Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25062 článků.

Osm chyb při přijímání zaměstnaců

14.4.2005 

Špatné rozhodnutí o přijetí nového zaměstnance může firmu stát mnoho, ať už půjde o čas, peníze, školicí zdroje nebo psychickou energii. Článek proto uvádí nejdůležitější náborové chyby. Jen správně…

icon Fulghum má naprostou pravdu

14.4.2005 

Rozhovor s Miroslavou Měchurovou, ředitelkou Speciální mateřské školy se speciálním pedagogickým centrem pro děti s vadami zraku a řeči.PhDr. Miroslava Měchurová je ředitelkou Speciální mateřské školy…

icon 13 cest za smyslem a úspěchem firmy

13.4.2005 

Tak jako všude jinde existuje i v případě firem více než jedna cesta, jejímž prostřednictvím se dá ubírat k úspěchu. Článek uvád&…

icon Mí manažeři mi rozumějí

13.4.2005 

Slyšeli jste už z úst svých zaměstnanců, že jste ti nejlepší šéfové, které kdy měli? Průměrný manažer zachází se všemi zaměstnanci stejně. Dobrý manažer však dokáže objevit individuální talenty…

icon Deset pilířů vůdcovství

13.4.2005 

Vůdcovství znamená jakýkoli vztah vzájemného vlivu, který přináší změny. Může jít o vztah učitele a studenta, rodiče a dítěte, politika a občana či zaměstnavatele a zaměstnance. Článek popisuje deset…

Článek v rámci předplatného Měření motivace pro nic za nic

13.4.2005 

Podle nedávného průzkumu si jen třetina ze zúčastněných top manažerů myslí, že se jejich zaměstnanci zajímají o to, zda je nebo není jejich podnik úspěšný. Ačkoli není novinka, že management vidí své…

Článek v rámci předplatného Prověrky uchazečů o práci jsou stále oblíbenější

13.4.2005 

Téměř čtyřicet procent profesionálů lidských zdrojů v nedávném průzkumu vypovědělo, že v průběhu minulých tří let zvýšili dobu, kterou tráví prověřováním referencí uchazečů o práci. Z 345 respondentů…

Článek v rámci předplatného Absolventi mají také své zkušenosti

13.4.2005 

Absolventi možná nemají tradiční pracovní historii, ale mají jisté zkušenosti, které můžete zjistit. U absolventů se většinou hledá přizpůsobivost, schopnost učit se, nezávislost, odpovědnost a jak se…

Článek v rámci předplatného icon Lesk a bída zákaznické samoobsluhy

12.4.2005 

Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti firma nabídne. Telefonická samoobsluha je například většinou firem vnímána jako výborný způsob snížení nákladů, řada zákazníků…

Článek v rámci předplatného 33 mýtů o zaměstnancích

12.4.2005 

Autoři americké knihy The Enthusiastic Employee odhalili 33 mylných představ o zaměstnávání a zaměstnancích. Mezi nejčastější omyly zaměstnavatelů patří například předpoklady, že většinu zaměstnanců…

icon Čím si ženy vydělají víc než muži? Modelingem a prostitucí

12.4.2005 

Mnoho zaměstnavatelů stále nedoceňuje obchodní výhodu zbourání bariér mezi muži a ženami. Ve zprávě o vlivu zaměstnanecké segregace platových rozdílů mezi pohlavími uvádí britský Výbor obchodu a…

icon Call centra a optimalizace pracovních sil

11.4.2005 

Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby tato střediska dokázala spolehlivě zajistit veškeré interakce se zákazníky. Studie Workforce Optimization 2005 nezávislé…

icon Šest věcí, které byste měli vědět o ochraně manažerů

11.4.2005 

Mnoho firem pouze hovoří o tom, že zaměstnanci jsou jejich nejdůležitější součástí, bezpečnosti zaměstnanců však již nevěnují větší pozornost. Zejména manažeři jsou přitom vystaveni řadě hrozeb, ať…

icon Tajná pravidla golfu

11.4.2005 

Golf tvoří významnou součást obchodního života stejně tak jako valné hromady, výroční zprávy nebo společenské události. Jestliže se manažer chce stát hráčem golfu, měl by dobře znát pravidla hry…

Domácí mazlíčci na pracovišti - pro a proti

11.4.2005 

Podle doktorky Susan Nelson, asistentky veterinárního lékařství na Kansaské univerzitě, se stává trendem, že zaměstnavatelé dovolují svým zaměstnancům brát si s sebou do kanceláře své domácí mazlíčky.…

Výpis 2164621660 z celkem 25062