Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25062 článků.

Článek v rámci předplatného icon Základy vícekanálové komunikace

30.3.2005 

Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály. Firmy se tak potýkají s optimalizací vícekanálových komunikačních strategií. Článek uvádí pět základních doporučení.- Nikdy…

icon Je management profese?

30.3.2005 

Profesor americké Harvard Business School Jim Heskett vyzývá ve svých pravidelných sloupcích odbornou veřejnost k diskusi nad nejrůznějšími tématy. Tentokrát vznesl otázku, zda lze obchodní management…

icon Rozpouštíme ledy

30.3.2005 

Vedení porady nebo prezentace, zejména pokud má trvat delší dobu, vyžaduje umění rozptýlit počáteční nejistotu publika, případně oživit pozornost. Technikám, které pomohou publiku získat důvěru a…

Článek v rámci předplatného icon Pět fatálních marketingových chyb

30.3.2005 

Vaše marketingová kampaň upadá a vy přemýšlíte, jak je to možné. Investovali jste do ní mnoho práce i peněz a nedostává se vám výsledků, které jste očekávali. Dříve, než ji zcela odepíšete, byste se…

icon Nechce se jim na školení? Dejte jim hračku!

29.3.2005 

Pokud firemní školení ve vaší společnosti produkuje hromadu reptání a jen málo účastníků, možná nastal čas přehodnotit vaši strategii. V nedávném průzkumu uvedlo 44 % respondentů, že jejich obchodníci…

icon Co potřebuje vylepšit, strategie nebo provedení?

29.3.2005 

Podniky stále chybují v provádění své strategie finanční výkonnosti. Proč? Nová studie společnosti Marakon našla mezery v oblasti mezi plánováním a realizací. Příčina těchto nedostatků v přechodu od…

Článek v rámci předplatného icon Hledám mentora. Zn.: vlivného

29.3.2005 

Svou práci děláte dobře, ale chtěli byste mít někoho, s kým byste mohli diskutovat o svých nových nápadech, někoho zkušeného, kdo prošel podobnými situacemi, jakými nyní procházíte vy. Šéf vás příliš…

Článek v rámci předplatného icon 11 zásadních marketingových chyb malých firem

29.3.2005 

Malé firmy i profesionálové na volné noze mohou zvýšit úspěšnost svého marketingu, pokud se vyvarují jedenácti chyb, které se článek nebál nazvat sabotáží na vlastní kariéře. Seznam monstrózních…

Úspěšně rozvíjíme vedoucí pracovníky

29.3.2005 

Když má téměř každá firma pocit, že vymyslela tu nejlepší strategii rozvoje svých vedoucích pracovníků, proč tolik strategií selže? Zásadní roli hraje totiž to, jak firma dokáže takovou strategii…

Budování vztahů se zaměstnanci - 5 rad a 5 otázek

29.3.2005 

Budování mezilidských vztahů není složité. Jde jen o to, dokázat se soustředit na druhé a to, co je zajímá. Vedoucí pracovníci by se proto měli přestat zajímat jen o sebe a byznys a začít vytvářet…

icon Aby vás finančníci brali vážně

25.3.2005 

Ať už se vaše firma soustředí na cokoli, od určování a plnění poptávky po nových produktech, přes vývoj dokonalejších výrobků na daném trhu až po expanzi na nové trhy, bude potřebovat pomoc odborníka…

icon Virtuální etiketa

25.3.2005 

V souvislosti s pořádáním virtuální schůze, kdy se jednotliví účastníci fyzicky nesejdou na jednom místě, je důležité si uvědomit, že ve skutečnosti nejde o žádnou virtuální událost. Je to skutečná…

icon Podnikatelská lekce

25.3.2005 

Z úst několika úspěšných byznysmenů na letošní podnikatelské konferenci pořádané americkou Harvard Business School zazněl názor, že nejlepší způsob, jak se stát podnikatelem je prostě skočit do vody a…

icon 14 chyb search engine marketingu

25.3.2005 

Objem obchodování přes Internet narůstá a podnikatelské subjekty by se proto měly učit, jak přilákat ke svým stránkám nejen nové návštěvníky, ale hlavně kvalifikované a platící zákazníky. Marketing na…

Článek v rámci předplatného Stresové nebo stresující otázky?

25.3.2005 

Stres může postihnout kohokoli, od počítačového programátora po skupinu pracovníků v pásové výrobě. Bez ohledu na typ práce, pokud není stres řízen efektivním způsobem, může být zaměstnancům extrémně…

Výpis 2170621720 z celkem 25062