Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25072 článků.

Jazyky firmám na míru

2.2.2006 

Každá firma má svá specifika, proto by při výběru jazykového vzdělávání zaměstnanců měla vycházet z toho, co skutečně potřebuje. K analýze potřeb, zjištění dosavadních znalostí a schopností…

Článek v rámci předplatného icon Pohlednice v marketingu

2.2.2006 

Pohlednice jsou jednou z efektivních cest, jak přilákat návštěvníky k vašich webovým stránkám nebo obchodům. Nejsou ničím novým a na první pohled nemusejí vypadat příliš skvěle, ale opravdu fungují,…

Produktivita znamená pracovat chytře, ne déle

2.2.2006 

Pracovat chytře a produktivně znamená dosáhnout stejných výsledků v kratší době. Nejde tedy o to, pracovat déle, jak se mnozí domnívají. Je třeba změnit některé přístupy k práci. Pokud chcete být…

Zakázali vousy! Co přijde příště?

2.2.2006 

Redaktor britského listu The Guardian Andrew Shanahan se zamýšlí nad tím, jak soudobá kancelářská politika v jeho zemi nepodporuje vousy. Sám je totiž zastáncem názoru, že knír nebo bradka jsou mužné…

Změna kariéry neznamená pálení mostů

2.2.2006 

Při změně zaměstnání je vyhledání správné nové firmy a prostředí pouze polovinou úspěšné bitvy o chytrou změnu kariéry. Velice důležité je také správně odejít ze stávající firmy. Měli byste si dokázat…

Článek v rámci předplatného icon Tři ingredience přímého mailového kontaktu

2.2.2006 

Nejlepší metodou pro oslovení velkého publika a shromáždění dat je přímý mailový kontakt Direct Mail (DM). Pokud se ozbrojíte správnými daty, sdělením a kreativitou, může být DM silný nástroj.Aby byl…

icon Vzděláváním proti konkurenci

1.2.2006 

Úroveň znalostí zaměstnanců stále výrazněji ovlivňuje konkurenceschopnost firem. Firmy by proto měly věnovat větší pozornost výběru a kvalitě jejich vzdělávání. Je třeba mít na paměti, že jde o…

icon Špatný šéf, špatný zaměstnanec

1.2.2006 

Zapomeňte na shnilá jablka a osobní zášť. Aktuální studie Americké manažerské asociace (AMA) odhalila, že hlavní důvod, který vede zaměstnanci ke lžím, podvodům a krádežím, spočívá ve snaze plnit…

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů pro budování značky

1.2.2006 

Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají strategický základ pro budování svých značek. Pokud chce firma být úspěšná, musí nejprve objevit svou značku a poté učit ideální…

Článek v rámci předplatného Management talentu klíčovým prvkem HR

1.2.2006 

Podle průzkumu SHRM je management talentu (dále TM) ve firmách hlavní prioritou, přestože úspěch a kvalita strategií se liší.Strategie TM mají přilákat, rozvíjet, udržet a využívat zaměstnanců s…

Článek v rámci předplatného icon Polsko odmítlo unijní dohodu o DPH

1.2.2006 

Polsko vpondělí jako jediné vetovalo dohodu o DPH, přestože ostatní státy včetně České republiky a Kypru ji nakonec podpořily. Pro přijetí této dohody, stejně jako vjiných daňových otázkách, se musí…

icon Co se můžeme od zákazníků naučit o loajalitě?

31.1.2006 

Zákazníci dokonce i ti nejhorší by měli pro nás být nejlepšími učiteli loajality. Ve skutečnosti jsou lekce uštědřené od těch problémových velice poučné.Ti, kteří porušují pravidla a nehrají fair…

icon Nový design ze Soulu

31.1.2006 

Samsung býval symbolem levné elektroniky. V současné době je oblíben díky svým designově atraktivním a chytrým výrobkům. Transformoval se otevřením se světu a hlubokým kritickým pohledem do svého…

Článek v rámci předplatného Diskriminace těhotných přetrvává

31.1.2006 

Průzkum více než stovky členů Britské náborové a zaměstnanecké konfederace (REC) odhalil, že stále existuje řada projevů diskriminace vůči těhotným ženám nebo matkám s malými dětmi. 75 procent…

Zelený a červený kruh mezd

31.1.2006 

Je možné, aby někteří zaměstnanci v jedné firmě dostávali nižší plat, než je stanovené platové rozpětí? Co by měla firma dělat, když zjistí, že některý ze zaměstnanců spadá pod minimální nebo…

Výpis 2068620700 z celkem 25072