebo telefonování za účelem získání pracovního místa. Pak ale existují lidé,…

Článek v rámci předplatného Nový zákon o zaměstnanosti a práce dětí

29.9.2004 

Od 1. října 2004 začne platit nový zákon o zaměstnanosti. Současně s tím dojde i ke změnám zákoníku práce. Novela zákoníku například zakáže práci dětí do 15 let. Taková právní úprava neexistovala.…

icon Vylepšete služby zákazníkům

27.9.2004 

Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat pravidelný kontakt. To platí nejen v e-komerci. Stejně špatné jako rozesílat zákazníkům velké množství e-mailů, je nerozesílat…

Nebuďte slepí ke svým pracovním výkonům

27.9.2004 

U složitějších pracovních úkolů se do pracovního výkonu dostávají kvalitativní aspekty. Jedním z nich je *osobnost pracovníka*, která určuje, jak se k určitému pracovnímu úkolu postaví. Další…

Výpis 1737117385 z celkem 19359