Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Zdrav" bylo nalezeno 1976 článků.

Personální politika je pro podnik klíčová

15.2.2002 

Strategické plánování v rámci jednotlivých firem zahrnuje pojmy jako cíle, poslání, mety, komercializace výrobků a realizace marketingového plánu. Zkrátka vše, co umožní firmě uspět na trhu a stále se…

Článek v rámci předplatného icon Programové oddělení jako záruka obchodních výsledků

13.2.2002 

Vzhledem k tomu, že obchodní prostředí, v němž pracujeme, je stále složitější, je třeba stále více pozornosti věnovat řízení, koordinaci a hodnocení aktivit vlastní organizace. Počet různých aktivit,…

Článek v rámci předplatného Systémy HCMS řeší problémy se sezónními zaměstnanci

31.1.2002 

V průběhu minulé dekády řešily energetické společnosti potřebu sezónních pracovníků za pomoci personálních agentur. Úspory na odměnách však byly vyváženy složitější administrativou a nedostatkem…

icon Značku lze budovat skrze lidské zdroje

23.1.2002 

Společnost LVMH přehodnotila v průběhu posledních dvaceti let svůj způsob vedení a díky zhodnocení kapitálu nemateriální povahy se stala průkopníkem na francouzském trhu s luxusním zbožím. V současné…

icon Je třeba znát svou cenu na trhu práce

17.12.2001 

Když si člověk hledá zaměstnání, jedním z nejdůležitějších faktorů je výše platu. Zejména absolventi a zaměstnanci pracující ve svém prvním zaměstnání mají tendenci se podceňovat pracují za nižší…

icon Vžijte se do role tazatele

6.12.2001 

Zkušenosti ukazují, že nikdo z nás není neprůstřelný a obzvláště to platí při přijímacích pohovorech. Značnou výhodu však má ten, kdo se na sebe samotného dokáže dívat očima tazatele.Uchazeč o…

icon Dokáží odborníci v oboru lidských zdrojů vyvážit kariéru a osobní život?

30.11.2001 

Jak si umí pracovníci z oddělení lidských zdrojů zorganizovat čas na práci a osobní život? Musí se potýkat se stejnými problémy, jako běžní zaměstnanci. Autorka se v článku ptá několika pracovníků…

icon Získávání informací a jejich přetváření ve znalosti

23.11.2001 

Všechny fungující organizace vytvářejí a používají znalosti. Jejich zaměstnanci při své komunikaci s okolním prostředím přijímají informace, přetváří je ve znalosti a provádějí činnosti, které jsou…

icon Manažerské schopnosti nejsou závislé na pohlaví

20.11.2001 

Otázku, zda jsou ženy lepší manažeři než muži, se snaží různí vědci a odborníci zodpovědět již značně dlouho. Na toto téma byly provedeny i mnohé studie, jejichž výsledky se různí. Zaměstnanci se však…

icon Co by mělo předcházet převzetí vedoucí pozice

16.11.2001 

Šéf pracoviště by se měl při přebírání svého místa řídit určitými zásadami. Nejprve by měl pochopit, kde začíná jeho práce. Zde je potřeba analyzovat makroekonomické trendy, dynamiku trhu a trendy v…

icon Virtuální společnosti, jejich zaměstnanci a informační technologie

15.11.2001 

Článek se zabývá charakteristikou virtuálních organizací, toho, jak se v nich zajišťuje výkonnost zaměstnanců a jak probíhá v těchto společnostech proces sdílení znalostí. Jedním z možných problémů…

icon Šikana na pracovišti - jak ji rozpoznat a jak se bránit

9.11.2001 

Existují dobří a špatní šéfové. Ti špatní se dále mohou dělit na šéfy pouze nepříjemné a šéfy tyrany. Nepříjemný šéf není despotický a nevypočitatelný, takže zaměstnanci, který pro něj pracuje,…

icon Aplikace Office - Nové funkce zvyšují produktivitu správy znalostí

6.11.2001 

Bez ohledu na míru specializace informačních technologií tráví znalostní pracovníci většinu svého času vytvářením, opětovným používáním a sdílením znalostí pomocí textových procesorů, tabulkových…

icon Životopis - tipy pro pracovníky oddělení lidských zdrojů

5.11.2001 

Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama desítky a stovky životopisů. Víte, co máte v životopisu hledat a také dokážete již na první pohled odhadnout, které životopisy…

icon Jak měřit správu znalostí

31.10.2001 

Rozhodování o dopadu správy znalostí na společnost je analogické k měření vlivu marketingu, rozvoje zaměstnanců nebo libovolné další způsobilosti organizace. Je nicméně nutné, aby správa znalostí měla…

Výpis 19361950 z celkem 1976