Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24981 článků.

icon Váš styl a vaše kariéra

13.1.2003 

V ideálním světě by osobní styl jedince a jeho kariéra neměly mít nic společného. V takovém světě však nežijeme. Kariéry mnoha z nás, zejména pak vedoucích a vyšších pracovníků, bezpochyby ovlivňuje…

Článek v rámci předplatného Formulace závěru pracovního vysvědčení

13.1.2003 

Nejlepší formulace závěru pracovního vysvědčení zní: Opustil nás na vlastní přání. Signalizuje výpověď danou zaměstnancem. Byl-li pracovní poměr ukončen na základě smlouvy nebo dohodou, může být…

7 strategií online učení

13.1.2003 

Online učení je systém, který se neustále zdokonaluje. Je pravda, že se jedná o nejefektivnější způsob předávání informací a zvyšování výkonnosti podniku, důležité však také je, nakolik se tento…

icon Manažer musí být tak trochu provokatér

10.1.2003 

Až donedávna byl ideálním vzorem manažera člověk, který vládl firmě či týmu pevnou rukou. Vojenské manýry a neustálé udělování příkazů však dobrého manažera nedělají. Dnes se daleko více klade důraz…

Článek v rámci předplatného Jak bojovat s mobbingem?

10.1.2003 

Slovo mobbing a jeho základní znaky definoval v 80. letech 20. století švédský profesor Heinz Leymann. Jedná se o systematické pronásledování, šikanování a intrikování ze strany kolegy či nadřízeného.…

Cirkus skončil, vážení

10.1.2003 

Vntirofiremní komunikace se v posledních letech dramaticky změnila. Díky informačním technologiím a dalším technických komunikačním vymoženostem dnes komunikace zaměstnanců ve firmách daleko více než…

icon Chybí vám charisma?

10.1.2003 

Mnoho výkonných pracovníků se dostává do situace, kdy jsou i přes své výborné reference a pracovní výsledky opomíjeni. Nedaří se jim dosáhnout povýšení, nebývají přijati na pozice, o které usilují a…

icon O héliu a pytlích s pískem

9.1.2003 

Manažerská práce je práce o lidech a s lidmi. Jde v ní o personální interakce, kontakty a individuální osobnosti. Individuální osobnosti by přitom pod vedením svých manažerů měly v zaměstnání tvořit…

Článek v rámci předplatného Taktika dobře napsaného pracovního vysvědčení

9.1.2003 

Význam pracovních vysvědčení je nejvyšší ve středním managementu. Mnozí zaměstnavatelé požadují doložitelný životopis. Je proto nutností požadovat a kontrolovat pracovní vysvědčení. Při různých…

Zaměstnavatelé ve Velké Británii pružné pracovní době moc neholdují

9.1.2003 

V současné podnikové kultuře převládá myšlenka sloužit zákazníkovi v kteroukoli denní i noční dobu a poskytovat mu produkty a služby, které si žádá. Mnoho zaměstnavatelů však ve skutečnosti brání svým…

icon Jednorázové mobily hledají své uživatele

9.1.2003 

Zatímco největší výrobci mobilních telefonů lákají spotřebitele na nové technické vymoženosti, o své místo na americkém trhu se začínají hlásit telefony na jedno použití. Tyto přístroje sice…

Článek v rámci předplatného icon Nebezpečně spokojený zákazník

9.1.2003 

Nebezpečný zákazník nemusí nutně být jen někdo ohrožující představitele firmy nožem či pistolí. Naopak se jedná o osobu, která firmu uvrhá v nebezpečí obchodní ztráty, prohry. Ačkoli to může znít…

icon Rozhovor s Pavlem Veselým, psychologem z Brněnské personalistiky

8.1.2003 

Vystudoval Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity, obor odborná psychologie, zaměření studia na psychologii práce a řízení. Od r. 1994 působil na pozici pracovního psychologa v personální…

Nejlevnější benefit

8.1.2003 

Současná obchodní sféra si žádá nové a nové motivační programy. Zaměstnance je třeba motivovat v době největšího rozmachu firem, ale i v době úpadku, propouštění či zmrazování mezd. Mnoho firem se až…

icon Pumpněte návštěvníky o informace

8.1.2003 

Bez ohledu na typ stránek, které provozujete, se vám hodí v podstatě dva druhy informací od zákazníků. Jedny o počtu přístupů získáváte automaticky z log souborů. Ty vás informují o tom, kolik lidí…

Výpis 2380623820 z celkem 24981