Jak načasovat oslovení adeptů
Je důležité si uvědomit, že oslovení člověka s pracovní nabídkou vyžaduje precizní načasování. Podle autora může takové načasování znamenat 100% obrat ve výsledku, ať už negativní, nebo pozitivní.…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25075 článků.
Je důležité si uvědomit, že oslovení člověka s pracovní nabídkou vyžaduje precizní načasování. Podle autora může takové načasování znamenat 100% obrat ve výsledku, ať už negativní, nebo pozitivní.…
Podle současného zákona o daních z příjmů nepředstavují peněžní plnění poskytovaná zaměstnavatelem zaměstnanci mimo mzdu daňově uznatelný náklad zaměstnavatele. Na nový zákoník práce by však mělo…
Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a neslučitelné akce. Zákazník zaslal e-mail, příslušný pracovník na něj odpověděl a transakce skončila. Zákazník telefonoval s…
Vůdcové, kteří koučují své zaměstnance, se často obávají překročení hranice mezi koučováním a terapií. Tento strach je může v koučování značně omezovat. Na druhou stranu existují i tací, kteří v rámci…
Déletrvající chronický stres může u člověka vyvolat pocit totální bezmoci, a běžné každodenní problémy se tak pro něj stávaj&…
Americký automobilový průmysl dostal lekciza přehnanou snahu v boji o zákazníka, která se ukázala být nákladnou marketingovou chybou a také dlouhodobě poškodila image tří amerických firem.Časopis…
Řada firem se zabývá produkty pro domácnost. Nikoho tak nepřekvapí, že je tento druh zboží oblíbeným artiklem i v kategorii odměňování zaměstnanců. Mimo jiné také proto, že lidé tyto předměty denně…
Rozhovor s Martinou Šmidochovou, personální ředitelkou Microsoft ČR a SR.Termín našeho setkání jsme museli posunout kvůli vašemu konferenčnímu hovoru. Používáte tento způsob komunikace ve společnosti…
Vůdcovské koučování probíhá v mnoha organizacích neformálně, stále více se však institucionalizuje. Koučování začíná být jedním z klíčových předpokladů kompetentního vůdcovství. Pomáhá manažerům…
Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících, může porazit konkurenci na marketingovém bitevním poli. Článek přináší šest rad, jak takové informace získat. - Ptejte se.…
Ve čtvrtek 13. 4. 2006, u příležitosti Mezinárodního dne boje proti hluku, byly v pražském Hotelu Atlantic vyhlášeny výsledky soutěže Cena zdraví a bezpečného životního prostředí 2005. Tímto aktem byl…
Náboráři mají mnoho zákazníků, které musí uspokojit. Ať už je to jejich přímý nadřízený, vedoucí HR, náboroví manažeři, adepti a v neposlední řadě i kolegové náboráři. Jeden chce rychlost, druhému…
Pro HR manažery to může být obtížná situace: několik zájemců se stejnou kvalifikací kandiduje na jednu klíčovou pozici. Pro kterého se rozhodnout? Vtakové situaci si můžeme pomoci tím, že budeme…
Právě jste získali novou práci a teď řešíte otázku, jak vlastně začít, abyste udělali co nejlepší dojem. Zapůsobit na své kolegy a hlavně šéfy je na začátku důležité - musíte je přesvědčit, že vaším…
Koučování se často objevuje jedna z možností při plánování rozvoje managementu firem. Jak se zorientovat při výběru koučů na dosud ne zcela jasně diferencovaném trhu? Několik postřehů ze strany kouče,…