Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25083 článků.

icon 9 rad pro úspěšné schůze

4.9.2006 

Anglický spisovatel E. V. Lucas napsal: Všiml jsem si, jak jsou lidé, kteří přicházejí pozdě, mnohem veselejší než ti, kteří na ně musejí čekat. Článek shrnuje devět tipů pro efektivnější porady.-…

Jak se vhodně obléci k pohovoru?

4.9.2006 

Čím lépe zvážíte následující, tím lépe a snadněji zvolíte nejvhodnější oděv.- Neberte v potaz jen kulturu firmy a odvětví, ale také stávající normy na oddělení, ve kterém budete pracovat.- Lokalita,…

Organizace času

4.9.2006 

Organizace času je pro zvládání každodenních pracovních úkolů velmi důležitá. Člověk, který si svůj čas dobře organizuje, využívá každou hodinu a minutu tak efektivně, jak jen je možné.Neexistuje…

icon Kdo pracuje pro boháče?

2.9.2006 

V roce 1993 řídilo 44 % soukromého majetku v USA 20 nejbohatších Američanů. Kdo se stará o všechny tyto prostředky? Většina firem, které nabízejí služby v této oblasti požaduje minimální investici 2…

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte výstupní pohovory

1.9.2006 

Výstupní pohovor je vhodný nástroj k tomu, aby se zaměstnavatel o sobě něco dozvěděl a mohl se v budoucnosti zlepšit. Řada firem chybuje v tom, že výstupní pohovory nepořádá vůbec, nebo je sice…

icon Jak se bránit negativitě

1.9.2006 

Negativita je jednou z nejničivějších sil na pracovištích. Šíří se rychle a ničí morálku, týmovou spolupráci a iniciativu. Studie poradenských společností Towers Perrin a Gang & Gang…

icon Aby vás nepřestali poslouchat v páté minutě

1.9.2006 

Vytvoření a doručení efektivní prezentace je v dnešní době nelehký úkol. Publikum očekává zajímavé informace, které budou ušity na míru jejich potřebám. K získání a udržení pozornosti publika je třeba…

Článek v rámci předplatného Hledejte individuální způsob řízení stresu

31.8.2006 

Stres vzniká na základě řady faktorů, jejichž počet v dnešní době roste. Řízení stresu se proto stalo důležitým nástrojem dnešních životů. Existuje mnoho způsobů, jak řídit stres, ne všechny však…

icon Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

31.8.2006 

Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude hrubý nebo povýšený, než s takovým, který má cizí přízvuk. Přízvuk jim vadí dokonce více než zdlouhavé čekání na přepojení.…

Článek v rámci předplatného Otcové nechtějí méně pracovních hodin

31.8.2006 

Navzdory tomu, že si většina otců bere volno při příležitosti narození svých ratolestí, zároveň nechce adoptovat ženský model rodičovství, který kombinuje práci na částečný úvazek a péči o rodinu.…

Testování IT odborníků - uchazečů o zaměstnání

31.8.2006 

Najímání kvalifikovaných IT profesionálů není jednoduché. Když odmyslíme fakt, že takové lidi je občas velmi těžké najít, stojíme ještě před dalším problémem: jak zjistit, zda jsou opravdu dobří?Žádná…

icon Japonský manažerský model se vyvíjí

30.8.2006 

Ve Spojených státech mají manažeři stále v paměti, jak jim byl od 80. let neustále předkládán úspěšný model japonského manažerského systému. Z té doby pocházejí i vtipy o amerických a japonských…

Článek v rámci předplatného Umění propouštět

30.8.2006 

Manažeři mají často problémy s propouštěním zaměstnanců. Mezi nejčastější důvody patří tendence firem uklízet neúspěchy pod koberec. Svou roli ale hraje i osobní špatná zkušenost manažerů s…

icon Jak školit pro zákaznický servis

30.8.2006 

Očekávání zákazníků neustále stoupají. Proto je jedním z cílů školení naučit osoby, které s nimi přicházejí do přímého styku, doručit lepší služby a jejich očekávání uspokojitnebo překonat.To, jak…

icon Nás personalistů bude méně, ale lépe nás zaplatí

30.8.2006 

Rozhovor s Karlem Foltýnem, ředitelem personálního oddělení společnosti Unilever.Na dubnovém HR Power Foru jste prohlásil, že HR manažer by měl být ve firmě spíše respektován než oblíben. Jste oblíben…

Výpis 2001120025 z celkem 25083