Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25111 článků.

Článek v rámci předplatného icon 10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 1. část

1.4.2007 

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků úspěšné e-mailové marketingové kampaně. Podobá se situaci, kdy učíte někoho jezdit na kole. Přináší dobré výsledky, když je…

Najít společnou řeč: Čtyři věci, které je třeba znát

30.3.2007 

Existuje zvláštní řeč, kterou používá vrcholový management v každé firmě. Tito manažeři se domnívají, že dokážete jejich řečí hovořit i vy. Jedná se o jazyk zaměřený na firemní koncepty.Zde jsou čtyři…

Čtyřicet osm hodin týdně je hodně nebo málo?

29.3.2007 

Délka pracovní doby je v Evropě horké téma. Je tu úsilí firem dosahovat co nejvyšších zisků a proti tomu úsilí pracovníků vydělat si slušné peníze.Rovnováha mezi pracovním zatížením za nízký plat a…

icon Když mrzne krev v žilách

29.3.2007 

Kryoterapie je moderní léčebná metoda, která spočívá v krátkém pobytu v komoře o teplotě mínus 120 až 130 stupňů. Názory odborníků na ni se liší. Zatímco například v Polsku ji pacientům hradí…

Článek v rámci předplatného icon 10 nejčastějších chyb při získávání publicity

29.3.2007 

Ve světě publicity platí, že i malá chyba může hodně uškodit. Článek proto shrnuje deset nečastějších chyb, kterých se marketéři v této souvislosti dopouštějí.- Přemýšlíte jako inzerenti. Čím více…

Článek v rámci předplatného icon Usnadněte si marketing

29.3.2007 

Marketing je stálou výzvou, není ale třeba se ho bát. V rukou nejúspěšnějších obchodníků obvykle nevypadá složitě, protože našli způsob, jak snadno propagovat své produkty.Marketingale nelze…

icon Tipy, jak udělat dojem na investory

29.3.2007 

Zde je několik rad, jak přilákat a udržet investory:- Budujte velkou firmu. Pro investora není nic lákavějšího než firma, která může změnit svět.- Nabídněte kvalitní intro. Investor očekává, že mu…

icon Pozor na zlehčování depresí

28.3.2007 

Stále přibývá depresivních lidí. Neradi si však připouštíme přítomnost duševních problémů, které by již měl řešit odborník. Nemáme problém mluvit na veřejnosti o svých zdravotních problémech, ale o…

11 největších omylů při plánování času

28.3.2007 

V oblasti řízení času existuje řada mylných představ. Plánování pak ztrácí potřebnou efektivitu. Článek proto shrnuje jedenáct nejčastějších omylů. - Bude to trvat jen minutku. S touto větou se snad…

Článek v rámci předplatného Co můžete udělat pro těhotné zaměstnankyně?

28.3.2007 

Protože těhotenství není nemoc, mohou si mnozí zaměstnavatelé říkat, proč by měli těhotným ženám v práci něco ulehčovat. S novými…

Článek v rámci předplatného Pět P pro lepší hledání práce

27.3.2007 

Hledání práce je stejné jako marketingový projekt. Jenom P jsou jiná - positioning, process, persistence, performance a personality. Produkt vy je zahrnut do všech bodů. Pouze, když vhodným způsobem…

icon Netajte marketingový plán před zbytkem firmy

27.3.2007 

Marketingový plán je pro firmu důležitý i v mimo marketingové oddělení. Dokáže posílit soudržnost firmy, motivaci i výkonnost zaměstnanců. Zaměstnanci v celé firmě by měli znát svůj podíl na…

icon Nemusíte dělat všechno

27.3.2007 

Podnikatelé se stále potýkají s tím, jak zvládnout všechny své povinnosti. Když věnují většinu času svému byznysu, nezbývá jim příliš prostoru pro soukromý život. Přitom je paradoxní, že často…

icon Jak hodnotit rozvoj vůdcovství

27.3.2007 

Proč je při rozvoji vůdcovství tak důležité celý proces měřit a vyhodnocovat? Jednoduše proto, abyste mu lépe porozuměli a zjistili, zda se vyplatí. Zjistíte, zda se vám vrátí vynaložené investice,…

icon Použitelnější e-mailové marketingové nástroje jsou tady

27.3.2007 

Pro malé firmy může být e-mail dobrým marketingovým nástrojem. Bez potřeby velkých financí se jeho prostřednoctvím mohou dostat k velkému počtu zákazníků a pružně reagovat.V praxi se ale pro malé…

Výpis 1935119365 z celkem 25111