Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19554 článků.

Článek v rámci předplatného Co může a nemůže personalista uchazeči o zaměstnání

1.4.2004 

Náborář často balancuje na hranici toho, co má uchazečům o zaměstnání sdělit a co uchovat v tajnosti. Existují například věci, o nichž by s uchazečem rozhodně mluvit měl, jako například pracovní…

icon Zákazník to vidí jinak

31.3.2004 

Hodnoty, které firma poskytuje svým zákazníkům jsou stále měřeny většinou s ohledem na prodané produkty, nikoli spokojené zákazníky. Některé firmy odměňují své manažery za spokojenost zákazníků,…

Mladý šéf versus starší podřízený

31.3.2004 

Mladá generace pracovníků o sobě dává vědět a její vliv je znát na všem, od pracovní doby po oblékání. Stále více žen a mužů, kteří vypadají, jako by právě dokončili školu, je pověřováno…

Když do důchodu, tak postupně

30.3.2004 

Společnosti hledající způsob, jak snížit náklady na pracovní síly a zaměstnanci, kteří chtějí zkrátit svůj služební věk mají společný zájem. Shodně je tomu i u společností, které si chtějí zachovat…

icon Rozhovor s Pavlem Beněm, spoluzakladatelem občanského sdružení Práce a vztahy

29.3.2004 

Pavel Beňo je spoluzakladatelem občanského sdružení Práce a vztahy. V rozhovoru pro HR Server mluvil o mobbingu.Co představuje pojem "mobbing"?Termín vychází z anglického "to mob" (vrhnout se, srotit…

Pěstujte těla

29.3.2004 

Péči o tělo a fyzické zdraví bylo ve výukových programech věnováno prozatím velmi málo místa. Ukazuje se však, že právě ona může být klíčem k lepším pracovním výkonům. Můžeme rozlišit čtyři základní…

Článek v rámci předplatného Jak přežít (v práci)

26.3.2004 

Starost o zdraví zaměstnanců je velmi důležitá. Dostatečná péče může pozitivně ovlivnit jak jejich bezpečí, tak produktivitu práce. Zde je pár užitečných rad jak toho docílit. Na začátku musí stát…

icon Nespokojenost je nakažlivá

26.3.2004 

Výzkum z listopadu 2003 ukázal, že nejméně jeden ze čtyř zaměstnanců není v zaměstnání spokojen. Jiný výzkum zase, že osm z deseti pracovníků zamýšlí porozhlédnout se po jiném zaměstnání, až se zlepší…

icon Chybami se učil i Einstein

25.3.2004 

Albert Einstein se naučil mluvit až ve čtyřech letech a číst až v sedmi. Když byl Thomas Edison chlapec, jeho učitel mu řekl, že je příliš hloupý na to, aby se cokoliv naučil. Jedny noviny vyhodily…

icon Naslouchám, tedy jsem

25.3.2004 

Dobré naslouchání je velmi důležité pro efektivní komunikaci a pracovní úspěch. Většina z nás ale neví, jak naslouchat inteligentně, systematicky a účelně. Pokud si ze svého posledního jednání…

Jak správně zhodnotit učení

25.3.2004 

Jednou z nejdůležitějších věcí je správně zhodnotit náklady na výuku. Chybná zpráva tu může znamenat finanční ztráty. Společnosti, které chtějí mít dobrý přehled o svých nákladech na výuku, se musí…

Článek v rámci předplatného Za práci příspěvek

24.3.2004 

Na Slovensku je nově zaveden tzv. aktivační příspěvek. Ten může obdržet každý sociálně slabý, který se zapojí do nabízených dobrovolnických prací. Mnozí lidé si tedy konečně mohou vlastní prací…

icon Milostný management

24.3.2004 

Milostné románky na pracoviši jsou pod palbou, váží se na ně právní problémy ze strachu ze sexuálního obtěžování a výdaji s ním spojených. Vzorem se stává zvýšení tlaku na zaměstnance, aby milostné…

icon Fér přístup se stále vyplatí

23.3.2004 

Teprve po 11 letech existence může bezstarostně existovat známý bratislavský autoservis, zaměřený na vozy Škoda, Seat, Fiat a Volkswagen. O problémech tohoto podnikání hovoří majitelka Klaudia…

icon Bez dobré reputace můžete zalehnout na matrace

23.3.2004 

Reputace firmy je důležitějším měřítkem úspěšnosti než burzovní výsledky, ziskovost či návratnost investic. To vyplynulo z výzkumu provedeného mezi vrcholnými manažery největších světových…

Výpis 1801618030 z celkem 19554