Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25048 článků.

icon Jste pyšní na svou práci a svou firmu?

27.10.2004 

Jak silný je váš entuziasmus, hrdost a nadšení? Nemusíte mít velkou emoční inteligenci, abyste poznali, že lidé, kteří hovoří o své práci a svém podniku ze srdce, jsou usilovní dříči a přitahují…

Jak to mají zaměstnanci vědět?

27.10.2004 

Schopnost organizací dosahovat kvality vychází ze schopnosti managementu komunikovat se zaměstnanci například o otázkách bezpečnosti práce. V řadě případů však nedochází k efektivní komunikaci a…

Článek v rámci předplatného icon Prezentace po prezentaci

26.10.2004 

Pokud po skončení prezentace vyzvete publikum, aby vám kladlo své otázky, získáte možnost posílit vaše tvrzení a dále rozšířit přednesené myšlenky. Odpovídání na otázky je tak v podstatě další…

icon Řízení vztahů se zákazníky v malých firmách

26.10.2004 

Malé firmy mají jedinečné požadavky, pokud jde o řízení vztahů se zákazníky. Mají méně zaměstnanců, méně času a méně peněz, které mohou vložit do implementování softwarových řešení. Berou však své…

Zkuste jít na výcvik od lesa

26.10.2004 

Vzdělává a trénuje vaše společnost své zaměstnance rok co rok stejným způsobem? Protočí se jim panenky pokaždé, když oznámíte další povinný vzdělávací kurz? Rozutečou se jako krysy, kdykoli při…

icon Nic než cirkus

26.10.2004 

Máte pocit, že by bylo jednodušší pracovat v cirkuse, než zastávat manažerský post? Řadu manažerů napadá, že by spíše dokázali žonglovat několika věcmi nad svou hlavou, než řídit restrukturalizaci,…

Článek v rámci předplatného icon Než zveřejníte inzerát

25.10.2004 

Pokud chcete zvýšit úspěšnost vašeho inzerátu, zkuste si před jeho zveřejněním odpovědět na následující otázky:1. Zvolili jste správně velikost inzerátu? Odezva na inzerát je přímo úměrná velikosti…

icon Proč se nikdo z rozsáhlých výpadků energie nepoučil?

25.10.2004 

V současné době se objevují opodstatněné stížnosti, že profese energetiků nedokázala přenést na novou generaci techniků znalosti a zkušenosti získané v minulosti. Právě nepředání zkušeností významně…

Článek v rámci předplatného Sbohem a šáteček

25.10.2004 

Propustit zaměstnance není nikdy jednoduchý úkol. Není to část manažerské práce, která by byla mezi vedoucími pracovníky zvláště oblíbená. V oblasti rozvíjejících se firem se však tomuto úkolu nelze…

icon Lezou vám na nervy neefektivní porady?

25.10.2004 

Chytří manažeři mohou využívat porady tak, aby skončily tam, kde to oni potřebují. Samozřejmě že všechny porady nebudou zčistajasna produktivní, ale možná budete překvapeni, kolik z nich produktivních…

Článek v rámci předplatného Místo oběda skleničku

25.10.2004 

Co dělají vaši zaměstnanci o přestávce na oběd? Pokud bychom se nacházeli ve Velké Británii, dost pravděpodobně by konzumovali alkoholické nápoje. Alarmující statistika zaměstnanců pijících při práci…

icon Protože hlemýžď ryje do skla

25.10.2004 

Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů reklamy myslí. Slovem, které pomůže efektivně zapůsobit na klienty je jednoznačně protože. Pomáhá totiž spotřebitelům opustit…

icon Ani tvrdý, ani měkký, prostě akorát

25.10.2004 

Tohle je klasický problém řízení jakékoli organizace pokud budete na své zaměstnance příliš tlačit, aby dosahovali lepších výsledků, budou vám to mít za zlé, budou vás pomlouvat za zády a stěžovat…

Článek v rámci předplatného icon Olympiáda v marketingové komunikaci

22.10.2004 

Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě doléhají jejich dozvuky. Z publicity úspěšných sportovců lze přitom vysledovat způsoby, jak efektivně rozvíjet marketingovou…

10 tipů pro distanční vzdělávání

22.10.2004 

Dálkové studium, ať prostřednictvím dopisování nebo internetu, zvětšilo okruh dostupného vzdělávání studentů a profesionálů. Přesto byste měli důsledně posoudit, zda se hodí právě pro vás. Předtím,…

Výpis 2221622230 z celkem 25048