Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25062 článků.

Čtyři tipy pro mentorování

6.4.2005 

Manažeři se často obracejí na oddělení vzdělávání s otázkami, jak si polepšit v kariéře, jak vést efektivnější porady nebo jak efektivněji řídit svůj tým. Na jejich otázky neexistuje žádná univerzální…

icon Deset nenákladných marketingových rad

6.4.2005 

Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních marketingových tipů, jak zvýšit a urychlit zisky.- Hledejte nenákladné způsoby zvyšování hodnoty vašich produktů a služeb.- Snažte se…

icon Čas strávený v autě můžete využít

6.4.2005 

Nepohlížejte na čas strávený řízením auta jako na překážku, ale jako na příležitost. Když jste na cestě, váš vůz je vaše kancelář. Proto je důležité využít čas strávený řízením na cestě za klienty…

icon Když je šéf zároveň koučem

6.4.2005 

Většina z nás jistě souhlasí, že koučink je základní součástí řízení a vedení lidí, ale může být spojený s řadou potíží. Autorita kouče/šéfa u zaměstnanců a možnost odlišnosti jeho zájmů od zájmů…

Článek v rámci předplatného icon Zákazník jako součást obchodování

5.4.2005 

Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným zážitkem pro obchodníky i zákazníky? Měly by být nástrojem spolupráce a důvěryhodnosti a umožňovat přizpůsobení zákazníkovi.…

icon Něco na tom jménu je

5.4.2005 

Začínající podnikatelé mají před sebou mnoho důležitých úkolů a rozhodnutí. Kladou si otázku, zda jejich byznys bude životaschopný, kde si pronajmout firemní prostory, koho přijmout, kde získat půjčku…

icon Raději šest než deset

5.4.2005 

Mnozí manažeři usilují při výběru obchodníků o ty, kteří by na stupnici obchodních dovedností od nuly do deseti získali plných deset bodů. To je ale velká chyba. Aplikací Paretova principu (pravidla…

Článek v rámci předplatného Pozor na křečovitý úsměv a vyvalené oči

5.4.2005 

Dokonce i lidé jako princ z Walesu, kteří jsou trénovaní v jednání v obtížných situacích, mohou projevit špatnou řeč těla, když jsou pod tlakem, a poškodit tak sdělení, které chtěli vyjádřit. Jako…

Které chyby poznáváte?

5.4.2005 

Není neobvyklé, že se hrubé náborové chyby opakují znovu a znovu. Pokud je 90 procent rozhodnutí o přijetí učiněno v průběhu přijímacího pohovoru, jak uvádí některé studie, pak byste raději tuto část…

Nenucený networking

5.4.2005 

Svět byznysu je bohatý na odbornou hantýrku a módní slova. V současnosti je jedním z nejpopulárnějších networking. Nicméně tento malý rituál kariérového postupu a obchodní protokol, do kterého se lidé…

Článek v rámci předplatného icon Současný zákazník, nejlepší zákazník

4.4.2005 

Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů zvyšování firemních příjmů. Řada firem stále nemá srozumitelnou strategii rozvoje současných zákazníků, o níž by komunikovala se…

Článek v rámci předplatného Žena muže dohnat může

4.4.2005 

Britské Ministerstvo obchodu a průmyslu ustanovilo zvláštní komisi pro zaměstnávání žen, aby odhalila rozdíly v průměrné hodinové mzdě mužů a žen v celé zemi. Komise se bude scházet pravidelně každý…

Know-who, nebo know-how?

4.4.2005 

V poslední době je podle některých odborníků důležité nejenom to, co dokážeme, ale i to, koho známe. Dobré kontakty podstatně ulehčují život. Mnozí lidé však zejména v pracovní oblasti podceňují…

Koučování podřízených

4.4.2005 

Většina odborníků považuje koučing za důležitou součást řízení a vedení zaměstnanců, zároveň však také velice složitou. Dříve, než se firma do koučování svých zaměstnanců vůbec pustí, měla by si…

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte výstupní pohovory

4.4.2005 

Výstupní pohovor nabízí zaměstnavateli šanci získat povědomí o tom, co jeho firma dělá dobře a v čem by se naopak měla zlepšit. Spolu s průzkumy spokojenosti zaměstnanců nabízí bohatý zdroj informací.…

Výpis 2167621690 z celkem 25062