Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25075 článků.

Jak načasovat oslovení adeptů

19.4.2006 

Je důležité si uvědomit, že oslovení člověka s pracovní nabídkou vyžaduje precizní načasování. Podle autora může takové načasování znamenat 100% obrat ve výsledku, ať už negativní, nebo pozitivní.…

Článek v rámci předplatného Benefity ve světle nového zákoníku práce

19.4.2006 

Podle současného zákona o daních z příjmů nepředstavují peněžní plnění poskytovaná zaměstnavatelem zaměstnanci mimo mzdu daňově uznatelný náklad zaměstnavatele. Na nový zákoník práce by však mělo…

icon Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

19.4.2006 

Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a neslučitelné akce. Zákazník zaslal e-mail, příslušný pracovník na něj odpověděl a transakce skončila. Zákazník telefonoval s…

Kouč není terapeut

19.4.2006 

Vůdcové, kteří koučují své zaměstnance, se často obávají překročení hranice mezi koučováním a terapií. Tento strach je může v koučování značně omezovat. Na druhou stranu existují i tací, kteří v rámci…

Článek v rámci předplatného Syndrom vyhoření

19.4.2006 

Déletrvající chronický stres může u člověka vyvolat pocit totální bezmoci, a běžné každodenní problémy se tak pro něj stávaj&…

Článek v rámci předplatného icon Vysoká cena za podplácení zákazníka

18.4.2006 

Americký automobilový průmysl dostal lekciza přehnanou snahu v boji o zákazníka, která se ukázala být nákladnou marketingovou chybou a také dlouhodobě poškodila image tří amerických firem.Časopis…

icon Co je doma, to se počítá

18.4.2006 

Řada firem se zabývá produkty pro domácnost. Nikoho tak nepřekvapí, že je tento druh zboží oblíbeným artiklem i v kategorii odměňování zaměstnanců. Mimo jiné také proto, že lidé tyto předměty denně…

icon Personalista je mezi dvěma mlýny

18.4.2006 

Rozhovor s Martinou Šmidochovou, personální ředitelkou Microsoft ČR a SR.Termín našeho setkání jsme museli posunout kvůli vašemu konferenčnímu hovoru. Používáte tento způsob komunikace ve společnosti…

Každodenní role vůdce a kouče v jedné osobě

14.4.2006 

Vůdcovské koučování probíhá v mnoha organizacích neformálně, stále více se však institucionalizuje. Koučování začíná být jedním z klíčových předpokladů kompetentního vůdcovství. Pomáhá manažerům…

Článek v rámci předplatného icon Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků

14.4.2006 

Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících, může porazit konkurenci na marketingovém bitevním poli. Článek přináší šest rad, jak takové informace získat. - Ptejte se.…

Článek v rámci předplatného Cena zdraví a bezpečného životního prostředí 2005

14.4.2006 

Ve čtvrtek 13. 4. 2006, u příležitosti Mezinárodního dne boje proti hluku, byly v pražském Hotelu Atlantic vyhlášeny výsledky soutěže Cena zdraví a bezpečného životního prostředí 2005. Tímto aktem byl…

Jak se (ne)zavděčit nadřízenému?

14.4.2006 

Náboráři mají mnoho zákazníků, které musí uspokojit. Ať už je to jejich přímý nadřízený, vedoucí HR, náboroví manažeři, adepti a v neposlední řadě i kolegové náboráři. Jeden chce rychlost, druhému…

Článek v rámci předplatného Jak vybrat nejvhodnějšího kandidáta

13.4.2006 

Pro HR manažery to může být obtížná situace: několik zájemců se stejnou kvalifikací kandiduje na jednu klíčovou pozici. Pro kterého se rozhodnout? Vtakové situaci si můžeme pomoci tím, že budeme…

Jak udělat co nejlepší dojem v novém zaměstnání

13.4.2006 

Právě jste získali novou práci a teď řešíte otázku, jak vlastně začít, abyste udělali co nejlepší dojem. Zapůsobit na své kolegy a hlavně šéfy je na začátku důležité - musíte je přesvědčit, že vaším…

Koučování manažerů

13.4.2006 

Koučování se často objevuje jedna z možností při plánování rozvoje managementu firem. Jak se zorientovat při výběru koučů na dosud ne zcela jasně diferencovaném trhu? Několik postřehů ze strany kouče,…

Výpis 2043120445 z celkem 25075