Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25109 článků.

icon Jak udržet soustředění zaměstnanců před svátky

6.12.2006 

S Vánocemi přichází kromě většího objemu práce i stres v podobě nakupování, rozesílání pozdravů, večírků, úklidu, rodinných povinností a podobně. Možná si říkáte, jak v této době udržet soustředěnost…

icon Základy týmové komunikace

6.12.2006 

Členové každého týmu si vytvářejí specifické způsoby interakcí. Klíčovou součástí fungování týmu je ale vždy efektivní interpersonální komunikace mezi členy, s manažery i ostatními zaměstnanci mimo…

Článek v rámci předplatného icon Zvládnout velký mítink

6.12.2006 

Velký mítink může každý vnímat jinak. Tisíc lidí pro kongres není moc, ale i 200 lidí je hodně pro malou firmu. Když však začnete uvažovat o základech úspěchu, pak klíčové body jsou stejné: udržet…

icon Jak nahradit odcházející pracovníky

6.12.2006 

Váš špičkový prodejce odchází do důchodu. A s ním odejdou i jeho mnoholeté zkušenosti, pracovní kontakty a obchodní triky. Při pohledu na demografickou křivku zaměstnanců si uvědomíte, kolika…

Článek v rámci předplatného Média diskriminují starší lidi

5.12.2006 

Průzkumy ukazují, že si lidé o sobě v současné době začínajímyslet, že jsou staří, až když je jim víc než sedmdesát let. Přesto mají média a společnost jako celek tendenci slučovat všechny nad padesát…

Nejste s prací na slepé koleji?

5.12.2006 

Syndrom kariérní deprese může přijít ze stresujícího zatížení, vyhasnutí zájmu o pozici nebo turbulentního pracovního trhu. Základní příznaky zahrnují:- Přetížení. Když někdo z firmy odejde a není za…

Článek v rámci předplatného Pozor na přátelství se šéfy

5.12.2006 

Současný trend v budování firemní kultury podporuje stále těsnější vztahy mezi zaměstnanci. Pokud jste ale nejlepší přátelé se svým šéfem, může to mít nepříjemné dopady na vaši kariéru i společenský…

Jak nakupovat programy na podporu prodeje

4.12.2006 

Mnoho tréninků prodejců nevede k dlouhodobým výsledkům. Podle nedáného amerického výzkumu vede 90 % prodejních programů ke zvýšení prodeje, ale pouze jen na několik měsíců. Pouze 20 % firem dokáže…

Článek v rámci předplatného icon Náš zákazník, náš marketér

4.12.2006 

Dny, kdy bylo možné představit značku v celé šíři jen prostřednictvím brožur, doznívají. Samotní zákazníci se totiž dostávají stále blíže k řízení značky. Přispěl k tomu zejména rozvoj Internetu a…

icon Cesta k důvěryhodnější prezentaci

4.12.2006 

Chystáte se vystoupit před vedením firmy s prezentací o vašem novém programu. Ze své myšlenky jste nadšení, ale zároveň vás svírá i nejistota a obavy, zda uspějete. Nepropadejte však panice a zkuste…

icon Problematika budování týmu

4.12.2006 

Navzdory nejlepším snahám o zkvalitnění funkce týmů nedosahuje řada organizací stále požadovaných výsledků. Kde je problém?- Někteří nebo všichni členové týmu nemají zájem fungovat jako tým. Zvykli si…

Článek v rámci předplatného icon Jak být přátelštější k zákazníkům

1.12.2006 

Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do peněženek, nebo se u vás jen otočí na patě a navždy odejdou? Pokuste se být více přátelští ke svým zákazníkům. Článek přináší…

Naslouchání přispívá k lepší interní komunikaci

1.12.2006 

Naslouchání je důležitou součástí komunikace. Ne vždy však druhým nasloucháme. Často se místo toho probíráme papíry, píšeme na počítači nebo přemýšlíme o něčem jiném. Umět naslouchat a naučit to i…

Tipy pro krátkodobé pracovní poměry

1.12.2006 

Podle nedávného průzkumu americké personální společnosti Robert Half International využívá 66 % firem více výpomocných pracovních sil než před pěti lety.Takový pracovní poměr často nabízí zaměstnanci…

Proč chytří lidé dělají hloupé věci

30.11.2006 

Chytří lidé nedělají chyby z důvodu hlouposti, ignorance nebo apatie. Dělají je proto, že jsou oslněni svými úspěchy. Právě úspěch je ovlivňuje v jejich jednání a dává jim představu, jak by měli věci…

Výpis 1975619770 z celkem 25109