Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25050 článků.

icon Dejte mi víc času!

5.11.2004 

Ann Bookman je výkonnou ředitelkou MIT Workplace Center Massachusettského institutu technologie. Podle ní zaměstnavatelé poškozují své konečné zisky tím, že ignorují a brání se kreativní politice…

icon On-line zákazníci neexistují

5.11.2004 

On-line zákazník jako takový stále neexistuje. Ti, kteří nakupují prostřednictvím internetu pořád utrácejí více peněz v tradičních obchodech. Potvrdil to výzkum společnosti Forrester Research. Zároveň…

Přijde školitel o místo?

5.11.2004 

Co se stane s učebnami a instruktory, když firma založí e-learningovou univerzitu? Upadnou v zapomnění? V zásadě ne, přechod od školení k učení však jejich roli výrazně ovlivní. Školení je něco, co…

Vedení pohovoru pro nemanažery lidských zdrojů

5.11.2004 

Zatímco manažeři lidských zdrojů jsou školeni k přijímání nových zaměstnanců, vedoucím jednotlivých oddělení firem může toto školení chybět. V řadě případů však pohovory s uchazeči o zaměstnání vedou…

Žádný podnikatel z nebe nespadl

4.11.2004 

Jednou z největších chyb, kterou podnikatelé dělají při pohovorech s uchazeči o práci, je to, že neví, co vlastně hledají. Pohledného uchazeče? Dobře oblečeného? Vysokého? Fyzicky zdatného? Tyto…

Deset trendů pro příští rok

4.11.2004 

Autorky článku hovoří o deseti hlavních trendech v rozvoji kariéry a angažovanosti zaměstnanců pro rok 2005.1. *Štěstí se počítá* novým klíčovým slovem se stalo angažování. Všechny průzkumy hovoří o…

icon Do hlubin průzkumu trhu

4.11.2004 

V marketingu není nic mocnějšího než pohled zákazníka. Zákaznický pohled se však nezískává tak snadno, jak by se mohlo zdát. Firmy často hledají názory zákazníků na špatných místech a za použití…

icon Jeden za všechny, všichni za jednoho

4.11.2004 

Manažeři jsou dnes pod velkým tlakem. Spolu s tím, jak rychle narůstá objem jejich práce, jsou spíše koordinátory firemního provozu a administrativními pracovníky. Úkoly delegují tak rychle, že ani…

Článek v rámci předplatného icon Manažer je sluha

3.11.2004 

Všimli jste si, jak často se tichá konverzace u automatu na nápoje stočí k nedostatkům šéfa? Zaměstnanci rádi říkají: O kolik jednodušší by to bylo, kdyby se nám management pořád nepletl do cesty. O…

icon Zkuste se znovu zamilovat do své práce

3.11.2004 

Jak se váš podnik rozvíjí z původního nápadu ke stému uzavřenému obchodu, přirozeně slábne vaše počáteční nadšení. Už nejste snílek ale pracant, dopadá na vás realita a už nevidíte svou společnost…

Flexibilita hory přenáší

3.11.2004 

O vytváření flexibilních pracovišť, flexibilních rozvrhů, flexibilního utrácení a pracovní flexibilitě vůbec bylo již řečeno mnohé. Nová data z amerického výzkumu When Work Works však dokazují, že…

Článek v rámci předplatného icon Velký slogan, velké peníze

3.11.2004 

Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být příjemné a stručné, aby dokázaly zaujmout pozornost zákazníků. Zmatené slogany sice upoutají pozornost zákazníků, ale nedokáží…

Článek v rámci předplatného icon Mediální inspirace olympiádou

3.11.2004 

Ještě stále lze slyšet mediální dozvuky letošní olympiády. Můžeme se z této publicity poučit a něco z ní využít i pro publicitu vlastní. Sportovní komentátoři a novináři po mnoho dní sdělovali, kdo…

Článek v rámci předplatného Když ho máte, co s tím naděláte?

3.11.2004 

Slovníky popisují stres jako fyzický, chemický nebo emocionální faktor způsobující tělesný či psychický tlak, který může také způsobovat onemocnění. Jedním z jeho poddruhů je i pracovní stres, který…

icon Je libo koblihu?

3.11.2004 

Zanechává váš styl řízení zaměstnance nemotivované a zmatené? Myslíte si, že kompenzační plán s příležitostnými odměnami udrží zaměstnance motivované? Manažeři si bohužel nedovedou představit, že oni…

Výpis 2218622200 z celkem 25050