Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19344 článků.

Článek v rámci předplatného icon E-zákazník nemá trpělivost

27.3.2003 

Zákazníci, kteří nakupují prostřednictvím Internetu mají stále vyšší požadavky. Webové stránky prodejců by podle nich měly mít dokonalý design, měly by poskytovat dokonalé služby a plnit širokou škálu…

E-learning podle metody Six Sigma

27.3.2003 

Jaké jsou skutečné náklady na provoz vašeho e-learningového systému? Jaké nároky a požadavky mají ti, kteří jej využívají? Jaké podnikové potřeby má tento systém vyřešit? Jestliže jste na některou z…

icon Jak zchladit rozpáleného zákazníka

25.3.2003 

Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa ostrého slovního boje se zákazníkem. Zákazníka nad nesplněným požadavkem snadno zachvátí nespokojenost a hněv, což může vyústit…

Žába na rozpálené plechové střeše

25.3.2003 

Možnost pružné pracovní doby se často prezentuje jako motivační prostředek pro zaměstnance. Ti si mohou udělat svou práci v době, která jim vyhovuje a zaměstnavatele to téměř nic nestojí. Pravda je…

icon Někdo umí, někdo neumí

25.3.2003 

Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již zaměřil nejeden výzkum. Odpovědí je pak jakkoli divně to může znít fakt, že ti nejlepší si osvojili styl prodeje maximálně…

Je e-learning ztrátou času?

25.3.2003 

E-learningový program může být bezesporu efektivní a levnou náhradou školení ve třídě, pokud však není implementován správně, může být také obrovskou ztrátou času a peněz. Organizace by neměly zavádět…

Na pohovor jako na návštěvu

24.3.2003 

I když se to na první pohled nemusí každému jevit jako zřejmé, přijímací pohovory a sobotní obědy na návštěvě u přátel mají mnoho společných rysů. Náborář by se měl například připravit na příchod…

icon Od hipíka ke konzultantovi

24.3.2003 

John Alexander byl v 60. letech minulého století novinářem a psal články především o skupině Beatles. V současné době se však věnuje povolání, které nemá s hudbou téměř nic společného je prezidentem…

icon Socializace správy znalostí a role myšlenkového lídra

21.3.2003 

Ať už je správa znalostí jakkoli oblíbeným a moderním termínem, mnohé firmy si stále kladou základní otázky jako například: Jak zachytit, uchovat a předávat znalosti? Jak zajistit, že bude teoretický…

icon O klientech a toaletním papíru - 8 trapasů z domácí kanceláře

21.3.2003 

Každý má právo zvolit si, kde bude pracovat. Někteří lidé se tak rozhodnou, že budou (alespoň do jisté míry) řídit sami sebe a pracovat v domácím prostředí. Domácí kancelář má mnoho různých výhod, má…

Máte rádi pizzu?

21.3.2003 

Zaměstnanci si často stěžují na to, že si jich nadřízení neváží a že nemají pocit, že by svou prací přispívali ke zlepšení celkových výsledků společnosti. Manažeři oddělení lidských zdrojů z toho pak…

Článek v rámci předplatného Oblékáme se pro byznys

20.3.2003 

To, jak je člověk v práci oblečen o něm mnohé vypovídá. Jakmile vstoupí do místnosti, udělají si o něm přítomní hned svůj vlastní obrázek, aniž by promluvil či jakkoli prezentoval své schopnosti. Na…

icon Kaizen - nikdy nekončící kreativita

19.3.2003 

Kreativita je obrovskou výhodou pracovních týmů, vyžaduje však také dobré vedení. Vedoucí pracovníci si musejí uvědomit, že kreativita je a vždy bude zásluhou jejich zaměstnanců a začít tak…

Umíte (se) motivovat?

19.3.2003 

Známe to všichni víme, že bychom měli něco důležitého udělat, ale nedokážeme se k tomu přinutit, protože nám do toho vždy vleze něco důležitějšího. Pro ty, kteří neumí sami sebe motivovat, přináší…

Vysoké platy nejsou všechno - ani ve zdravotnictví

19.3.2003 

Existuje mnoho faktorů, které ovlivňují rozhodnutí zaměstnance zůstat zaměstnán ve zdravotnické organizaci. Loajalitu pracovníka ovlivňuje vše, počínaje vztahem s nadřízeným a konče zaměstnaneckými…

Výpis 1834618360 z celkem 19344