Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25075 článků.

Školení začíná na konci

25.4.2006 

Školitelé si někdy příliš brzy oddechnou, že jejich kurz již skončil a účastníci odcházejí zpátky do práce. Konec školení však neznamená konec práce školitele. Naopak se jedná o klíčové stádium, kdy…

Jak řešit některé nepříjemné situace

25.4.2006 

Smysl pro humor může být jednou znejlepších zbraní při překonávání nepříjemných situací. Někdy ale může vtipná poznámka situaci ještě zhoršit a proto je potřeba problém řešit jinak.Zde je několik…

Nový zákon zjednoduší rozšiřování kvalifikace

25.4.2006 

Jednodušší cestu k rozšíření kvalifikace, a současně tedy k lepšímu uplatnění na trhu práce, by měl umožnit zákon o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání, který minulý týden podepsal…

icon Jak zkombinovat role vůdce a kouče

24.4.2006 

Vedoucí pracovníci, kteří mají zároveň funkci kouče svých zaměstnanců, čelí složitějšímu kombinování svých rolí a odpovědností než externí kouči. Konzultantka Sharon Ting z amerického Centra pro…

Článek v rámci předplatného icon Lepší on-line komunikace má smysl

24.4.2006 

Internet umožnil firmám poměrně nenákladnou cestu k byznysu. Není třeba platit za pronájem budov, údržba webu stojí minimální prostředky. Internet je navíc pohodlný a efektivní, a on-line tak…

Článek v rámci předplatného icon Živit se jako komik není vůbec žádná legrace

24.4.2006 

Učitelka Judy Carterová tvrdí, že z 20 % studentů, kteří se dají nadráhu komika,je jen malé procento těch, kteří prorazí. Ale mají tak silnou touhu bavit lidi, že to stále zkouší. Začátečníci narazí…

Článek v rámci předplatného icon Jak důležité jsou názvy?

24.4.2006 

Některá jména produktů a firem dávají jasný smysl, zatímco jiná jsou tajuplná až nesmyslná. Není neobvyklé, že firmy používají dva názvy - jeden jako jméno firmy a další pro značku. Jak na ně přišli a…

Článek v rámci předplatného icon Možnosti při výběru jména pro vaši značku

21.4.2006 

O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky by mělo vyčnívat nad ostatními na vašem trhu a zároveň podporovat to, co vaše značka slibuje, jaký předkládá příběh a jakého…

Umíte řídit různé generace?

21.4.2006 

Řízení vícegenerační pracovní síly je samo o sobě umění. Mladí zaměstnanci chtějí mít rychlý vliv, střední generace potřebuje věřit svému poslání a nejstarší zaměstnanci nemají rádi nerozhodnost.…

Článek v rámci předplatného Manažeři dávají práci přednost před zdravím

21.4.2006 

Podle zprávy Workplace Health Connect, organizace, která poskytuje zdravotní a bezpečnostní poradenství, onemocněla během posledních 12 měsíců téměř polovina britských manažerů, ale pouze jeden ze tří…

Článek v rámci předplatného Jak oslovuje vaše firma top talenty?

21.4.2006 

Pokud nenabíráte dostatek kvalitních lidí, máte problém. Pokud musíte využívat drahé externí služby, abyste uspokojili své náborové potřeby, pak se snažíte svůj problém maskovat. Každá firma chce mít…

Vytvořte dobrý vztah se svým šéfem

20.4.2006 

Všichni bychom chtěli mít perfektního šéfa - takového, který je veselý, profesionální, zkušený a spravedlivý. Ale šéfové, stejně jako kdokoli jiný, nejsou dokonalí.Během své kariéry jste pravděpodobně…

icon Neprodávejte své služby - lidé je nekupují

20.4.2006 

Věřte tomu, nebo ne, nikdo ve skutečnosti nekupuje vaše služby. Nikdo nekupuje koučování, poradenství nebo finanční plánování. Kupuje dvě jiné věci vás a řešení svého problému.Lidé kupují nějakou…

icon Tajemství toho, jak se úspěšně odlišit

20.4.2006 

Má dvě určující charakteristiky: 1. Není imitováno konkurenty 2. Přináší úspěch u zákazníků. Zdá se to být nemožné, aledá se toho snadno dosáhnout zaměřte se na místa, kde odlišení není samozřejmé.…

icon Autoresponder - ušetřete čas strávený nad dotazy zákazníků

19.4.2006 

Představte si, že můžete doručit všechny informace, které by vaši zákazníci (či potencionální zákazníci) mohli potřebovat, a to bez…

Výpis 2041620430 z celkem 25075