Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25109 článků.

Jak vést svého šéfa

19.12.2006 

Bývaly doby, kdy nižší manažeři znali práci svých podřízených. Často proto, že jí prošli, což jim usnadnilo pozdější řízení. V současné době je ale třeba své vedoucí trochu vést, protože s tím, jak je…

icon Pět tipů pro efektivní tiskové zprávy

18.12.2006 

- Napište zprávu o novinkách. Co skutečně nového se u vás událo? Média nebudou prezentovat reklamu skrytou za tiskovou zprávu.- Upravte zprávu pro konkrétní publikum. Řekněme, že přicházíte s…

icon Není úniku z kanceláře

18.12.2006 

Mobilní komunikační nástroje mnohé usnadňují. Na druhou stranu však dávají vedoucím pracovníkům pocit, že vlastně nikdy neopouštějí kancelář, jelikož je může kdykoli kdokoli kontaktovat. Na to, jak…

icon 12 ředitelských nemocí

18.12.2006 

Dr. Robert Lawrence Kuhn je mezinárodní investiční bankéř a firemní stratég. V současné době působí jako poradce investiční skupiny Citigroup Investment Banking. Je autorem řady odborných knih o…

icon Evoluce v zákaznických službách

18.12.2006 

Tradičně definuje řada firem služby zákazníkům prostě tak, že zákazník má vždycky pravdu. Služby se ale vyvíjí a ve stále konkurenčnějším tržním prostředí již většina firem nečeká na to, až si…

Pět mýtů o řízení změn

15.12.2006 

Dnešní globální obchodní prostředí se velmi rychle mění. Firmy se však stále často chovají tak, jako by se jich změny netýkaly. O změnách totiž panuje řada mýtů. Článek shrnuje pět nejčastějších.-…

Vysokoškoláci mají rádi pohodlí a jistotu

15.12.2006 

Flexibilita zaměstnanců stojí na předním místě v diskusích o konkurenceschopnosti firem a celých národních ekonomik. U nejvzdělanějších lidí však neplatí, že by byli i nejochotnější měnit místa a…

icon Pět rad, jak dát zákazníkům nejlepší on-line dárek

15.12.2006 

Zisky z internetového obchodu každým rokem rostou. Pokud jde o vánoční nákupy, hovoří se o internetových obchodech jako o nejpohodlnějším nástroji. Řada z nich však zákazníky spíše frustruje. Článek…

Článek v rámci předplatného icon Neusněte na vavřínech internetové reklamy

14.12.2006 

On-line reklama se stále pozitivněji vyvíjí. Jestliže si ale firmy chtějí udržet dominantní podíly ve svých zákaznických segmentech, měly by strategicky investovat do rozmístění své reklamy. Především…

icon Plnit potřeby zákazníků se vyplácí

13.12.2006 

Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují, že orientace na plnění potřeb, přání a požadavků zákazníků má svůj smysl. Tento manažerský koncept šetří náklady při vstupech…

Článek v rámci předplatného Jak si vybrat správnou židli

13.12.2006 

Pohodlná a správně stavěná židle pomůže k lepším pracovním výkonům i zdraví. Měla by umožnit pohodlné sezení ve vzpřímené pozici, s nohama volně na zemi, hlavou mírně nakloněnou dolů a pažemi…

Kde vázne komunikace?

13.12.2006 

Podle nových průzkumů vypadá vztah mezi britskými zaměstnavateli a zaměstnanci jako stresované manželství. Nedostatek efektivní komunikace a málo důvěry mezi vedením a zaměstnanci vede k nízké…

Chraňte si svůj virtuální image

13.12.2006 

To, že se umíte bavit a máte ze svých akcí nebo večírků dobré fotografie neznamená, že je dobré je s vašimi přáteli sdílet po internetu. Podle průzkumu serveru CareerBuilder.com uvádí 26 % manažerů,…

Článek v rámci předplatného Začátek kariéry absolventů

12.12.2006 

Profesní sny v podobě touhy uplatnit se u prestižní firmy si může splnit každý uchazeč, který má pro danou práci nejlepší předpoklady. Uchazeč se musí především přihlásit do výběrového řízení na…

Článek v rámci předplatného Bezpečnější práce na směny díky efektivnějšímu plánování

12.12.2006 

Přesčasové směny mají za úkol zvýšit ziskovost, ale bohužel se zde objevují náklady spojené spracovními úrazy. Při úpravě směn je možné zvýšit bezpečnost pracovníků a zvýšit i jejich efektivnost. Zde…

Výpis 1972619740 z celkem 25109