Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19629 článků.

Mzdový průzkum Grafton potvrzuje mírný růst mezd i pokračující napětí na trhu práce

19.9.2025 

Mzdy v Česku rostou letos v průměru o 4,25 %. Ukázal to aktuální mzdový průzkum personální agentury Grafton Recruitment, který mapuje úroveň mezd na jednotlivých pracovních pozicích v devíti…

icon Jak řídit rizika AI v organizaci: Praktický průvodce pro rok 2025

18.9.2025 

Explozivní růst AI přináší nové příležitosti i hrozby. Naučte se, jak systematicky řídit rizika a chránit firmu před útoky, zneužitím i úniky dat. AI už není budoucnost, ale jedná se o přítomnost.…

Článek v rámci předplatného icon Skryté problémy, které musíte umět odhalit hned na začátku vyjednávání s klientem

18.9.2025 

Většině obchodníků se někdy stane, že domlouvají nadějný obchod s potenciálním klientem, aby pak na samotném konci zjistili, že v celé transakci panuje nějaký problém, kterého si nevšimli. A…

„Zaměstnanci musí mít k firmě vztah, jako by byla jejich vlastní,“ říká Gabriela Kahounová, HOPI

18.9.2025 

Firma nejsou pouze procesy a tabulky. Je to místo, kde se tvoří vztahy, hodnoty a smysl práce. Gabriela Kahounová, People and Culture Director ve společnosti Hopi Holding, v našem rozhovoru na…

icon Několik dobrých důvodů, proč byste se měli naučit říkat: „Nebudu to dělat“

17.9.2025 

Mnoho začínajících, mladých, ambiciózních a perspektivních manažerů si myslí, že čím tvrději budou pracovat, tím lepší jsou jejich kariérní vyhlídky. A čím víc práce a čím víc odpovědnosti na sebe…

Proč whistleblowing není práskačství, ale základ zdravé firmy i společnosti

17.9.2025 

Whistleblowing není zrada, ale klíč k ochraně firem, lidí i veřejného zájmu. Odhaluje podvody dříve, než přerostou v krizi. Ve veřejném prostoru i v některých firmách stále přežívá názor, že upozornit…

Článek v rámci předplatného icon Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníky

16.9.2025 

Najít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí mnohonásobně více, než si udržet toho stávajícího. Jak mít spokojené zákazníky, kteří od vás nebudou chtít odcházet, a jak si…

„Lídři nepotřebují další teorii. Potřebují prostor říct nahlas, co nefunguje,“ říká Eva Rakárová, ACE Consulting

Audio  16.9.2025 

Firemní leadership akademie jsou dnes běžnou součástí rozvoje managementu, často ale zůstávají u unifikovaných školení bez většího dopadu. Eva Rakárová, senior konzultantka a partnerka ve společnosti…

HR konference – už 24 let místo, kde se potkává právo a praxe

15.9.2025 

Každý podzim se do Brna sjíždějí desítky personalistů, mzdových účetních a právníků, aby společně diskutovali nejnovější trendy a výzvy v oblasti HR. HR konference, která letos proběhne už po…

icon Emoční inteligence jako přísada úspěchu

15.9.2025 

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji…

icon „Firmám chybí místo jedné pravdy. My ho pomáháme získat,“ říká Petr Macek, Caflou

15.9.2025 

Mnoho menších firem a podnikatelů zvládá každodenní provoz s pomocí nástrojů, které dobře znají – tabulek, e-mailů nebo poznámkových bloků. Často to funguje. Ale jakmile firma roste nebo přibývá…

Benchmark: Proč ho všichni chtějí a jak na něj v průzkumech, psychodiagnostice či 360° zpětné vazbě

15.9.2025 

Externí vs. interní srovnání, průměry vs. percentily, trendy vs. absolutní hodnoty – benchmark může být dobrý pomocník, ale i špatný pán. Kdy je užitečným nástrojem a kdy jen pastí, která zkresluje…

„Jsme malá kostka ve firemním benefitním puzzle, ale s velkým dopadem na zdraví zaměstnanců,“ říká Miroslav Rech, Multisport Benefit

Audio  15.9.2025 

V českých firmách roste tlak na podporu zdraví a aktivního životního stylu zaměstnanců. Nejde jen o benefity, ale o nástroje, které skutečně motivují lidi k pohybu a přinášejí reálný dopad na jejich…

Článek v rámci předplatného icon Banky a adaptivní mobilní aplikace: Forrester ukazuje směr

14.9.2025 

Forrester 12. září 2025 ve studii o mobilním bankovnictví hodnotí 11 evropských bank a identifikuje trendy směrem k konverzačním a agentickým funkcím v aplikacích.

Článek v rámci předplatného icon Zapier posiluje pozici v AI orchestration a oznamuje ZapConnect

12.9.2025 

Zapier v září 2025 komunikoval rozšíření AI funkcí na platformě a detaily konference ZapConnect, zaměřené na praktické nasazení automatizací s AI.

Výpis 166180 z celkem 19629