Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25072 článků.

Glosář e-learningu nejen pro učení jazyků

8.2.2006 

Většina lidí, kteří se v dnešní době učí cizím jazyků ví, že jim mhou pomoci interaktivní CD ROMy a Internet. Řada z nich však v postatě neví, o čem elektronické vzdělávání vlastně je. Dokáží si…

icon Pět kroků pro expanzi na mezinárodní trhy

8.2.2006 

Rok 2006 by mohl být rokem skutečně globálního marketingu. Kampaně jako I'm loving it společnosti McDonald's se svými lokálními variantami typu Ich liebe es si již ve světě marketingu získali…

icon Jste dostatečně pojištěni na práci z domova?

8.2.2006 

Pokud podnikáte z domova, rizik je celá řada. Chodí za vámi klienti? Mohli by vás zažalovat, pokud uklouznou na vašich neudržovaných schodech. Používáte garáž jako kancelář? Někdo by vás mohl vykrást.…

icon Management - tajná zbraň marketingu

8.2.2006 

Netvrdší oříšek, kterému čelíte jako obchodníci, je asi to, aby si vůbec někdo vaší značky/produktu všiml. V dnešní době nás netrápí jen přímá konkurence, alei ostatní výrobci, které se snaží o…

icon Deset věcí, které byste měli vědět, než si založíte blog

7.2.2006 

V poslední době se prokázalo, že blogy dokáží vybudovat povědomí o značkách a představit jednotlivce nebo firmy jako experty v příslušném oboru. Představují nenákladný nástroj, který může v podnikání…

icon Učte se z chyb

7.2.2006 

Všichni děláme obchodní chyby. Nejdůležitější však je dokázat se z nich poučit a vyvodit důsledky pro budoucnost. Autor popisuje své selhání před dvanácti lety, ze kterého si nese ponaučení do…

Článek v rámci předplatného Nábor je příliš důležitý na to, aby selekce byla ukvapená

7.2.2006 

Autor identifikuje přetrvávající problémy a chyby, které znesnadňují kvalitní nábor. Hlavně používání zastaralého marketingu a jeho zacílení na nevhodné skupiny a nesofistikovaný proces náboru a…

icon Špidla bojuje za uvolnění evropského trhu práce

7.2.2006 

Zakázat občanům nových členských států Evropské unie pracovat na území staré patnáctky je bezpochyby špatným krokem a měl být co nejrychleji napraven. Takto zhruba vyznívá zpráva, kterou 8. února…

Noční práce má svá pro i proti

6.2.2006 

Práce v noci není v dnešní době ničím výjimečným a podle průzkumů řadě lidí vyhovuje. Nejde přitom jen o lékaře, policisty apod. Stoupá množství oborů, kde noční práci oceňují zaměstnanci i zákazníci.…

Článek v rámci předplatného icon Jak řídit reputaci

6.2.2006 

Řízení pověsti podniku (reputation management) je jednou z posledních technik v práci s veřejností. Oproti klasickým PR informacím je pověst trvalejší. Nesou ji osoby, které jsou s podnikem…

Článek v rámci předplatného Do práce pěšky

6.2.2006 

O dojíždění do zaměstnání se stále dočítáme, že je to prohraná bitva se stresem, že s sebou nese celou řadu negativních aspektů pro naše zdraví. Odborníci se shodují na tom, že zabírá stále více času…

E-learning v roce 2006

6.2.2006 

eLearn Magazine sleduje svět on-line vzdělávání posledních pět let a zaznamenal řadu výrazných změn. V roce 2002 například nikdo neočekával soudobou popularitu podcastingu nebo blogování. Velká…

Článek v rámci předplatného icon Mikeš: Zlatý věk reklamy skončil

3.2.2006 

Odcházející poradce Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš hovořil pro Hospodářské noviny o reklamě nejen v České republice. Na otázku, proč jako jedna z nejvýznamnějších osobností českého…

icon Řiďte všechny vztahy, nejen ty se zákazníky

3.2.2006 

Mnoho firem přichází o obchody, protože konkurence má navrch díky již existujícím vztahům se zákazníky. Lidé raději uzavírají obchody s firmami, které znají a věří jim nebo stavějí na důvěryhodných…

Smutný systém odměňování

3.2.2006 

Snad pro zjednodušení práce nebo z pohodlnosti ztrácíme schopnost měřit výkon a dávat lidem najevo, jak dobře pracují. Raději volíme cestu stejného zvýšení platů pro všechny s minimálním rozdílem pro…

Výpis 2067120685 z celkem 25072