Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

icon Zvyšování výkonu obchodního týmu (2/2)

7.8.2017 

V předchozím článku jsme viděli, že zavedení a využívání systému CRM nebývá snadné, a proto se nemusíte ostýchat přiznat si problémy v této oblasti. Nyní se podíváme, jaké další problémy může mít váš…

Novela zákona o zaměstnanosti – změny od července a října 2017

4.8.2017 

29. července 2017 nabyla na účinnosti novela zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti. Změny, které novela č. 206/2017 Sb. přináší, se týkají především zprostředkování zaměstnávání agenturami práce.…

icon Zvyšování výkonu obchodního týmu (1/2)

3.8.2017 

Někdy musíme udělat krok zpět a zkontrolovat svůj vlastní výkon, než můžeme pomáhat s výkonem svému týmu. Pokud byste chtěli svým obchodním zástupcům nabídnout užitečné informace a dobré rady,…

Zaměstnanci a zaměstnavatelé: Opravdu se známe?

1.8.2017 

Čeho si zaměstnanci nejvíce cení, jaké výhody považují kandidáti za nejatraktivnější a které je naopak nechávají chladnými? Na co by se měly firmy soustředit, aby byly v očích nových uchazečů i…

icon Tipy pro vyjednávání od profesionála (3/3): Jak se zlepšit pro příště

1.8.2017 

Nenechte si uniknout to, co vám protivníci mohou říct. To je jeden z nejdůležitějších tipů, které doporučuje Corey Kupfer, advokát a autor knihy Authentic Negotiating: Clarity, Detachment, &…

Online diagnostika Thalento pomůže s náborem, rozvojem i udržením talentů

31.7.2017 

Čas investovaný do výběru nebo rozvoje nevhodného zaměstnance je nesmírně drahý. Nemluvě o finančních nákladech. Online psychodiagnostika Thalento pomůže nahlédnout s předstihem do struktury…

Jak na tiskopisy k dočasné pracovní neschopnosti a ošetřování člena rodiny

28.7.2017 

Dnes jsem si pro vás připravila článek, ve kterém si přiblížíme jednotlivé díly tiskopisu pro hlášení dočasné pracovní neschopnosti a tiskopisu o potřebě ošetřování člena rodiny. Můžete si také pustit…

Článek v rámci předplatného icon 5 častých chyb při komunikaci se zákazníky

27.7.2017 

Cílem k úspěchu v obchodním světě je profesionalita, umění komunikace, respekt a především pozitivní a efektivní interakce s klienty. Spokojení zákazníci generují skrze další nákupy a doporučení…

Článek v rámci předplatného Google Hire už je na trhu

26.7.2017 

V úterý 18. července 2017 spustila společnost Google oficiálně svou novou službu Google Hire. Jedná se o softwarový nástroj pro řízení procesu a sledování výsledků náboru (tzv. Applicant Tracking…

icon Loajalita ke značce v bankovnictví: Umělá inteligence může pomoci

25.7.2017 

S tím, jak je dostupných více a více strukturovaných i nestrukturovaných dat spolu s novými technologiemi, bude umělá inteligence brzy využívána v mnoha oblastech bankovnictví. Jak přesně umělá…

Článek v rámci předplatného icon Izraelská vláda podporuje výzkum technologií kvantové komunikace

25.7.2017 

Výzkum kvantových informací slibuje dramatické zlepšení výpočetní rychlosti a zabezpečení komunikace. Systém kvantové komunikace může zabránit odposlouchávání, ochránit soukromá data a zabezpečit…

icon 5 otázek, které nesmíte vypustit z úst při obchodním jednání

24.7.2017 

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky důležité. Stejně tak je ale důležité vědět, které otázky nevypouštět z úst, abyste nevyslali k potenciálnímu klientovi negativní…

icon Řídíme tým na dálku

24.7.2017 

Manažeři virtuálních týmů denně využívají telefony, e-mail, webináře či aplikace s podporou týmové komunikace jako například Slack, aby jejich týmy dobře odvedly svou práci. Využíváte však těchto…

Článek v rámci předplatného Facebook si vybírá zaměstnance podle způsobu uvažování

21.7.2017 

Facebook je světový fenomén. Patří k nejúspěšnějším firmám a také nejžádanějším zaměstnavatelům. Běžně se objevuje na předních příčkách nejrůznějších žebříčků zaměstnavatelů, pro které by lidé chtěli…

Článek v rámci předplatného icon Klient si chce obchod ještě rozmyslet. Co teď?

20.7.2017 

Je to jeden z nejčastějších způsobů, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by to řekl rovnou. Prohlášení klienta, že si ještě danou věc potřebuje rozmyslet, je pro mnoho prodejců znamení, že…

Výpis 20562070 z celkem 7606