Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19346 článků.

icon Cesty k přizpůsobivému podniku

31.7.2003 

Přestože nutnost upravovat strategie, procesy a postoje může být zřejmá, není pro podniky cesta k adaptabilitě jednoduchá. V devadesátých letech podniky usilovaly o optimalizaci obchodních procesů…

Článek v rámci předplatného icon Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

30.7.2003 

Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci by si však měli uvědomit, že problémové zákazníky lze rozdělit do několika skupin a čím dříve a lépe se tyto skupiny naučí…

Článek v rámci předplatného Vybíráme internetovou stránku pro nábor

30.7.2003 

Využívání Internetu představuje stále efektivnější strategii náboru pracovních sil. Některé zdroje uvádějí, že takových internetových stránek existuje asi 10 tisíc, jiné dokonce 100 tisíc. Pravdou ale…

Šéfovi se netyká a neleze do postele

30.7.2003 

Dobré vztahy na pracovišti jsou základním předpokladem fungování pracovního týmu. Čím lépe spolu kolegové vycházejí, tím větší výkon podávají. Neznamená to však, že si všichni musejí tykat a být…

icon Hodnota personalizace při řízení vztahů se zákazníky

29.7.2003 

Asi každý manažer tuší, že čím více bude se svými zákazníky, obchodními partnery a zaměstnanci jednat jako s jedinečnými bytostmi a individualitami, tím snáze jim může nabízet své služby a produkty a…

Článek v rámci předplatného Hodně netradiční outplacement

29.7.2003 

Jste bez práce, máte plnou hlavu dobrých nápadů, mnoho zkušeností, ale partnera, který vás tlačí k tomu, abyste začali konečně přispívat do rodinného rozpočtu? Obohaťte své hledání zaměstnání o nový…

Když rýpat, tak inteligentně

29.7.2003 

Asi každý z nás se již někdy rozzlobil na svého kolegu, ať již právem či nikoli. V takových situacích máme často pocit, že vyletíme z kůže, leč v zájmu naší úspěšné kariéry bychom se neměli tomuto…

icon Přímý přenos z kanceláře aneb Manažer hostem talk show

28.7.2003 

Až si příště naladíte v televizi svou oblíbenou talk show, zkuste zauvažovat nad tím, zda by právě tento způsob nebyl originálním a kreativním řešením vnitropodnikové komunikace. Právě tuto metodu…

Článek v rámci předplatného Mýlit se je lidské

25.7.2003 

Již filozof Seneca vyjádřil myšlenku, že mýlit se je lidské. O pracovním procesu to platí dvojnásob tam, kde spolu na stejném projektu pracují lidé s různými názory a pracovními návyky, k chybám…

Nebojte se naslouchat

25.7.2003 

Jistý americký autor jednou prohlásil: Za naslouchání ještě z práce nikoho nevyhodili. Když se nad tímto tvrzením zamyslíme, zjistíme, že je pravdivé výpověď dostane vždy člověk, který naopak nešetří…

Článek v rámci předplatného Jak vybrat toho pravého

22.7.2003 

Přibývají-li firmě díky dobré reputaci zakázky, má stále méně času na vedení administrativy nebo jednání se zákazníky. Nastává tedy čas přijmout jednoho či více nových zaměstnanců. Firma se však na…

Zaměstnanecké programy se vyplatí

22.7.2003 

Porozumění optimalizaci pracovních sil již dávno není luxus, ale nutnost. Zaměstnavatelé bez něho nedokáží přilákat a zachovat si nejlepší talenty, čímž škodí vlastnímu rozvoji a zisku. Odborné kruhy…

Jak se nenechat vyhodit za vlastní názor

21.7.2003 

Projevit nesouhlas se šéfem vyžaduje odvahu. Mnozí manažeři se obávají, že by je kritika šéfových postupů mohla stát místo. Autor článku tak ze své vlastní zkušenosti nabízí několik doporučení pro to,…

icon Kontrola emocionálního jednání - jak kdy a jak u koho

18.7.2003 

Mluvíme-li o emoční inteligenci, nelze v této souvislosti nezmínit i kontrolu impulzivního jednání, která tvoří její důležitou součást. Jedná se o schopnost překonat nebo oddálit podnět, nutkání či…

icon Seznam úkolů pro lepší seznamy úkolů

18.7.2003 

Naprostá většina manažerů a výkonných pracovníků si vytváří seznamy úkolů, které je třeba splnit. Činí tak denně, týdně, měsíčně atd., i když si přitom uvědomuje, že všechno nikdy nestačí udělat.…

Výpis 1815118165 z celkem 19346