Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Celo" bylo nalezeno 3029 článků.

Článek v rámci předplatného Jak měřit firemní kulturu a vliv managementu na efektivitu společnosti

15.3.2012  Rozhovor s Monikou Fiedlerovou, ředitelkou společnosti AchieveGlobal Czech Republic & Slovakia

Monika Fiedlerová se narodila v roce 1972 v Táboře, vystudovala Střední pedagogickou školu v Prachaticích obor Speciální pedagogika a po té studovala na Univerzitě Karlově hudbu a dirigentství. Možná…

Článek v rámci předplatného Opravdové ocenění si musíme zasloužit...

15.3.2012 

Pracovat pro společnost, která se pohybuje v žebříčku mezinárodně oceněných a uznávaných společností je čest. AchieveGlobal byl i v roce 2012 oceněn hned dvakrát. Poprvé byla tato školící a…

icon 12 rad, jak udržet zákazníky

13.3.2012 

Mnohokrát již bylo řečeno, že je snazší prodávat stávajícím zákazníkům, než hledat úplně nové. Jak je tedy firma má…

icon Jak zajistit ziskovost prodeje

12.3.2012 

Prodejci musí při prodeji dělat víc než pouze prodávat: Je třeba vytvářet hodnotu a řídit očekávání zákazníků ohledně ceny…

icon Jak neřídit obchodní tým

12.3.2012 

Pokud nechcete, aby vaši dobří obchodníci odešli ke konkurenci, najděte si chvilku na popřemýšlení o svém manažerském stylu. Dopou&…

icon Manažerská akademie a Finance pro nefinančníky

12.3.2012 

V dnešní moderní době by známý Fordův citát určitě zněl: Kdybych měl poslední dolar, investoval bych ho do... vzdělávání. Systematické a kvalitní vzdělávání manažerů ve společnosti se hlavně v …

Článek v rámci předplatného icon Nízká cena není cestou k úspěchu

9.3.2012 

Spousta podnikatelů začíná stejně: V počáteční fázi nabídnou výraznou slevu na služby svým přátelům, rodině a dalším…

icon 6 kroků k podpoře iniciativy zaměstnanců

7.3.2012 

Opakujíc se výrok „To není moje práce...“ není jen problém zaměstnance, kterého může stát jeho další kariéru.…

Článek v rámci předplatného icon Jak na obtížné zákazníky

6.3.2012 

Ať jste prodejce nebo živnostník, určitě víte, že obtížní zákazníci prostě k životu patří. I když neděláte chyby, může se stát, že klient…

icon Úspěch je otázkou řady osobních přesvědčení

6.3.2012 

Do značné míry je úspěch svázán s našimi myšlenkovými pochody. Která přesvědčení nám tedy k jeho dosažení…

icon Mezinárodní jednání: Čemu věnovat největší pozornost?

5.3.2012 

Znalost zvyklostí při mezinárodních jednáních dnes neustále nabývá na důležitosti. Avšak s rozvojem technologií a soci&…

Článek v rámci předplatného icon Prodejci – buďte už chvíli zticha!

5.3.2012 

Víte, na co si nejvíc stěžují nákupčí ve firmách? Že prodejci moc mluví a málo poslouchají. Právě toto zjištění…

icon 7 kroků k zdravé manažerské asertivitě

1.3.2012 

Každý manažer musí být asertivní, nikoli však do té míry, aby byl nesnesitelný či nepřístupný pro ostatní. Praktické…

Ušetřete na nákupu vzdělávání přes internet

28.2.2012 

Nabídnout levnější alternativu personalistům, kteří vyhledávají vzdělávací akce pro své zaměstnance - to je cíl nového portálu, který vstoupil na český internet. Portál slevokurzy.cz nabízí…

icon Jak zvýšit cenu akcií firmy Microsoft pomocí marketingu?

25.2.2012 

Cena akcií Microsoft poklesla od roku 1999 přibližně o polovinu. Portál Mashable.com vysvětluje, že hlavním důvodu je nastavení myšlení společnosti, kter&…

Výpis 18161830 z celkem 3029