Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19346 článků.

Hodnocení výkonnosti je, když manažerům rostou nové zuby

17.7.2003 

Ruská tisková agentura RIA Novosti nedávno přinesla zprávu o tom, že se jistá Maria Vasilieva dočkala ve věku 104 let tří nových, přirozeně vyrostlých zubů. Údajně si usilovně přála, aby se mohla…

Článek v rámci předplatného Rozbitá cesta, nejlepší cesta

17.7.2003 

Rozbitá cesta (broken path) je termín, který se v současné době objevuje v souvislosti s profesionální kariérou. Používají jej například absolventi vysokoškolských manažerských programů (MBA), kteří…

icon Strategické plánování - odvaha myslet na budoucnost

17.7.2003 

Firmy se pomalu začínají vzpamatovávat ze změn, které jim přinesl přelom století a přechází ze strategie snižování nákladů za každou cenu na strategie dalšího rozvoje a růstu firmy. Řeší také jedno…

icon 7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků

17.7.2003 

Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než arktický vichr venku. Pravděpodobnost, že okamžitě seženete instalatéra se přitom rovná pravděpodobnosti potvrzení okamžité…

icon Ať už skrýváte cokoli, zaměstnanci to stejně objeví

16.7.2003 

V současné době volně dostupných informací by se manažeři neměli snažit svým zaměstnancům zatajovat klíčové údaje, ale namísto toho usilovat o zachování vlastní dobré pověsti. Přesvědčit se o tom mohl…

icon Occamova břitva a cesta k vůdcovskému úspěchu

16.7.2003 

Occamova břitva je označení pro princip, který ve vědě nepřipouští existenci jiných věcí než těch, které jsou nezbytné, jednoduše řečeno čím jednodušší, tím lepší. Tentýž princip se dá aplikovat i na…

Článek v rámci předplatného Jen ho nechte, ať se bojí

16.7.2003 

Ještě před nedávnem byl nábor do amerických firem otázkou 20 minut. Šéf si zběžně prohlédl životopis uchazeče a pravil: Vy se mi líbíte. Vítejte u nás. Nábor uchazečů na základě osobní intuice je však…

Loajální neznamená hloupý

16.7.2003 

Když se ve firmách vytvoří prostředí, v němž se zaměstnanci cítí oceňováni a mohou mít z práce požitek, je mnohem snazší soustředit se na prosazování etiky, která je nejen v amerických firmách…

icon Nejistý vůdce, nejistý podnik

15.7.2003 

Někteří manažeři přesně vědí, co nechtějí. Domnívají se však přitom, že takto automaticky musí vědět i to, co chtějí, což je zásadní omyl. Takoví manažeři jen dávají najevo, že jim chybí jedna ze…

Článek v rámci předplatného icon Úskalí marketingu v reálném čase

14.7.2003 

Real-time marketing (marketing v reálném čase) vypadá na první pohled jako ideální marketingové řešení. Teoreticky mohou firmy díky zákaznickým datům, příslušným analýzám a aplikacím přizpůsobit svou…

icon Vysoce efektivní týmy nejsou fata morgana

14.7.2003 

Vysoce efektivní týmy (High Impact Teams HIT) se vyznačují značnou energií, s níž dokáží řešit překážky a dostát svým závazkům ve stanoveném termínu. Členové těchto týmů mají velmi rozdílné…

icon Jak zatočit s neplatiči

14.7.2003 

Americká ekonomika (a nejen americká) stagnuje a stále více firem se dostává do situace, kdy jim zákazníci neplatí. Článek se zaměřuje především na dvě velmi obvyklé situace zákazník si objedná…

Pochlebovači útočí

14.7.2003 

Na každém pracovišti se najde zaměstnanec, který se nejrůznějšími způsoby snaží zalíbit svým nadřízeným. Nosí-li například nadřízený šle a tričko s límečkem, nezřídka se blízko něho objeví podřízený,…

icon "Buďte tak laskav a klepněte na tlačítko Přidat." - manažerské počítačové metafory

11.7.2003 

Jedním z největších vynálezů 20. století je podle autora článku, který se zabývá řízením lidských zdrojů, tlačítko Zpět na našich počítačích. S kolegou na toto téma zavedl diskusi a uvažoval nad tím,…

Článek v rámci předplatného Válejí si nezaměstnaní šunky?

4.7.2003 

Řada lidí se domnívá, že nezaměstnaní jsou líní, nechce se jim do práce a parazitují na výsledcích práce nás všech. Otázkou však zůstává, zda je to pravda a jak se odráží ztráta zaměstnání v psychice…

Výpis 1816618180 z celkem 19346