Intenzivnější digitalizace HR nás teprve čeká
Digitalizace HR je trend, který se nedá zastavit a je to ta správná cesta, jak se zbavit zbytečné administrativy. Přestože se tomu řada firem dlouho bránila, covid a práce na dálku je přiměla změnit…
Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25258 článků.
Digitalizace HR je trend, který se nedá zastavit a je to ta správná cesta, jak se zbavit zbytečné administrativy. Přestože se tomu řada firem dlouho bránila, covid a práce na dálku je přiměla změnit…
Který manažer by nechtěl, aby jeho podřízení před svým přáteli říkali: „Mám skvělého šéfa“? Spokojení zaměstnanci, kteří si rozumí se svým nadřízeným, nejenže pomáhají vytvářet zdravé a přátelské…
Více než 60 % zaměstnanců potvrzuje, že jejich zaměstnavatel zatím v odměňování nijak nezareagoval na současnou ekonomickou situaci. I mezi těmi zaměstnanci, kterým zaměstnavatel přilepšil, je…
Největší tuzemská konference zaměřená na Java platformu JavaDays 2022, kterou pořádá Počítačová škola Gopas, je připravena na 9. a 10. listopadu. Její sedmý ročník proběhne hybridní formou, tedy…
Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany potenciálních klientů. Většinou se totiž mezi vaší konkurencí najde někdo, kdo zdánlivě podobný produkt nabízí levněji. A klientovi tak…
Pokud máte ambici posunout se na manažerskou pozici, musíte nejdříve svému okolí (tedy vedení i ostatním kolegům) ukázat, že na to máte. A že máte potřebné vlastnosti k tomu, abyste mohli vést tým…
Daniel Štrobl je psycholog, psychoterapeut, kouč a také autor knihy Psychologické aspekty zabití. V rozhovoru s Tomášem Pospíchalem, projektovým ředitelem společnosti IVITERA, a.s. vysvětluje, proč…
Pozici PR manažera v technologicko-logistické firmě DODO Group nově zastane Adam Rapák (33). Do firmy přichází ze společnosti McDonald’s, kde byl zodpovědný za plánování a exekutivu komunikačních a…
Zavádění práce z domova, která byla dříve benefitem a dnes naprostým standardem, přineslo mnoho změn do fungování firem a také do fungování samotných zaměstnanců i v osobním životě. Home office s…
Anglický termín „situational leadership“ (do češtiny překládaný jako „situační leadership“) se poslední dobou hojně skloňuje v odborných textech a manuálech pro manažery. O co jde? Jak se to dělá? A…
Rádi byste navýšili své prodeje? Nejste spokojení se svými obchodními výsledky nebo vidíte prostor pro jejich zlepšení? Máme pro vás čtyři poměrně jednoduché, ale vysoce účinné tipy, jak více…
4 tipy, jak propagovat vaši značku zaměstnavatele pomocí současných zaměstnancůSnažíte se zvýšit povědomí o vaší firmě u potenciálních pracovních kandidátů a vylepšit vaši značku zaměstnavatele? Jedním z nejefektivnějších způsobů, jak vaši firmu v tomto ohledu propagovat, je mít…
Jaké jsou faktory, které ovlivňují naše rozhodnutí? Jaké děláme chyby při kritickém myšlení? Existují nějaké nástroje na podporu správných rozhodnutí? O tom bude hovořit MUDr. Martin Kalenda,…
Vzdělávání dospělých, ať už v jakémkoliv oboru, je náročná disciplína. Každý člověk má své specifické potřeby, každý se učí jinak rychle a potřebuje jiný styl výuky. Lidé se často bojí doplňovat si…
Pohodlí se v práci stalo vyhledávaným benefitem. Jako důležitou součást pracovního prostředí ho vnímá až 90 procent firem a zaměstnanců. Na wellbeing se už běžně ptají uchazeči při pohovorech o práci.…