Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25100 článků.

Jak si správně vybrat kouče

2.11.2006 

Koučování se v posledních letech stalo jedním z nejefektivnějších způsobů kultivování profesionálních a osobních dovedností jednotlivců i týmů. Má prokazatelné výsledky. Magazín Fast Company například…

icon Čtyři součásti úspěšné zákaznické zkušenosti

2.11.2006 

Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se zákazníkem je testem celkových schopností její servisní organizace. Ne každý si však uvědomí, že je to zároveň test celé značky…

icon Hesla: Noční můry IT manažerů

1.11.2006 

Dokud budou existovat hesla, budou existovat i papírky, kam si je lidé budou psát. IT manažeři stále nemohou přesvědčit uživatele, aby si hesla nikam nezaznamenávali. Průzkum americké společnosti…

Článek v rámci předplatného Musí být propouštění bolestné (pro vás i pro ně)?

1.11.2006 

Při propouštění zaměstnanců manažeři často neberou v potaz emoce propouštěných. Často si také neuvědomují důsledky těchto emocí. Některé studie přirovnávají ztrátu zaměstnání z hlediska emocí ke smrti…

icon Jak připravit e-shop na Vánoce

1.11.2006 

Pro majitele elektronických obchodů není nikdy příliš brzy na přípravy na vánoční svátky. Chris Barling, ředitel společnosti Actinic, která vyrábí software pro malé a střední on-line podniky, nabízí…

Článek v rámci předplatného icon Anheuser-Busch bude mít nového ředitele

1.11.2006 

Po tři roky se Anheuser-Busch drží na předních příčkách žebříčku nejvíce obdivovaných amerických společností. Co do kvality produktů jsou desátí, třináctí v kvalitě vedení. To se ale má měnit. V…

Méně práce, lepší výsledky

31.10.2006 

Myšlenka poskytnout klíčovým zaměstnancům možnost pracovat méně hodin za nižší mzdu a benefity může vypadat jako blud. Nová americká studie však ukázala, že taková flexibilita může přinést mnoho…

Článek v rámci předplatného icon Průzkum: Call centra v ČR

31.10.2006 

Průzkum společnosti Genesys se zaměřil na call centra v České republice. Zjistil, že je zde více než 580 těchto zákaznických středisek a téměř 60 procent z nich je umístěno v Praze. V hlavním městě…

icon Historie a vliv legendy ze Silicon Valley

31.10.2006 

Profesor Harvard Business School Richard S. Tedlow právě vydává biografii jednoho z nejvlivnějších obchodních vůdců historie Andyho Grovea ze společnosti Intel. Klíčem k úspěchu této osobnosti byla…

Jak sestavit tým

31.10.2006 

Mnohokrát v životě budete o něco žádat druhé lidi, ať už půjde o vstup do vašeho týmu, splnění určitého úkolu nebo pomoc při projektu. Jak ale správně takovou žádost formulovat? Článek přináší deset…

Změna vlastnictví a její dopad

31.10.2006 

V posledních několika letech přešla řada volně obchodovatelných firem do soukromých rukou. Důvod pro akceleraci tohoto trendu je zvýšený apetit soukromých investorů. Vedoucí pracovníci ve veřejně…

Článek v rámci předplatného icon Jak na vícekanálovou kampaň

30.10.2006 

Vytvořit vícekanálovou kampaň, která vyzdvihne výhody všech kanálů a zároveň předá příjemcům určité celkové sdělení bez ohledu na kanál, který si zvolí, vyžaduje dobré plánování a velkou koordinaci.…

icon Nebezpečí webového e-mailu v zaměstnání

30.10.2006 

Neomezený přístup zaměstnanců k soukromému webovému e-mailu může pro firmy znamenat velké bezpečnostní riziko. Zaměstnavatelé je však většinou ignorují. Ukázal to alespoň výzkum britské společnosti…

Článek v rámci předplatného icon 12 tipů pro úspěšný maloobchod

30.10.2006 

Smyslem každého obchodu je získat zákazníky, k čemuž slouží marketing. Pokud vaše pokladny necinkají, je něco v nepořádku a je třeba rychle s tím něco udělat. Článek přináší 12 tipů, jak zvýšit prodej…

Článek v rámci předplatného icon Marketingové tipy pro sváteční sezónu

30.10.2006 

Svátky bývají pro obchodníky žně. Článek přináší rozhovor na téma nejnovějších trendů v oblasti marketingu s Gailem Goodmanem, ředitelem firmy Constant Contact, která poskytuje e-mailové marketingové…

Výpis 1984619860 z celkem 25100