Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25012 článků.

icon Týmový lídr musí prokázat především pevnou vůli. Několik tipů, jak si ji vybudovat

24.1.2023 

Manažer týmu musí jít svým podřízeným příkladem v mnoha ohledech. Například i co se týče disciplinovanosti a pevné vůle. Manažer, který chce být inspirativním vedoucím a který chce, aby jeho podřízení…

Článek v rámci předplatného icon 45 % podíl obnovitelných zdrojů je podle Evropské komise ambiciózní, ale dosažitelný

24.1.2023 

Členské země EU, Evropská komise a Evropský parlament v současnosti jednají o cílovém podílu obnovitelných zdrojů v evropském energetickém mixu pro rok 2030. Evropská komise v červenci 2021 navrhla…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři rady, jak se nenechat vykolejit odmítnutím ze strany klienta

24.1.2023 

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze strany klienta a dílčí neúspěchy jeden z hlavních důvodů, proč se kariéře aktivního obchodníka vyhýbají. Jestliže ovšem…

icon Akademie CZ.NIC představuje novou nabídku svých IT školení

24.1.2023 

Aktuálně je na webu Akademie CZ.NIC vypsáno přes 20 běhů. Nejbližší kurzy budou věnovány Pythonu, Dockeru, Gitu, datovým schránkám nebo e-mailové autentifikaci. Akademie CZ.NIC je vzdělávací centrum…

icon Logistický tým v Dáme jídlo převezme Tomáš Kýček. V Dáme jídlo působí od roku 2019

24.1.2023 

Největší q-commerce platforma v Česku, společnost Dáme jídlo, oznámila personální změny v managementu. Dosavadního šéfa logistiky, Josefa Simpartla, nahradil od nového roku Tomáš Kýček. Ten dosud ve…

Co může dobře zavedený outplacement přinést vaší firmě?

24.1.2023 

Zaměstnanci do zaměstnání přicházejí, získávají zkušenosti, mění pozice a nevyhnutelně jednou v zaměstnání rovněž končí. V případě, že je důvodem odchodu organizační změna na straně zaměstnavatele, je…

Vzdělávací řemeslo na vzestupu

23.1.2023 

V posledních letech čelíme neustálému přívalu změn a nečekaných událostí, které vnáší nové požadavky i na pracovníky. My spotřebitelé nakupujeme za vyšší ceny, výrobci vyrábí s vyššími náklady. Jak to…

icon Devět inspirativních citátů známých osobností o leadershipu a práci, které vám dodají motivaci

23.1.2023 

Každému z nás se občas hodí trocha motivace. Proto se v dnešním článku podíváme na devět inspirativních citátů známých osobností o leadershipu, motivaci a práci, které vám určitě dodají trochu…

Školení od HRshop nás nastartovalo!

23.1.2023 

Efektivní řízení personální agendy řeší každé HR oddělení a také vedení firem, která hledají kromě úspory financí také úsporu času. Vždyť úkolem personalistů není pouze přijímat zaměstnance a…

GOPAS - kolik prošlo našimi kurzy účastníků v roce 2022 a co nás čeká v roce 2023?

23.1.2023 

Počítače, internet a informační technologie se obecně staly součástí našeho každodenního života. Ve školícím středisku GOPAS vám prostřednictvím kurzů, konferencí a webinářů pomůžeme naučit se…

Neodkládejte vzdělávání! Akademie odměňování je otevřena i v Praze

23.1.2023 

Dali jste si nějaká předsevzetí pro rok 2023? A je vzdělávání v oboru mezi nimi? Znalosti v oblasti odměňování a motivace zaměstnanců si nejlépe doplníte v uceleném vzdělávacím programu. A tím je…

icon Jak prodávat z očí do očí – nová kniha Iva Tomana

23.1.2023  Rozhovor s Ing. Ivo Tomanem, lektorem, spisovatelem, motivačním řečníkem, specialistou na prodeje a zakladatelem TAXUS International

Knihu Jak prodávat z očí do očí označuje její autor Ing. Ivo Toman jako kuchařku tipů, triků a fíglů souvisejících například s lidskými smysly, jak žádat o peníze, jaké formulace a gesta fungují.…

icon Jak prodávat z očí do očí – „kuchařka“ pro prodejce od Iva Tomana

Audio  23.1.2023 

Ing. Ivo Toman je lektor, motivační řečník, zakladatelem TAXUS International, specialista na prodeje a také spisovatel, jehož nedávno vydaná kniha Jak prodávat z očí do očí zaujala nejen prodejce, ale…

icon Zaostřeno na Cloud: do Adastry míří Radim Šilhánek, zkušený manažer a povede AWS kompetenci

20.1.2023 

Česko-kanadská konzultační společnost Adastra posiluje svůj tým specialistů na Cloud. Právě s cloudovými službami má Adastra velké plány a v uplynulých měsících významně investovala do jejich rozvoje…

Článek v rámci předplatného icon Jak vybudovat efektivní systém zákaznické péče

20.1.2023 

Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme šest nejzákladnějších a nejdůležitějších poznatků o tom, jak by měl vypadat zákaznický servis, které by měly být alfou omegou…

Výpis 20712085 z celkem 25012