Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25012 článků.

Článek v rámci předplatného Důvěra pomáhá

23.2.2004 

Vedoucí pracovníci mohou zlepšit výsledky svých zaměstnanců. Klíčem k tomu je pouhá důvěra v jejich schopnosti. Učitel, který věří, že jeho žáci jsou schopní, pozitivně ovlivňuje výsledky svých žáků.…

Za loajalitu k zaměstnavateli se platí

20.2.2004 

Američanka Betty Vinson si svůj život vždy velmi pečlivě plánovala. Její kariéra se vyvíjela slibně. Od roku 1996 působila jako účetní v malé firmě, z níž se pak stal neblaze proslulý telekomunikační…

Článek v rámci předplatného Dveře analytickým nástrojům pro HR otevřené

20.2.2004 

Doba efektivního využívání analytických softwarových nástrojů v HR je tady. Měření faktorů vztahujících se k odměňování, nabírání a retenci zaměstnanců pomáhá manažerům lidských zdrojů lépe využívat…

Článek v rámci předplatného icon Značka je mrtva, ať žije značka!

19.2.2004 

I špatné obchodní značky mají dobré zákazníky. Jak se ale zbavit prvního, aniž bychom negativně ovlivnili druhé? I když to může vypadat překvapivě, skutečnost je taková, že většina značek firmám…

icon Dát, či nedat zaměstnancům bezdrát?

19.2.2004 

Bezdrátové technologie se rychle rozvíjejí. Ať už jde o mobilní telefony, osobní záznamníky (PDA) nebo kapesní počítače, stále se obměňují stávající a vznikají nové modely. Problémem dnes již není…

Článek v rámci předplatného Kýchání na monitor a smrkání do dokumentů

19.2.2004 

Jsem nemocný, ale ne až tak moc. Jenom klasické příznaky nachlazení. Místo abych zavolal do práce, že jsem nemocný, jsem v kanceláři a podílím se o virus s kolegy, kteří mi jistě tuto laskavost…

Článek v rámci předplatného Chyťte svoji šanci

19.2.2004 

V některých případech jsou vaše šance na získání práce mimo váš vliv, ale není třeba fatalizovat. Ekonomika každý rok pohlcuje nové lidi na pozice všech profesí a jsou způsoby, jak vylepšit své…

icon Nenáročná příprava na náročné publikum

19.2.2004 

Každý člověk se musí někdy postavit náročném publikum. Manažer musí například komunikovat s odbory, politik promluvit k voličům. Ne každý bude chtít slyšet všechno, ale mluvčí musí svou situaci…

icon Obchod neobchod, reklama nereklama

18.2.2004 

Zákon o regulaci reklamy popisuje reklamu jako oznámení, předvedení či jiné prezentace, šířené zejména komunikačními médii, mající za cíl podporu podnikatelské činnosti, zejména podporu spotřeby nebo…

Co uchazečům o práci stále nedochází

18.2.2004 

CareerBuilder.com, jeden z největších serverů zabývajících se otázkami zaměstnanosti a kariéry požádal náborové manažery, aby se podělili o nejzávažnější chyby, kterých se uchazeči o zaměstnání…

Článek v rámci předplatného Konec násilí na pracovišti

18.2.2004 

Po násilném incidentu na pracovišti mluví kolegové o pachateli většinou jako o tichém, samotářském člověku, jehož čin by nikdo neočekával. Stejně označovali například i Michaela McDermotta, který se…

icon Chybami se zaměstnanec motivuje

17.2.2004 

Zaměstnanci se často hrozí jakékoli chyby ve své činnosti, natož pak takové, která by firmu stála větší sumu. Jestliže se pak takové chyby dopustí, sami píší výpovědi a vyklízejí své stoly. Manažeři…

icon Autentický až za hrob

17.2.2004 

Současný obchodní svět si žádá, aby manažeři byli především autentičtí. Již nějakou dobu totiž visí ve vzduchu otázka, kam se poděla etika a upřímnost a požadavek, aby se zase vrátila. Nejde o nic…

Vyčisti si uši, ať dobře slyší

17.2.2004 

S 650 zaměstnanci pod vaším dohledem můžete někdy přehlédnout maličkosti. Ale tyhle maličkosti mohou znamenat mnoho. Prezident Classic Party Rentals zmiňuje například drobné způsoby, jak jeho…

icon Nejsem blázen, jsem prezidentka!

17.2.2004 

Ženy v nejvyšším vedení korporací zůstávají stále výjimkou. Na lednové americké konferenci s názvem Dynamic Women in Business, kterou zaštítila harvardská obchodní škola, však promluvily hned dvě…

Výpis 2292122935 z celkem 25012