Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25111 článků.

icon 7 rad pro efektivní vizitky

11.3.2007 

Vizitka je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Je proto třeba, aby vypadala profesionálně, snadno se četla a pomohla příjemcům zapamatovat si, co prodáváte a proč by měli nakupovat…

Kdo je společensky významnější?

11.3.2007 

Teoreticky stanovená pravidla o vzájemném vztahu osob jsou dobře pochopitelná, ale v praxi občas hůře proveditelná, když dochází k jejich křížení. Víme, že nadřízený je výše postavený než podřízený,…

icon Je výhodné mít obchodní partnery z řad přátel?

9.3.2007 

Zvažujete zaměstnat své přátele, protože si myslíte, že mají nápady, kontakty a odborné znalosti, bez kterých se neobejdete?Zde je několik věcí, které je dobré promyslet. Zaprvé vůbec to, zda opravdu…

icon Deset velkých chyb, které marketéři dělají

9.3.2007 

Marketéři bývají klíčovými osobami ve firmě. Ale vedení obvykle nevidí vztah mezi marketingem a ziskem a nevidí marketéra jako…

Článek v rámci předplatného icon Dojde váš e-mail, kam má?

8.3.2007 

Antispamové filtry na straně poskytovatelů internetových služeb i příjemců elektronické pošty spolu s dalšími opatřeními dnes a denně blokují cestu reklamních e-mailů k adresátům. Existuje však…

Jak využít šuškandu

8.3.2007 

Pomluvy neexistují jen v ideálním světě, zatímco v každodenním pracovním prostředí se jim vyhnout nelze. Studie konzultantské společnosti ISR dokonce ukázala, že 63 procent Američanů se dozvídá…

icon Pět kroků k tomu, jak nezkrachovat

8.3.2007 

S dobrým nápadem a dostatečným kapitálem se vám může podařit rozjet firmu. To však ještě neznamená, že bude dosahovat nadprůměrných výsledků. K brzkému neúspěchu může vést již špatný výběr zaměstnanců…

Když pracovní nabídka zahrnuje neatraktivní povinnosti

8.3.2007 

Když se rozhodujete, zda je ta či ona práce opravdu pro vás, uvědomte si, že každá pozice obvykle zahrnuje nechtěné prvky. Pokud tyto tvoří okolo 10 15 %, radí odborníci pozici akceptovat. Zvlášť…

Začněte v nové práci dobře

7.3.2007 

Získat práci je jedna věc a být v ní úspěšný je věc druhá. Jakmile skončí euforie, začíná skutečná práce.Trvalý vliv na úspěch má první dojem, který zanecháte první den nebo týden v práci. Ten se vám…

Článek v rámci předplatného Zahánět stres alkoholem nemá cenu

7.3.2007 

Najdou se tací, kteří stres v práci a vypjaté situace řeší alkoholem. Tudy však cesta nevede. Přesto se řada lidí při hledání pomoci na alkohol obrací. Často se jedná i o příslušníky takových…

Článek v rámci předplatného Jaký vztah mají české firmy k počítačům a internetu?

7.3.2007 

Většina znás si asi myslí, že bez počítače a internetu se už žádný podnikatel neobejde. Přesné údaje o computerové situaci ve firmách přinesl Český statistický úřad. Podle něj využívá osobní počítač…

icon Stres se nevyplácí přehlížet

7.3.2007 

Stále více odborných studií potvrzuje, že velké množství zdravotních problémů způsobuje stres. V USA například podle jedné z nich umírá na následky přílišného stresu 52 procent vedoucích pracovníků.…

icon Velké letadlo, velké potíže

7.3.2007 

Někdy koncem března se na obloze poprvé objeví gigantický, 70 metrů dlouhý, Airbus A380 -největší letadlo pro přepravu pasažérů v historii. Zatímco je nedočkavě očekáván celou řadou nadšenců -…

icon Šaty dělají člověka

6.3.2007 

Pohodlné oblečení nedělá dobrou vizitku. Studie amerického časopisu Journal of Medicine prokázala to, co ví dobrý krejčí již dlouho. Šaty…

Humor s mírou

6.3.2007 

Humor na pracovišti může mít příznivý vliv. Ne každý humor je ale přijatelný. Jak tedy zavést vhodný humor do každodenní seriózní práce a nedotknout se při tom nikoho ze zaměstnanců ani nepoškodit…

Výpis 1942619440 z celkem 25111