Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25075 článků.

Článek v rámci předplatného icon Guerilla marketing - 50 pravidel (1. část)

10.4.2006 

Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing Excelence, která shrnuje padesát základních pravidel této marketingové disciplíny. Článek shrnuje první polovinu z nich.…

icon Proč i malé podniky potřebují webové stránky

10.4.2006 

Internet se stává integračním prvkem v obchodování a buduje cestu, jakou bude obchod veden v budoucnu. Velká část spotřebitelů zkoumá…

Článek v rámci předplatného icon EU začne v příštím roce regulovat mezinárodní roaming

10.4.2006 

Regulační rámec, mající snížit ceny volání z mobilních telefonů ze zahraničí v rámci Evropské unie by mohl platit od léta roku 2007. Uvedla to evropská komisařka pro informační společnost a média…

Víte, co vám vyhovuje při učení?

10.4.2006 

Styl toho, jak se učíte, poukazuje na váš přístup k novým informacím. Každý z nás je schopen se učit a zpracovávat nové informace trochu odlišným způsobem. Některé přístupy ale sdílíme. Když budete…

Osobnostní testy využívejte s rozvahou

10.4.2006 

Je známo, že osobnost zaměstnance mívá vliv na jeho pracovní výkon a různé charakterové rysy se hodí pro různá povolání. Stále více firem proto kandidátům před jejich zaměstnáním předkládá nejrůznější…

icon Vůdcovství - hledání rovnováhy

7.4.2006 

Pěstování zdravých rostlin vyžaduje správný přísun vody, světla, hnojiv, péče a pozornosti. Příliš vody nebo příliš málo každé z jmenovaných ingrediencí rostliny poškodí. Podobně se i obchodní vůdci…

Článek v rámci předplatného icon Klíčové prvky marketingového plánu

7.4.2006 

Každý marketingový program začíná marketingovým plánem. Nejprve je třeba vědět, že marketingový plán je živý dokument. Začíná jako strukturovaný plán vycházející z průzkumů, konkurenčního prostředí a…

icon Čtyři prvky plánování marketingu

7.4.2006 

Vytvoření komplexního marketingového plánu vychází ze čtyř bodů:1. Analýzy zákazníka2. Analýzy konkurence3. Analýzy produktů4. Analýzy působení vnitřních a vnějších silZákazník Klíčovým zaměřením u…

icon Komu říci o peníze?

7.4.2006 

Pokud jste jako většina drobných podnikatelů, vaše první reakce na toto téma bude, že neznáte dost lidí, kteří mají peníze a ještě méně těch, které byste se nestyděli o ně požádat. Před tím, než…

Motivační plakáty nejsou jen neúčinné

6.4.2006 

Řada lidí pracujících doma odmítá zdobit svou domácí kancelář motivačními plakáty. Připomínají jim totiž dny strávené v minulých zaměstnáních, kde byly motivační plakáty běžnou součástí firemní…

Článek v rámci předplatného icon Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek

6.4.2006 

Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska umožnit svým operátorům pracovat s aktuálními daty v reálném čase. Doporučuje to alespoň softwarová společnost Exony, který…

Článek v rámci předplatného Berte to s humorem

6.4.2006 

Nelze sjistotou říci, zda lidé, kteří mají schopnost zasmát se sami sobě, jsou profesionálně úspěšnější, ale určitě lépe zvládají stresové situace na pracovišti. Pokud berete veškeré dění vkanceláři…

Změna profese - jakým chybám se vyhnout

6.4.2006 

Změna kariéry není nikdy jednoduchá. Vaši přátelé si myslí, že jste ztratili rozum, nezaměstnaní známí tvrdí, že už nikdy pořádnou práci neseženete a vaše tchýně spustí starou známou písničku ...já…

Článek v rámci předplatného Příležitostná registrovaná práce

6.4.2006 

Dlouhodobě nezaměstnaní budou mít od příštího roku možnost krátkodobě si přivydělávat méně kvalifikovanými pracemi a přitom nepřijdou o podporu v nezaměstnanosti. Neměly by jim být ani kráceny…

icon Co obnáší efektivní řízení změn

5.4.2006 

Změny jsou v dnešní době běžnou součástí chodu firem. Pokud je nedokážeme správně řídit, snížíme tím důvěryhodnost firmy i morálku zaměstnanců. Článek proto přináší několik rad, jak řídit změny a…

Výpis 2046120475 z celkem 25075