Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16662 článků.

„Při zavádění 360° zpětné vazby je důležité vysvětlit, co se děje a proč. Závisí na tom úspěch, nebo neúspěch celého procesu,“ říká Milan Košdy, TCC

Audio  18.2.2025  Podcast Michala Kankrlíka, obchodního ředitele IVITERA a Milana Košdy, senior konzultanta, lektora a kouče ve společnosti TCC s.r.o.

Milan Košdy je senior konzultantem ve společnosti TCC s.r.o., která se specializuje na poradenství a vzdělávání. V rámci podcastu HR News jsme se zaměřili na téma 360° zpětné vazby, jejíž využití v…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery

18.2.2025 

Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží najít způsob, jak pro sebe z interakce získat maximum, ale (snad) i jak najít určitý kompromis mezi požadavky obou zúčastněných…

Článek v rámci předplatného icon Zlozvyky, které vás brzdí v kariérním úspěchu

18.2.2025 

Stojíte o úspěch v kariéře? Máte ambice stát se úspěšným manažerem? Pak se vyvarujte následujících šesti zlozvyků, které vás v kariérním rozletu brzdí.

icon Jak si coby týmový vedoucí můžete vybudovat schopnost zdravé sebereflexe

17.2.2025 

Sebereflexe je nutným předpokladem pro osobní růst. Teprve když jsme schopni na sebe nahlížet zdravě kriticky, dovedeme se posouvat jako osobnosti i jako pracovníci. Dobrý manažer musí mít určitou…

Buďte u revoluce v HR s Up benefity

17.2.2025 

Lletošní rok je pro nás výjimečný hned ze dvou důvodů. Slavíme 30 let Up na českém trhu a uvádíme nový produkt, který je pro oblast HR revoluční. Máme tak hned dva důvody k oslavě a chceme, abyste u…

Rozhovory o štěňatech jako cesta k lepší spolupráci? Ano, čtete správně!

17.2.2025 

„Přece nebudu plýtvat svým časem na řeči s podřízenými o jejich štěňatech. Jsme v práci!“ Takováto věta zaznívá na koučinku nebo workshopu s lídry na můj vkus až příliš často. Zároveň však právě tyto…

Jak efektivně využít AI při pracovních schůzkách

17.2.2025 

Umělá inteligence (AI) může být skvělým pomocníkem při pracovních schůzkách a jednáních. Pomáhá zejména efektivně plánovat, zaznamenávat a analyzovat schůzky, což vede k vyšší produktivitě a lepšímu…

icon Komunikace je základ: Jak vést (nejenom) s podřízenými lepší konverzace

14.2.2025 

Vedení lidí je z velké části o každodenní komunikaci. Proto jsou těmi nejlepšími manažery většinou ti, kteří mají i ty nejlepší komunikační dovednosti. Zatímco odborné články se ale většinou zaměřují…

icon AI modely, využití osobních dat a soulad s GDPR

13.2.2025 

Na konci roku 2024 vydal Evropský sbor pro ochranu osobních údajů (EDPB) stanovisko, které přináší sadu doporučení, jak zajistit ochranu osobních údajů při vývoji a nasazení modelů umělé inteligence (…

icon Novou HR ředitelkou a členkou boardu společnosti Seyfor se stala Martina Chloupková

13.2.2025 

Vedení People & Culture ve společnosti Seyfor se ujímá Martina Chloupková. Na pozici Chief People Officer využije kromě znalosti interních postupů Seyforu také bohaté zkušenosti z dřívějšího…

Článek v rámci předplatného icon Specifika lukrativní klientely: Jak úspěšně prodávat VIP zákazníkům

13.2.2025 

Jistě ve vašem oboru máte prestižní klienty, které byste rádi viděli ve svém portfoliu. A to nejen kvůli jejich penězům, ale i kvůli referencím pro případné další klienty. VIP zákazníci ovšem…

Outlook a tabulky nestačí. Jak být v roli asistentky o krok napřed?

13.2.2025 

Dlouho platilo nepsané pravidlo: „Rozvoj patří těm, co nosí byznys.“ Obchodníci, manažeři, lídři – ti dostávali školení, kurzy a workshopy. Protože tam se přece tvoří zisk, tam je to důležité. A…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak zajistit, aby si vaše vedení všimlo vašich úspěchů

13.2.2025 

Úspěch v práci a kariérní postup často nezáleží ani tolik na tom, jak úspěšní a efektivní ve své práci jste, ale především na tom, jak tyto své úspěchy umíte prodat. I sebelepšího pracovníka nečeká…

Lumír Šarman, FranklinCovey: Lídr, který buduje důvěru, motivuje tým a zvyšuje jeho odpovědnost

Audio  12.2.2025  Podcast Michala Kankrlíka, obchodního ředitele IVITERA, s Lumírem Šarmanem, který zastává pozici Master Trainer společnosti FranklinCovey.

Důvěra je základem úspěšných vztahů – ať už v osobním životě, nebo v profesionálním prostředí. Je to klíčový prvek, který zajišťuje efektivní komunikaci, spolupráci a dosažení společných cílů. Bez…

Výpis 226240 z celkem 16662