Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25075 článků.

icon Šest otázek efektivního koučování

28.4.2006 

Z manažerského pohledu je úkolem koučování nahradit neefektivní chování smysluplnějším a vhodnějším. Od koučovaných si to žádá přijetí jiného pohledu na věc a opuštění starých vzorců chování. Vůdci…

icon Vyplatí se počkat na Windows Vista?

28.4.2006 

Spočítat, kolikrát už Microsoft oznámil uvedení svého zbrusu nového produktu na trh a následně jej odložil o několik měsíců či let, by patrně dokázal jen velmi otrlý historik.Microsoft svým softwarem…

Článek v rámci předplatného icon Malí podnikatelé bývají při čerpání fondů EU často znevýhodněni

28.4.2006 

Problémy při čerpání prostředků ze strukturálních fondů EU mimo jiné způsobuje nepříliš přesné nastavení výběrových kritérií, které často znevýhodňuje menší a začínající žadatele. Uvedl to Jan…

Nebojte se být za hlupáka

27.4.2006 

Tradiční vzdělávací kurzy mají zaměstnancům pomáhat lépe uspět ve světe obchodu. Existují však i takové kurzy, které zaměstnancům ukazují, jak ze sebe udělat šaška a mohou být stejně účinné. Reportér…

Článek v rámci předplatného icon 5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

27.4.2006 

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto upozorňuje na pět základních chyb, kterým je třeba se v tomto odvětví vyhnout:- Poskytování služeb zákazníkům není…

Návod, jak být frustrovaný náborář

27.4.2006 

Někdo kdysi řekl, že utrpení v životě je povinné a trápení volitelné. Tolik nás žije ve frustraci a stresujeme se více, než je to nutné. Snažíme se neprohrávat a získat vše. Jako náboráři máme velkou…

Článek v rámci předplatného Jak se v očích kolegů a šéfů stát nesnesitelným

27.4.2006 

Bylo napsáno spousta knih a vyšlo mnoho článků o tom, jak jednat sproblémovými zaměstnanci. Tento článek se proto bude zabývat druhou stranou mince - jak se stát problémovým zaměstnancem.Pokud jste…

Článek v rámci předplatného Nemocenskou budou za prvních 14 dní platit zaměstnavatelé

27.4.2006 

V prvních dvou týdnech nemoci budou nemocenskou namísto státu vyplácet zaměstnavatelé. Rozhodla o tom sněmovna, když přehlasovala prezidentské veto zákona o nemocenském pojištění. Norma začne platit…

icon Mýty věrnostních programů

26.4.2006 

Autor přináší svůj názor na to, jak zákazník vnímá věrnostní programy.Důraz na emoce, ne věci Autor si myslí, že řada firem v oblasti mentality věrnostních programů zbytečně chybuje. Podle jeho názoru…

icon Jak rozvíjet výkonnost

26.4.2006 

Výkonný jednotlivec i tým je snem každé firmy. K dosažení toho cíle je dobré se zamyslet nad následujícím:Víte o čem je výkonnost? Z pohledu firmy znamená výkonnost nejen běh finančně prosperující…

icon Hannibal, marketingový vůdce

26.4.2006 

I dnešní marketéři se mohou mnohému naučit od legendárního kartaginského vojevůdce Hannibala, který v letech 218 až 202 př.n.l. ohrožoval Řím v druhé punské válce. Zejména, pokud se snaží proniknout…

icon Několik tipů pro efektivní porady

26.4.2006 

Jak produktivní jsou vaše porady? Soustředíte se v jejich průběhu na agendu, nebo se více koncentrujete na to, jak udělat z prázdného plastového kelímku co nejvíce malých kousků? Možná si připadáte,…

icon Wikipedie - inspirace pro firmy?

26.4.2006 

Wiki znamená havajsky rychle a Wikipedie je název internetové encyklopedie, která dovoluje svým uživatelům rychle a bez překážek vytvářet, editovat či doplňovat články a témata, a tím efektivně sdílet…

Zaměstnanci mění hodnoty

25.4.2006 

Většinu britských zaměstnanců dnes nemotivují profesionální ambice, ale záležitosti životní stylu, jako je čas trávený s rodinou, dovolená a spokojenost. Ukázaly to výsledky průzkumu společnosti MORE…

Článek v rámci předplatného icon Zákaznická spokojenost ruku v ruce s odměňováním zaměstnanců

25.4.2006 

Přibližně polovina amerických firem zahrnuje zákaznickou zpětnou vazbu do svých programů zaměstnaneckých výhod. Snaží se tak zajistit orientaci na zákazníka, zdokonalovat kvalitu procesů a vytvářet…

Výpis 2040120415 z celkem 25075