Jak si správně vybrat kouče
Koučování se v posledních letech stalo jedním z nejefektivnějších způsobů kultivování profesionálních a osobních dovedností jednotlivců i týmů. Má prokazatelné výsledky. Magazín Fast Company například…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25100 článků.
Koučování se v posledních letech stalo jedním z nejefektivnějších způsobů kultivování profesionálních a osobních dovedností jednotlivců i týmů. Má prokazatelné výsledky. Magazín Fast Company například…
Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se zákazníkem je testem celkových schopností její servisní organizace. Ne každý si však uvědomí, že je to zároveň test celé značky…
Dokud budou existovat hesla, budou existovat i papírky, kam si je lidé budou psát. IT manažeři stále nemohou přesvědčit uživatele, aby si hesla nikam nezaznamenávali. Průzkum americké společnosti…
Při propouštění zaměstnanců manažeři často neberou v potaz emoce propouštěných. Často si také neuvědomují důsledky těchto emocí. Některé studie přirovnávají ztrátu zaměstnání z hlediska emocí ke smrti…
Pro majitele elektronických obchodů není nikdy příliš brzy na přípravy na vánoční svátky. Chris Barling, ředitel společnosti Actinic, která vyrábí software pro malé a střední on-line podniky, nabízí…
Po tři roky se Anheuser-Busch drží na předních příčkách žebříčku nejvíce obdivovaných amerických společností. Co do kvality produktů jsou desátí, třináctí v kvalitě vedení. To se ale má měnit. V…
Myšlenka poskytnout klíčovým zaměstnancům možnost pracovat méně hodin za nižší mzdu a benefity může vypadat jako blud. Nová americká studie však ukázala, že taková flexibilita může přinést mnoho…
Průzkum společnosti Genesys se zaměřil na call centra v České republice. Zjistil, že je zde více než 580 těchto zákaznických středisek a téměř 60 procent z nich je umístěno v Praze. V hlavním městě…
Profesor Harvard Business School Richard S. Tedlow právě vydává biografii jednoho z nejvlivnějších obchodních vůdců historie Andyho Grovea ze společnosti Intel. Klíčem k úspěchu této osobnosti byla…
Mnohokrát v životě budete o něco žádat druhé lidi, ať už půjde o vstup do vašeho týmu, splnění určitého úkolu nebo pomoc při projektu. Jak ale správně takovou žádost formulovat? Článek přináší deset…
V posledních několika letech přešla řada volně obchodovatelných firem do soukromých rukou. Důvod pro akceleraci tohoto trendu je zvýšený apetit soukromých investorů. Vedoucí pracovníci ve veřejně…
Vytvořit vícekanálovou kampaň, která vyzdvihne výhody všech kanálů a zároveň předá příjemcům určité celkové sdělení bez ohledu na kanál, který si zvolí, vyžaduje dobré plánování a velkou koordinaci.…
Neomezený přístup zaměstnanců k soukromému webovému e-mailu může pro firmy znamenat velké bezpečnostní riziko. Zaměstnavatelé je však většinou ignorují. Ukázal to alespoň výzkum britské společnosti…
Smyslem každého obchodu je získat zákazníky, k čemuž slouží marketing. Pokud vaše pokladny necinkají, je něco v nepořádku a je třeba rychle s tím něco udělat. Článek přináší 12 tipů, jak zvýšit prodej…
Svátky bývají pro obchodníky žně. Článek přináší rozhovor na téma nejnovějších trendů v oblasti marketingu s Gailem Goodmanem, ředitelem firmy Constant Contact, která poskytuje e-mailové marketingové…