Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 24981 článků.

icon Slibné novinky v CRM technologiích

16.10.2002 

S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové technologie a získávají si mnoho pozornosti. Optimalizace databází, mobilní a bezdrátové technologie posouvají funkčnost CRM…

icon Swisshouse: skutečně živý komunikační prostor

15.10.2002 

E-learning se neustále rozvíjí a díky tomu vzrůstá i zájem uživatelů o rozšířené funkce a propojitelnost s Internetem. Je zřejmé, že se vzdělávací a výukové procesy v brzké době změní. Virtuální…

icon Kultura sdílení znalostí ve společnosti Xerox

15.10.2002 

Společnost Xerox se začala již počátkem 80. let profilovat jako firma, která podporuje práci s dokumenty (The Document Company). To také předznamenalo její obchodní strategii, proto není divu, že se…

icon Globalizace à la Tesco

15.10.2002 

Mnoho maloobchodníků se snažilo proniknout na zahraniční trhy. Mnoho se jich dalo nesprávnou cestou a pokusilo se obchodovat na Internetu, jiní na to šli jinak. David Reid, viceprezident…

Článek v rámci předplatného Mýty a pověry o stresu

15.10.2002 

Fenomén stresu obklopuje řada mýtů. Pokud poznáme, co je skutečně pravda, můžeme snáze porozumět našim problémům a bojovat proti nim. Pojďme se na tyto pověry…

Článek v rámci předplatného icon PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

14.10.2002 

Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání správných investorů v pravý čas, a to pomocí přesvědčivých a věrohodných sdělení, která podporují značku firmy a dodávají jí příchuť…

icon Skladování personálních dat - případová studie

14.10.2002 

Článek přibližuje postup použitý při řešení správy osobních dat ve společnost KeyCorp, která je jednou z největších firem zabývajících se finančními operacemi (řízením investic, komerčním…

icon Obohacení zákazníkových zkušeností jako marketingový prostředek

14.10.2002 

Studie pojednává o jedné z ruských stomatologických klinik - Denta+, která dokáže nejenom poskytovat své služby na světové úrovni, ale také získat zákazníky (pacienty) tím, že jim nabídne něco více…

Teleworking: Jak má vypadat správná komunikace?

14.10.2002 

Mezi teleworkery a jejich nadřízenými často vázne správná komunikace. Manažeři se totiž často domnívají, že odpovědnost za komunikaci nese vždy jen teleworker. Není a nemělo by tomu tak být manažeři…

Strategie pro vytvoření úspěšné virtuální třídy.

14.10.2002 

Smíšená výuka je způsobem školení, který kombinuje tradiční tréninkové programy s neformálními metodami rozvoje znalostí. Její popularita se zvyšuje jednak díky tomu, že obvyklý způsob výuky bývá…

Multimediální aplikace a vzdělávání - podle čeho vybírat

14.10.2002 

Průzkumy uvádějí, že studenti, kteří při výuce využívají multimédia, dosahují lepších výsledků, mají vyšší výkonnost, lépe si pamatují a potřebují méně času pro získání vědomostí. Jako důvody, proč…

Článek v rámci předplatného icon CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů?

11.10.2002 

Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u firmy. Postupem času se však tyto záměry dostávají z centra pozornosti a ustupují jiným požadavkům, mezi něž může patřit…

icon Věrnost firmě z pohledu zákazníka

11.10.2002 

Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak docela shodovat. Článek shrnuje názory kanadských zákazníků zjištěné v průzkumu prováděném v sektoru bankovnictví, telekomunikací…

Článek v rámci předplatného Čeští zaměstnanci v zahraničních firmách - krok za krokem vpřed

11.10.2002 

Po roce 1989 do českých podniků začaly proudit zahraniční investice a s nimi přišli i zahraniční manažeři a vlastníci. Zaměstnanci byli najednou konfrontováni se západním stylem řízení podniku.…

Problematika výkladu případových studií o interpersonální komunikaci

11.10.2002 

Článek se zabývá problematikou posouzení a výkladu výsledků případových studií z oblasti interpersonální komunikace. Tato stať vychází z publikace Case studies in interpersonal communication:…

Výpis 2401624030 z celkem 24981