Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16974 článků.

icon Paretovo pravidlo: Co to je a jak to lze využít v týmové práci

15.2.2022 

Tzv. „Paretovo pravidlo“, známé také jako pravidlo „80-20“, je zdánlivě jednoduchým, ale zcela zásadním a účinným principem, který lze uplatnit v time managementu, strategickém plánování i organizaci…

icon 4 tipy, jak „opravit“ nefunkční tým

11.2.2022 

Každý manažer by rád vedl funkční, efektivní a motivovaný tým, který vždy přináší ty nejlepší možné výsledky. Realita je ale často jiná. Důvody jsou různorodé – buď dotyčný manažer už daný tým v …

icon Soňa Porubská se přesouvá do globálního vedení Zentivy na pozici Head of Corporate Affairs and Strategic Franchises

10.2.2022 

Soňa Porubská se po deseti letech skvělé práce v roli generální manažerky Zentivy pro Českou republiku a Slovensko přesouvá na novou pozici v globálním vedení společnosti – stane se Head of Corporate…

Článek v rámci předplatného Jak podle životopisu poznat kvalitního kandidáta na obchodní pozici

10.2.2022 

Vybíráte nového obchodního zástupce? Snažíte se obsadit pozici, kde je nutné mít vynikající obchodní smýšlení a prodejní přístup? I když dotyčného uchazeče poznáte blíže až na osobním pohovoru, určitě…

icon Novým provozním ředitelem Dáme jídlo je Josef Simpartl

9.2.2022 

Novým provozním ředitelem Dáme jídlo se stal Josef Simpartl. Manažer, který prošel mnoha obory od telekomunikací přes finanční sektor po výrobu POS vybavení pro maloobchod přináší do týmu Dáme jídlo…

Rekvalifikaci loni absolvovalo přes 11,5 tisíce lidí. Se změnou kvalifikace pomáhá ÚP ČR i letos

9.2.2022 

Během uplynulého roku se 3 175 uchazečů a zájemců o zaměstnání zúčastnilo některého z široké nabídky zabezpečovaných rekvalifikačních kurzů, které hradil Úřad práce ČR. Dalších 8 370 lidí absolvovalo…

icon Tři jednoduché kroky k získání důvěry svých podřízených

9.2.2022 

Ve vztahu manažera a jeho podřízených hraje zcela klíčovou roli oboustranná důvěra. Vedoucí týmu musí mít důvěru ve své zaměstnance, že umí dobře odvést svou práci, a nechává jim proto dostatečný…

Jak se s covidem změnila strategie zvládání stresu a proč je důležité, jak zvládají stres manažeři?

8.2.2022 

Téma stresu je nejen v posledních letech všudypřítomné. Vleklý stav pandemie je náročný pro všechny. Jednotlivci, týmy i celé firmy si prošli jak fázemi akutního stresu, tak vleklého náporu na fyzické…

Průzkum o roli facility manažera v organizaci

8.2.2022 

Role a kompetence facility manažerů (v současnosti převážně správců majetků a administrátorů organizací) je v ČR ještě značně neukotvena. Od roku 2008 probíhá rekvalifikační vzdělávání facility…

Článek v rámci předplatného icon Základní poučky pro ty, kteří prodávají po telefonu

8.2.2022 

Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B oblasti, a začínající prodejce se při prodeji po telefonu může naučit spoustu technik využitelných i při jiných formách…

icon Jaké dovednosti z vás udělají skutečně dobrého lídra?

8.2.2022 

Být skutečně dobrým lídrem znamená být vzorem pro vaše podřízené, motivovat je a inspirovat je k podávání maximálního pracovního výkonu. Dobrý lídr zároveň dává svým podřízeným dostatečný prostor pro…

icon Empatie v praxi: 3 tipy pro manažery

7.2.2022 

Empatie, tedy schopnost vcítit se do druhých, je jednou z klíčových vlastností úspěšného lídra. Dobrý manažer zároveň musí umět empatii i dávat najevo, a to v každodenních situacích a při běžné…

Článek v rámci předplatného icon Jak vyvolat u klienta pocit urgence a uzavírat obchody rychleji

3.2.2022 

Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem, nechá si poslat informace do e-mailu. Po delší době mu prodejce zavolá, potenciální klient předal informace dál a čeká na…

Nedostatečná podpora částečných úvazků a nízké sebevědomí mají vliv na zaměstnanost žen

3.2.2022 

Nízké sebevědomí připravuje ženy o řadu pracovních příležitostí. Bojí se jít do rizika a mnohdy ani nezkouší získat zaměstnání, ve kterém splňují jen část inzerovaných požadavků. Aktuální nastavení…

icon Jak redukovat konflikt mezi pracovním a soukromým životem u podřízených?

2.2.2022 

Rodinný a pracovní život. Věční nepřátelé, jejichž usmíření se zdánlivě zdá téměř nemožné. Pandemická situace a větší rozšíření alternativních pracovních formátů, jako je práce z domova nebo tzv.…

Výpis 24312445 z celkem 16974